Alkaa torstaina klo: 19,00.
2500 kisailijan joukosta valitut aivan tavallisen ja hyvän näköisiä ihmisiä muodon muutokseen. Mielestäni noiden kuvien perusteella ei kenelläkään olisi aihetta toimenpiteisiin. Olisi Siluetti saanut varmasti parempaa mainosta, jos olisi ottanut vähäosaisia, esim. lapsia jotka tarvitsisivat kalliita leikkauksia, mutta vanhemmilla ei ole varaa eikä yhteiskunnalta saa 100% tukea. Nykyjään jos rintojen pienennys on aiheellista, tehdään se sairaaloissa pelkän sairaala maksun hinnoittelemana.
Myös jos vatsanahka on todella liian löysä ja riippuva, katsotaan se myös kelan korvausten piiriin. (Vaihdoin ny tänne ko yx älypää käy kenkkuilee, et kait häntä häirittee minne kirjoitan) Mut asiaa.. Mitäs mieltä ootte ?
SUOMALAINEN HURJA MUODONMUUTOS!!
20
2134
Vastaukset
- ihmettelijä
joo, ihmettelin itsekin niitä kuvia.
olisikos niin, että Siluetti EI USKALTANUT ottaa haastellisimpia ihmisiä muutokseen, ettei vaan tulisi liian vaikee tapaus ja maine menis!
Olisiko nämäkin ihmiset menneet vaan tuohon ohjelmaan pelkän julkisuuden ja televisioon pääsyn takia.
Kenenkään noiden elämä ei ole mennyt piloille ulkonäön takia!!!!!
Tämä ohjelma on jo minun osaltani katsottu. Suomessa on MONIA ihmisiä, jotka olisivat ansainneet päästä tuohon ohjelmaan, ja sitten sinne lähetetään normaalin näköiset muka HURJA MUODONMUUTOS,hah haa!!! - vihainen
kukaan valittu ei tarvitse mitään muodonmuutosta
kenelläkään ei ole mitään huomttavaa vikaa ulkonäössään
Miksi ei valittu henkilöitä jotka todella tarvitsevat muodonmuutosta
niitä olisi ollut tuhansia Suomessa- tv-katsoja
missäköhän ne tekee kaikki leikkaukset? viedäänkö osanottajat viroon leikeltäväksi vai annetaanko ne suomessa jollekkin oikealle kirurgille? Voisi nimittäin tulla vähän käänteinen muodonmuutos näille tyypeille ;)
eikös se Nordström ole tehny ennenkin leikkauksia julkkiksille, niin voisin veikata että se voisi olla yksi jonka veitsen alle nämä pääsevät.. - tv-katsoja
missäköhän ne tekee kaikki leikkaukset? viedäänkö osanottajat viroon leikeltäväksi vai annetaanko ne suomessa jollekkin oikealle kirurgille? Voisi nimittäin tulla vähän käänteinen muodonmuutos näille tyypeille ;)
eikös se Nordström ole tehny ennenkin leikkauksia julkkiksille, niin voisin veikata että se voisi olla yksi jonka veitsen alle nämä pääsevät.. - Markus_19
tv-katsoja kirjoitti:
eikös se Nordström ole tehny ennenkin leikkauksia julkkiksille, niin voisin veikata että se voisi olla yksi jonka veitsen alle nämä pääsevät..Taitaa olla tuo Nordström tänäänkin telkkarissa siinä uudessa Assari-sarjassa :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000366&posting=22000000006700974 - ^^^^^^^^^^
Ên äänestä kyllä.
- äänestäjä
^^^^^^^^^^ kirjoitti:
Ên äänestä kyllä.
Mä kyllä äänestän. Onneksi se on jokaisen oma valinta. Vaikka ne kilpailijat nyt ei ole kaikista ruminpia ihmisiä mitä olen nähnyt niin valitsen kumminkin niistä jonkun.
- tiinu
Mistä sitä tietää miten paljon noi ihmiset ovat ulkonäöstään kärsinyt. Vaatteet peittävät aika paljon. Onhan niillä jollain jotain arpien vaalennusta. On kyllä tosi että aika vaisuja leikkauksia on valittu.
- Indeed
On tainnut tuossa valinnassa yksi kriteeri olla, että todella ylipainoisia ei oteta. Luultavasti suurin osa hakemuksista on ollut juuri näitä "Haluan kokovartalorasvaimun"-toiveita täynnä, sillä ihmiset ovat katsoneet sarjan alkuperäistä, amerikkalaista versiota, ja olettaneet, että yhtä "hurja" muodonmuutos on mahdollinen myös Suomessa.
Ei kannata äänestää noita yli viisikymppisiä, he toipuvat hitaammin jos ollenkaan, eikä lopputuloksesta tule yhtä hyvä kuin nuoremmilla.
Itse äänestin Riitta-Eijaa, hän oli noista ainoa joka oikeasti tarvitsi jotain leikkausta.- tiinu
Itse äänestin myös riitta-eijaa. Mun mielesta noista vaihtoehdoista paras. Ainoa joka ei halunnut rasvaimua. Olen sitä mieltä että kyllä läski liikkumalla lähtee jos haluu siitä eroon.
- juhis
Tietääkö kukaan tuleeko toi suomalainen muutos myös tv jaksona? Olis ihan mielenkiintosta nähdä.
- miettikääpäs
Mitä olis maksanut, jos olis tarttenut alkaa suurin operaatioihin! Pienet korjaukset ei maksa juuri mitään - suuret PALJON!
- james
miettikääpäs kirjoitti:
Mitä olis maksanut, jos olis tarttenut alkaa suurin operaatioihin! Pienet korjaukset ei maksa juuri mitään - suuret PALJON!
Aivan. Ei nelosella ole varaa mihinkään mega leikkauksiin. Sen takia sinne on valittu pieniä leikkauksia haluavia.
- musta
mä tykään tastä ohjelmasta ja on ihan mielenkiintosta nähä kuka suomalaisista kilpailijoista voittaa. Ovat varmaan valinneet just noi tyypit sen takia että ei tarvii tehä mitään isoja leikkauksia.
- nsa
missä voi käydä kattomassa näitä suomalaisia valittuja? mikä osoite?
- mepa5
nsa kirjoitti:
missä voi käydä kattomassa näitä suomalaisia valittuja? mikä osoite?
www.nelonen.fi ja siinä ne kilpailujen kohdat.
- hurjaa
mepa5 kirjoitti:
www.nelonen.fi ja siinä ne kilpailujen kohdat.
hulvatonta,menoa........
- memmu
Ei kukaan tarvitse mitää leikkauksia (ellei ole ollut onnettomuudessa tai muuten paha syntymävika) Aika paljon saa parannettua ulkonäköään meikillä, vaatteilla, hiustyylillä. Ja jos on ylipainoa niin eiku vaa laihduttamaan!
- Mutta
Kilpailun voittaja saakin myös kampauksen, stailistin ja paljon muuta. Leikkaukset ovat kaikkien oma päätös. Jokainen saa tehdä itsellensä mitä haluaa.
- Jotain järkeä
Oikea kilpailija voitti kilpailun. Onnea sille. Lopettakaa turha valitus. Pitäiskö kaikki kilpailut kieltää esim,Lotto koska joku jolla on rahaa voi voittaa sitä lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078