Nykynuoret tuhoavat yhteiskuntamme

Reijo78

Nuorison jatkuva notkuminen kauppojen lähistöllä kaljatölkit käsissä ja tupakat suussa on huolestuttavaa. Ajan myötä yhteiskunta kärsii suuresti työttömistä nuorista jotka mölisevät kylillä ja sabotoivat paikkoja kuin simpanssit. Asiaan täytyisi puuttua pikimmiten.

58

1723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KerranSäikähtänyt

      Miettinyt olen aivan samaa... Onhan tuo ihan säälittävää kun siellä kaupalla notkutaan päivästä toiseen. Mielestäni jokaisen siellä "asuvan" ihmisen voisi häätää paikalta, sillä kyseiset jonnethan pelottelevat olemassaolollaan asiakkaita ja heidän lapsiaan. Ja tämä energiajuomien litkitys on myös aivan sairasta katsottavaa ja jokapäiväistä.. Eikös ne suositukset ovat max. 2 tlk pv?

      • ToisestiSäikähdin

        Tähän vielä lisäten, kuultu on myös, että joku niistä kaupan asukeista olisi raskaana? Ja nyt ei puhuta mistään vahingosta. Tyttösellä taitaa ikää olla vasta 15?


      • selväjärkinenpuhuunyt
        ToisestiSäikähdin kirjoitti:

        Tähän vielä lisäten, kuultu on myös, että joku niistä kaupan asukeista olisi raskaana? Ja nyt ei puhuta mistään vahingosta. Tyttösellä taitaa ikää olla vasta 15?

        repiääköhän "isovanhemmat" "aidosti" "onnesta"....luonnollisesti repiävät, mutta mistä kohtuuu ei, kun kohtooo?
        Onnea silti...vapaa kasvatus ja luonnolliset tarpeet...


      • onne-onnea-onnea-vuan
        selväjärkinenpuhuunyt kirjoitti:

        repiääköhän "isovanhemmat" "aidosti" "onnesta"....luonnollisesti repiävät, mutta mistä kohtuuu ei, kun kohtooo?
        Onnea silti...vapaa kasvatus ja luonnolliset tarpeet...

        onko 15-vuotias liian nuori jakamaan tavaraansa vastuuttomasti ja vapaasti?
        toivottavasti isä on yhtä nuori tai asiassa ilmenee poliisin "mutkaa" matkaan lisäksi.
        nautintoja poliisikin etsiiiii!
        voi, voi kaikkinensa, mutta ei sitä saa mihinkään puuttua, kun asia ei mulle kuuluu
        --vauvan itku kuuluu kaikkiallle, mutta onnee vuan ja voon, syytön vauva kaikkeen on


      • 02raskaanaei02
        ToisestiSäikähdin kirjoitti:

        Tähän vielä lisäten, kuultu on myös, että joku niistä kaupan asukeista olisi raskaana? Ja nyt ei puhuta mistään vahingosta. Tyttösellä taitaa ikää olla vasta 15?

        Paskapuhetta. Väität että 2002 syntynyt tyttö olisi raskaana. Ei muuten ole.


      • muista-ehkäisy-aina
        02raskaanaei02 kirjoitti:

        Paskapuhetta. Väität että 2002 syntynyt tyttö olisi raskaana. Ei muuten ole.

        Oikein hyvä, että käytitte ehkäisyä, kuten irtosuhteissa kuuluukin. maistuu seksikin turvallisemmalta, kun käärii lihapuikon eväspaperiin...
        Kokemus opettaa hallitsemaan pahimman himon; oikein esimerkillisesti toimittu.
        Lapsi ei jaksa lasta hoitaa ! Synnyttää voi sitten likempänä 4-kymmentä!
        Muun ajan nautitaan elämästä!


      • näköalakonttorista
        muista-ehkäisy-aina kirjoitti:

        Oikein hyvä, että käytitte ehkäisyä, kuten irtosuhteissa kuuluukin. maistuu seksikin turvallisemmalta, kun käärii lihapuikon eväspaperiin...
        Kokemus opettaa hallitsemaan pahimman himon; oikein esimerkillisesti toimittu.
        Lapsi ei jaksa lasta hoitaa ! Synnyttää voi sitten likempänä 4-kymmentä!
        Muun ajan nautitaan elämästä!

        Ihmiset tuhoavat elämänsä näissä "nautinnoissa" , missä ovat aikuiset jotka ovat esimerkkinä lapsille ? Irtosuhteet tuhoavat sielun! Tunne-elämä järkkyy yhä useimmilla ja yhteiskunta joutuu maksamaan vääristä arvostuksistaan vielä kalliisti! On niin paljon ahdistuneisuutta ja elämä "potuttaa"=synti tuhoaa ihmisen! Ihminen on Jumalan kuvaksi luotu iankaikkisuusolento...ei kertakäyttötavaraa! Kansalaistottelemattomuus kunniaan nuoret! Sanokaa "väärille opettajillenne" pidä oppisi minä tiedän itse miten elän paremmin!


      • fdgdhdjdkdldoidjjdhd
        muista-ehkäisy-aina kirjoitti:

        Oikein hyvä, että käytitte ehkäisyä, kuten irtosuhteissa kuuluukin. maistuu seksikin turvallisemmalta, kun käärii lihapuikon eväspaperiin...
        Kokemus opettaa hallitsemaan pahimman himon; oikein esimerkillisesti toimittu.
        Lapsi ei jaksa lasta hoitaa ! Synnyttää voi sitten likempänä 4-kymmentä!
        Muun ajan nautitaan elämästä!

        Lapset kuuluvat avioliittoon...ei irtosuhteisiin!


      • mielinkielinki
        näköalakonttorista kirjoitti:

        Ihmiset tuhoavat elämänsä näissä "nautinnoissa" , missä ovat aikuiset jotka ovat esimerkkinä lapsille ? Irtosuhteet tuhoavat sielun! Tunne-elämä järkkyy yhä useimmilla ja yhteiskunta joutuu maksamaan vääristä arvostuksistaan vielä kalliisti! On niin paljon ahdistuneisuutta ja elämä "potuttaa"=synti tuhoaa ihmisen! Ihminen on Jumalan kuvaksi luotu iankaikkisuusolento...ei kertakäyttötavaraa! Kansalaistottelemattomuus kunniaan nuoret! Sanokaa "väärille opettajillenne" pidä oppisi minä tiedän itse miten elän paremmin!

        Parempi se on irtautua paskasta kuin liimautua kiinni, eikö niin? Kukin etsii kunnes löytää, jos nyt edes etsityttää. Etsiä voi muutakin ja löytää jotain etsimättäkin. On kuulkaa niin monia polkuja, mutta toiset ne talla sitä samma Matti ja Teppo viimeiseen asti. Sekin pitää sallia vaikka kuinka pahaa tekis vierestä katsella kuollutta ja ilotonta laahustamista. Avioliitto muuten pitäis lailla kieltää ja lapsia tekevät olis toivottavaa olla pitkän matkan hiihtäjiä (10 ).


      • Kuusiharjultatuulee
        mielinkielinki kirjoitti:

        Parempi se on irtautua paskasta kuin liimautua kiinni, eikö niin? Kukin etsii kunnes löytää, jos nyt edes etsityttää. Etsiä voi muutakin ja löytää jotain etsimättäkin. On kuulkaa niin monia polkuja, mutta toiset ne talla sitä samma Matti ja Teppo viimeiseen asti. Sekin pitää sallia vaikka kuinka pahaa tekis vierestä katsella kuollutta ja ilotonta laahustamista. Avioliitto muuten pitäis lailla kieltää ja lapsia tekevät olis toivottavaa olla pitkän matkan hiihtäjiä (10 ).

        Avioliitto pitäisi lailla kieltää?! Avioliitto on Jumalan asettama. Paljon onkin jo kumottu ihmisjärjen päätelmiin perustuen Jumalan antamia elämänohjeita, kuten älä tapa (aborttilaki), älä tee huorin, älä varasta(auton luvaton käyttöönotto) jne...ja mikä on tulos! Mielenterveysongelmat kasvavat, eli ihminen ei kestä elämää ilman Jumalan suojaavaa kättä ! 10 käskyä ovat elämän suojaamiseksi...ne eivät ole kieltoja vaan turva perkeleen hyökkäystä vastaan!
        Nuorille pitäisi järjestään avioliittokoulutusta....mm. kodinhoitoa ja ruuanlaittoa!Toinen toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa.......tästä se elämä ja ilo alkaa!


      • Justiinsanäin

        Vaikka olisinkin 15-vuotias, en usko että mun lisääntyminen teille kuuluu pätkääkään. Eikä tämä ole mikään irtosuhde. Olisi todella ihanaa jos viitsisitte ottaa asioista selvää itse ettekä uskoa jokaista kyläjuorua! ❤️


      • lörpää-kiinni
        Justiinsanäin kirjoitti:

        Vaikka olisinkin 15-vuotias, en usko että mun lisääntyminen teille kuuluu pätkääkään. Eikä tämä ole mikään irtosuhde. Olisi todella ihanaa jos viitsisitte ottaa asioista selvää itse ettekä uskoa jokaista kyläjuorua! ❤️

        yhteiskunnalle sinunkin lisääntyminen maksaa ihan helvetisti, joten kyllä sun lisäykset kuuluvat verojen kautta kaikille suomalaisille !?


      • pisantornistanähtynä
        Justiinsanäin kirjoitti:

        Vaikka olisinkin 15-vuotias, en usko että mun lisääntyminen teille kuuluu pätkääkään. Eikä tämä ole mikään irtosuhde. Olisi todella ihanaa jos viitsisitte ottaa asioista selvää itse ettekä uskoa jokaista kyläjuorua! ❤️

        Eipä tietenkään kuulukaan, jos pystyt elättämään itsesi!


      • Anonyymi
        pisantornistanähtynä kirjoitti:

        Eipä tietenkään kuulukaan, jos pystyt elättämään itsesi!

        Ei saa olla rasistinen vaikkei henkilö pystyisikään elättämään itse itseään.


      • Anonyymi
        Kuusiharjultatuulee kirjoitti:

        Avioliitto pitäisi lailla kieltää?! Avioliitto on Jumalan asettama. Paljon onkin jo kumottu ihmisjärjen päätelmiin perustuen Jumalan antamia elämänohjeita, kuten älä tapa (aborttilaki), älä tee huorin, älä varasta(auton luvaton käyttöönotto) jne...ja mikä on tulos! Mielenterveysongelmat kasvavat, eli ihminen ei kestä elämää ilman Jumalan suojaavaa kättä ! 10 käskyä ovat elämän suojaamiseksi...ne eivät ole kieltoja vaan turva perkeleen hyökkäystä vastaan!
        Nuorille pitäisi järjestään avioliittokoulutusta....mm. kodinhoitoa ja ruuanlaittoa!Toinen toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa.......tästä se elämä ja ilo alkaa!

        Elelee tuas sitä jumaloonna tähän sotkeko .


      • Anonyymi
        Justiinsanäin kirjoitti:

        Vaikka olisinkin 15-vuotias, en usko että mun lisääntyminen teille kuuluu pätkääkään. Eikä tämä ole mikään irtosuhde. Olisi todella ihanaa jos viitsisitte ottaa asioista selvää itse ettekä uskoa jokaista kyläjuorua! ❤️

        Niin.. mutta jokaisella kylällä varmaan liikkuu ne omat juorut.. aina löytyy sanomista..


    • heijerpasspedet

      Kappasta kappasta ......onpahan nuorisoklikki pannu trollia liikkeeseen heti reippaasti.
      Vetäkää pojat käteen...se voi jo helpottaa puutteeseen.
      Nuorten pitää saada juoda naida ja rällätä VAPAASTI !
      Eikö tällä trollitehtailuporukalla ole järkevämpää tekemistä.
      mitäs jos välillä keskittys siihen koulunkäyntiin????
      Poekia ahistoooo??? kalijaa juommaaan kiirreellä

      • Kuusiharjultatuulee

        Eivät ne kaikki pojat välitä sinun ohjeistuksestasi koska ne ovat huonoja...sinä se trolli olet!


    • ohiajaja

      Oli melkosta nuorison touhua 17-18.11 väilsenä yönä osulan kulmilla kun alaikäset tupakkaa ja kaljaa veti julkisesti.

      • rimppakinttuII

        soititko poliisit paikalle, jos et niin turhaan täällä uliset.
        ei niiden touhuun - alaikäiset - saa muut puuttua kuin polliisi.
        muille tulee syyte vapaudenriistosta ja laittomasta uhkauksesta.
        - syyttelystä vanhemmat varmasti pitävät huolen!!! lapsista viis veisaavat..
        toisaalta teit siis viisaasti, jos et peliin millään tavalla puuttunut.
        lasten pitää saada olla vapaasti keskenään...sitä vanhemmat huutavat jatkuvaan näilläkin palstoilla
        annetaan vaatimuksen mukaan olla lasten...
        taitaa sinua vain ihtees ahistaa?


    • Onceandtwice

      Joka sukupolvi "tuhoaa" vuorollaan mualiman :-D
      Ja joka sukupolvi vuorollaan valittaa :-)

      • heijerpasspedet

        niin totta ja maailma yhä "seisoo" jaloillaan !
        Hyvin pyörii !


      • Kuusiharjultatuulee
        heijerpasspedet kirjoitti:

        niin totta ja maailma yhä "seisoo" jaloillaan !
        Hyvin pyörii !

        Uskotko todellakin, että tämä meno saa jatkua vielä kauankin!Niinkuin oli Noan päivinä niin on oleva Ihmisen Pojan päivänä.......Noaa kohtasi vedenpaisumus....Raamatussa sanotaan, että nykyinen maailma on tulelle talletettu! Eli once more time! Jeesus on tulossa takaisin hakemaan seurakuntansa eli ne jotka uskovat....hän ei ota toisen omaa ainoastaan ne jotka ovat hyväksyneet hänen kutsunsa! Sano, että haluat tulla hänen joukkoihin ja anna mulle voima tulla sinun lapseksesi! Siinä se on!
        On tulossa aika jolloin ihmiset kuolevat peljätessään mikä maanpiiriä kohtaa, kun taivaitten voimat järkkyvät! Read the bible!

        Luukkaan Evankeliumi luku 21
        #25. Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
        26. Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.
        27. Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        28. Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä." #


      • Anonyymi

        Tuo on niin totta.. :D aina löytyy valittamista jostain..


    • KatsoPeiliiiin

      Ai nyt ne on nuoret jotka tuhoaa yhteiskuntamme x))))))) hahaha!

      • RIMPPAKINTTUii

        NO JUST NIIN TOLLUKKA


      • Kuusiharjultatuulee

        On sekä nuoria, että vanhoja jotka elävät holtitomasti ja tuhoavat oman ja muidenkin elämän! Tähän on olemassa 100% lääke...Jumalan sana ja Hänen ohjeensa kuinka elää elämää! Kaiken kukkuraksi hän antaa siihen voiman....omassa voimassasi et kauan kestä!


      • katoPerseeseen

        vanhemmat tuhoo neki nuoret


      • Kuusiharjultatuulee
        katoPerseeseen kirjoitti:

        vanhemmat tuhoo neki nuoret

        Näinkin voi olla, että vanhemmat eivät osaa elää eivätkä osaa siitä syystä ohjeistaa lapsiaan. Jokainen voi omalta kohdaltaan ratkaista ongelman, eli välittämättä muiden törppöilyistä tekee itse oikein. Jokainen kyllä tietää mikä oikein on....elä sen mukaan!


      • SiskoTerttuHelena

        Siitä suurkiitos Iisalmen poliisille!Minnekähän jäljet lopulta johtavat....missä on se pääjakelija joka tienaa ja pilaa nuorisomme!?


