Viesti Vappu Pimiälle

ennustelija

Meneppä nyt musiikiakatemiaan opettelemaan pianon soittoa,pääset sitten Napakymppi ohjelmaan pianistiksi. Se taitaa olla ainoa ohjelma jossa et esiinny.
Naamaasi kyllästynyt katsoja.

17

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiettipäVähän

      Ei kyllästyttää Vappu Pimiä. Minua ihmetyttää nämä jatkuvat julkkisten mollaukset. Ymmärrätkö, tuo julkisuus on heidän ammatti ja jotta työllistävät itsensä on oltava mukana monessa. Ajatteleppa työkavereitasi, joutuvat kestämään sinua jokapäiväistä eivät voi vaihtaa kanavaa.

      • ennustelija

        Minun puolestani voit fanittaa kyseistä henkilöä. Olen itsellinen yrittäjä ja teen työtä ihmisten kanssa, ja tulen heidän kanssaan toimeen. Mutta ahneet itseään jatkuvasti julkisuudessa tarjoavat persoonat ärsyttää. Meillä suomessa on vähän mielenkiintoisia TV esiintyjiä.


    • MietippäVähän

      Ilmeisesti Vappukin tulee toimeen ja on pidetty kun noita työmahdollisuuksia tulee. En tunne sinua enkä voi arvostella muuten kuin kirjoituksesi perusteella. En tykkää, mutta ei haittaa kun en tunne "ikäviä ihmisiä" ja et siten vaikuta minun elämään.

    • mvnbbn

      Vappu Pimiä on erittäin hyvän ammattitaidon omaava toimittaja. Hän osaa mukautua sujuvasti ohjelman vaatimaan rooliin, Hänestä saa rennon ja vapautuneen oloisen vaikutelman kaikissa vetämissään ohjelmissa.
      Vuosia sitten kun Vappu Pimiä tuli TV -ohjelmiin minäkin suhtauduin ennakkoluuloisesti häneen, mutta nyt olen muuttanut käsitystäni hänestä huomatessani hänen ammattimaisen työskentelynsä.
      Meitä kaikkia katsojia ei voi kukaan miellyttää, mutta minusta Vappu Pimiä on yksi parhaista toimittajista nykyisin esiintyvistä.

      • vanhaakka

        He HE, vai että Vappu on suosittu ja hyvä esiintyjä ja pyydetään joka asiaa sähläämään. Hoitas lapsia kotona, pelkkä kerran päivässä pusun antaminen ei ole lastenhoitoa.


      • Anonyymi

        Wappu ja Marja live ssä lohkaisi Kulmunille: "Menikö mökki suunnitelmat pilalle koronan vuoksi"? "Mulla ainakin meni"...... buahhahjahhahohoho...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wappu ja Marja live ssä lohkaisi Kulmunille: "Menikö mökki suunnitelmat pilalle koronan vuoksi"? "Mulla ainakin meni"...... buahhahjahhahohoho...

        Nyt vouhkas Ketosen luonnossa lempimisestä. Nyt vaikkuavat metsässä vai rannalla..Mitä sanot, jos joku fani vonkaa seksiä keikalla... Mitä vinkkejä voi antaa, jos joku vonkaa..Kenen kanssa kannattaa tikata ku aropupu. Kun vaimo on ollu fani, onko se tuonu sävyä parisuhteeseen. Eikö muuta kysyttävää ole julkkisvieraalta... Eiggghhhh...


    • huuhtanenn

      Wittu Wappu kamala nainen.

      • vanhaakka

        Olen kanssasi samaa mieltä.


    • lopenkyllästynyt

      En minä ihmisiä moiti mutta kun ohjelmat on niin huonoja että ei niitä kertakaikkiaan voi selvin-
      päin katsoa. Nykyiset ohjelmat voisi lähettää päiväsaikaan lapsille ja vanhuksille ja muille pitäisi
      koko ohjelmisto uusia ei kilpailuja.ruokaohjelmia,runolaulajia eikä mitään tosi-tv ohjelmia joten
      kaikki kotimaiset tähdet pitää poistaa iltaohjelmista. Minulla on 20 kanavaa mutta vain kahta voi
      katsoa nimittäin ylen 1 ja viitosta.

    • Anonyymi

      Mietin joskus samaa miksi aina samat juontajat...sitten joku TV-pomo sanoi että Suomessa on aika vähän varmoja juontajia jotka klaaraavat tilanteet suorissa lähetyksissä. Joku keltanokka voisi pilata jutut helposti kun jäis sanattomksi.

      Heikki Paasonen, Mikko Leppilampi, Vappu Pimiä klaaraavat tilanteen kuin tilanteen.

      Maria Veitola on myös varma esiintyjä.

      • Anonyymi

        Aloittajan viesti parasta mitä pikään aikaan on ollut. Eikö esiintyjä itse ymmärrä, välillä poistua ruudusta.


    • Anonyymi

      Mut hei, tämähän on chatjuontaja. Pääsee sitä pitkälle kun avaa vähän jalkoja oikeille ihmisille.

    • Anonyymi

      Vähän kun Vappu tekee tv:ssä ruokaa, on heti huippukokki, Pienen keittokirjan kun Vappu kirjoittaa, on heti kirjailija ja kun vähän haastattelee jossain ohjelmassa jotakin henkilöä, on heittämällä huipputoimittaja ja journalismin ammattilainen.

    • Anonyymi

      Paras viesti ajatellen tätä Pimiää.
      Kyllä on rahanahne ja oman navan ympärillä
      pyörivä nainen.

    • Anonyymi

      Vappu ei saanut ihan täyttä Vappu satasta, liekö jäämässä eläkkeelle onneksi?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe