Calypso ( Shamrock) herää eloon Tikkurilassa !

oolraits

Vanhan kellari, Jortsumestari jne. ovat lopettaneet Moni haikailee näiden paikkojen poismenoa. Calypso ( nyk. Shamrock ) Tikkurilassa herää eloon 12 vuoden jälkeen.
Keskiviikkoisin ,klo 18 eteenpäin levymusaa, 19 lähtien jalalle sopivaa tanssimusiikkia, ei niin nimekkäiden, mutta hyvien ja amattitaitoisten duo ja triojen voimalla. Vaihtoaskeleella pärjää, tunnelman pääpainon ollessa seurustelua tanssien, tanssimusiikkia kuunnellen ja tuttuja tavaten. Kuten ennen, hyvinä aikoina.
Yhtä pitkä matka esim. junalla Helsingistä ja Hyvinkäältä.

8

3478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Calypso --> Vankkuri Pub.
      Kippari Grilli --> Myöh Canario.
      Hiekkaharjun Sandis --> Mikäs on nimeltään nykyään.

• 2on2

2 hanaa --> hanakat naiset! Jopa tanakat!

• 2on2

Eiks se oo legendaarinen "bukkis" hiekkaharjussa. Paikka, mihin pääsee sisään, jos mihinkään muualle ei enää pääse.

• tanssiveitsi

VOi, voi pojat. Shamrock ( ent. Calypso ) on Tikkurilan keskustassa, Peltotie 2. Oli ennen ja tulee olemaan nyt legendaarinen tanssitavintola. Buccis, ent. Hiekkaharjun Sandis kertoo jo nimessään missä sijaitsee: Hiekkaharjun asemalla, Haarikkotie 1 sijaiseva kaljakuppila. Aika monta pitää vetää että Shamrock ja Buccis menevät sekaisin :):)

• kakkapylly69699

Mulla meni kerran Skabassa vatsa sekasin. Menin sitten Piilopaikkaan ja pääs löröt housuun. Vähän haisi, mut jatkettiin silti joraamista.

• Anonyymi

Tuli Calypsossa käytyä 60-70luvulla tanssimassa, paikka oli silloin hyvä.

• Anonyymi
        kakkapylly69699 kirjoitti:

Mulla meni kerran Skabassa vatsa sekasin. Menin sitten Piilopaikkaan ja pääs löröt housuun. Vähän haisi, mut jatkettiin silti joraamista.

Kävit välillä piilopaikassa halaamassa posliinia ja puhumassa norjaa,peran kanssa.

• Jep viikonloppuna oltiin kormiksella poikien kanssa,juotiin 30 litraa kiljua.
      Hyvää oli.Hieman oli pakki sekaisin,mutta onneksi saatiin Kyrsältä
      vähän loiventavaa,olik se nyt kartanonkummitusta,vai kormiksen kovennettua.
      Hyvin pakki palautui entiselleen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe