Maajussi porukka

Koko maajussiporukka oli tätä "niiku" -sakkia. Laskin eilen iltajakson Aapon yhden lauseparren: 42 "niikua". Jos tv:stä tulis "piip" silloin kun sanoo "niiku" olis ollu yhtä piippausta. On siinä kaverilla kestämistä, "niiku".
Jos Aapo sanoo: "Jos niiku mentäis niiku illalla niiku sänkyyn ja niiku oltais niiku "sillai".

9

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pinnaeikestäkuunnella

      Kiva juttu, jossain on toinen minä :).
      Olin koulutuksessa. Kouluttaja niinkutti koko ajan. Ensimmäiset 10 minuuttia meni ärsyyntyessä, sitten aloitin laskemisen. Varsinaisesta asiasta ei jäänyt mitään mieleen. Lounasaikaan mennessä nainen oli sanonut 143 krt niinku. Lähdin lounaalta takaisin töihin, pinna ei kestänyt mennä takaisin kuuntelemaan, olisin taatusti sanonut ja pahasti niinkuttamisesta. Pomo oli silmät ymmyrkäisenä, että miksi sinä nyt jo tulit, sullahan on koko päivän koulutusta. Totesin lakonisesti, että minulla tuli niinku-mitta täyteen. Riitti selitykseksi.

      Seuraavana päivänä kysyin työkavereilta mitenkäs loppupäivä meni. Kaikki sanoivat, että muuten mielenkiintoinen koulutus, mutta tosi paljon se niinkutti.
      Jotkut osaavat nousta tuollaisen pikkuseikan yläpuolelle, minä en osaa, alkaa ottamaan kaaliin. Jokaisella meistä on vikansa, minulla se on ärsyyntyminen ja keskittyminen toisarvoisiin asioihin.

      • Mukava kuulla, että on muitakin ....


    • sängyyn

      Ny mun niiku muna niiku seisoo.

    • äitykkä

      Varmaan se "niinkun" tulee kameroiden edessä kun yrittää jotain sanomista keksiä.Mukavia ihmisiä kaikki ohjelmassa olleet.

    • welliwellu

      No joo, näähän on niitä "suomen jenkki tyylittelijöitä" nehän hokee well, well. Meidän niinku vaan kuulostaa vaan niin hölmöltä. Yhdessä vaiheessa käytettiin ilmaisua "joo, kato" "kato joo"... yäk!

    • Frankie89

      Toinen raskas toistosana on "sillai", varsinkin teinit käyttää

    • NiinkuNiinkuNiinkuJussi

      Tää maajussi Aapo on niinku itteensä niinku täysi. Ei ihme ettei niinku tommosella niinku kukaan morsian niinku oo pysynyt niinku vakituisena. Todella ärsyttävä äijä! Eikä jokavälissä tarvitse itkua turhauttaa vaikka olisikin herkkä? En kyllä jaksaisi noin omahyväistä äijää katella viikkoa enempää ja vielä koko suvun samalla naitua ja varsinkin kun äitinsä piti valita morsmaikku ja tulla kans esittelemään ittensä televisioon! Puhetyyli tolla niinkuttelulla joka tulee sanoista joka toiseen on ärsyttävimmistä ärsyttävin ja ei voisi kuunnella montaakaan tuntia. Onneksi pysyy ilman emäntää vaikka komeudessaan pitääkin rehvastella uima-allasta myöten. Asia vaan taitaapi olla niin, että koko suku majailee samassa kämpässä ja pihapiirissä ja sekös karkottaa morsianehdokkaat!

    • Järkihoi

      Olen sitä mieltä että nykyään tvssä ei muita olekaan kun niitä niinkun ihmisiä. Luulis hävettävän jos kuuntelee vähänkin itseään.

    • fgjhfgh

      Radiossa on myös ningkuamista ja tällaista puhe keskimäärin: Ett mäoli niiku sillee ikängku ningku tavalaa et heei ett mitä sä ningu teet, mut mummeest jokaane saa ollanningku tavalaa sillee ett...no, siiis tavalaa kyymust tarttis tehä jottai ett, tavalaa ehms tijästi ikängku mummeest see eet ollaa ikängku niis omis kuviois,tavalaa ett.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe