loppunut kun sivu ei aukea. ottiko palvelun pyörittäjä rahat, lähtenyt mexicoon, siis laskut :D
Laskuhelppi
4
215
Vastaukset
- LaihatKinkut
Laskuhelppi.fi maksaa laskun kuin laskun 700 euroon asti! Oli perinnässä 700 ja iso kinkkku joulupöydässä. Oli oikein iso kinkku. Miten muuten kinkku puoli tänä vuonna hoidetaan ?
- VipstaakiOg
Kannattaa kysyä jos vaikka joku moottoripyöräjengi taas jakaisi kinkkuja haluaville. Jengi täytti tempauksellaan monen köyhän mahan mutta jätkät "unohti" maksaa kinkut ahneelle sikafarmarille. Se ei ole kauhea vääryys koska sikatilan pitäjä kuitenkin on Sipilän äänestäjiä. SippiLestaadin kannattajia tai ex-kannattajia pitääkin rankaista.
- Laskutkyllätulee
Oli pitkään ilmoitus, että uudet sopimusneuvottelut menossa, joten ei anneta lainaa. Eiköhän tuo lopettanut kokonaan??
- helppikuopattu
Laskuhelppi oli veli joka auttoi Suomalaisia kotitalouksia jotka unohtivat tämän, rikkaus on kuin jäävuori lämmin vesistöisellä merellä. Olisko selitys tämä et on palvelua käytetty mut jätetty maksamatta kun säästetylle rahalle on sittenkin löytynyt muuta käyttöä. Mikä oli opetus, pelkästään auttamalla raha ongelmat ei korjaannu ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307