Aikaisemmin on ollut aivan helppoa käydä hakemassa paketti automaatista. Tänään rupesi melkeen olemaan avuntarvetta, kun joku idiootti oli keksinyt laittaa siihen näyttöruudulle jonkin idoottimaisen tiedotteen "pakettiautomaatista voit noutaa, lähettää ja palauttaa" ja sitten tulee tyhjää ruutua ja sitten tulee Posti ja sitten tulee taas tuo voit noutaa, lähettää ja palauttaa. No, kyllä kai jokainen tässä vaiheessa jo tietää mitä sillä pakettiautomaatilla voi tehdä. Mutta kun nyt sai miettiä sitä, että mitenkäs tässä tulee esiin se näyttö, jolla pääsee noutokoodia syöttämään..... Ai jukra, se olikin sitten sillain pienellä tekstillä siellä kiertävän mainosesittelyn oikeassa alanurkassa että kosketa ruutua... No, just, kun minä sitä sen pyörivän lauseen aikanakin jo törkin eikä mitään tapahtunut.... Että joo!
Kuka idiootti tuon on keksinyt että pitää vähän esitellä toimintoja asikkaille..... Juu, ja sitten kun sen koodin oli syöttänyt, niin taas oli juttu muuttunut, seuraavaksi sai nimittäin miettiä että mitenkäs se luukku aukenee... Aivan erilainen näyttö taas kuin aikaisemmin.
AIKAISEMPI TOIMINTOSARJA OLI NÄISSÄ PAKETTIAUTOMAATEISSA SELKEÄ JA SUURILLA TEKSETILLÄ ESITETTYNÄ MYÖS HELPPOLUKUINEN !
No, mitä mesoon kun nythän sitten seuraavalla kerralla jotensakin olen perillä miten homma etenee! Vai olenko!
Ai niin joo, ja Postin nettisivuilla ei pääse edes antamaan palautetta tällaisesta asiasta. Toki jos olisi mahdollisuus ollut, niin tekstiä olisi kirjoitettu vähän harkitummalla tavalla kuin tähän palautekanavaan!
Pakettiautomaatit Posti
muutoksia_huonompaan
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888