      • lapiomies-ärähtää

        Näin toisaalla ja toisella asenteella
        lapiomies-ärähtää
        21.8.2018 11:09
        ALLA TARINAA HELSINGISTÄ.
        MITEN TÄÄLLÄ KÄVI, LAPINLAHDELLA , KUN HULLUKSI JA LASTEN PAHOINPITELIJÄKSI LEIMATTU MIES YRITTI PUUTTUA LAPINLAHTELAISTEN NUORTEN HÄIRIÖKÄYTÖKSEEN JA
        - KÄYTTÄYTYMISEEN. MAASEUDULLA ASUVAT VANHEMMAT NOSTIVAT "HULLUA" VASTAAN USEITA KANTEITA POLIISILLE. SAMAA TEKIVÄT HUUTELIJA LASTEN VANHEMMAT KIRKOLLA. MIHIN SE KAIKKI PERUSTUI ? HENKILÖKOHTAISEEN KAUNAAN JA IHMISVIHAAN ! = VAINO !
        Lasten ja vanhempien ilkeys oli sallittua ja hyväksyttävää iisalmelaispoliisin suosiollisella avulla.
        Huono käytös oli ihailtua ja pahimmat sankarittaret nousivat äiteineen sorron- ja vainonuhreina ! kyläyhteisön sankareiksi.

        Vielä parikymppisenä, joku maaseutunuorista itki, kuinka "hullun haravamiehen" vaino seuraa häntä yhä - Kuopiossa työssä olleena ? Kauhea oli ollut tällä miehellä pelko, kun sai viiden vuoden päästä kortin "hullulta". Niin hän - tuo kaksikymppinen nuorukainen näillä palstoilla karua kohtaloaan julki toi ja ivasi ja pilkkasi "haravamiestä" !

        Valelääkärin valalla tuo sama nuorukainen osasi diagnosoida "hullun" sairaudenkuvan kaikkien ihmeteltäväksi Suomi24 palstoilla. Kirjoittamastaan ei kuitenkaan "raukalla" ollut rohkeutta -oikeudessa vastata. Ruskean-Raidan-Ritarikuntaa se nuorukainen.

        Tuollaista nuortako meidän tulee ihailla ja kunnioittaa? Ei minun kunniallani tule sitä päivää !

        Voi aikoja, voi tapoja

        Savolaisuudessa ovat erityispiirteensä. Säälittävää murhanhimoa ja vainoa yhtä ihmistä kohtaan, sen sanon tässä ja nyt. Häpeän niiden vainooja vanhempien puolesta!
        Hävetkää, aikuisuuden esikuvat; vanhemmat.
        Paljon saitte kolinaa tyhjistä tynnyreistänne aikaiseksi... Onneksi muualla asioita ymmärretään toisinkin.

        TOISAALLA MAAILMASSA YMMÄRRETÄÄN ASIOITA TOISINKIN.

        RuutiBudjetissa vuonna 2017 kerätyn tiedon mukaan Itäkeskuksen alueen yläasteikäiset nuoret kokivat, että aikuiset eivät puutu nuorten välisiin kiusaamistilanteisiin tarpeeksi. Ryhmä nuoria lähti tämän tiedon pohjalta suunnittelemaan ja toteuttamaan kampanjaa yhdessä nuoriso-ohjaajien kanssa. RuutiGaalassa joulukuussa 2017 nuorten idean toteuttamiseen myönnettiin 11 500 €:n budjetti. Kampanjan kuvaajaksi lähti mukaan vapaaehtoistyötä tekevä lehtikuvaaja Ilkka Ranta. Ranta toimi 30 vuotta lehtikuvaajana ja on tehnyt vapaaehtoistyötä nuorten parissa vuodesta 2013.
        Kampanjaryhmässä on mietitty, miten aikuiset saataisiin ajattelemaan aihetta ja puuttumaan entistä enemmän kiusaamistilanteisiin. Tuloksena syntyneessä juliste- ja somekampanjassa näkyvät nuorten itsensä ja vapaaehtoisena toimivan lehtikuvaajan ottamat kuvat. Kampanja näkyy helsinkiläisessä katukuvassa 20.-26.8.2018 kaikkiaan 205 mainospinnalla. Lisäksi kampanjan hästägillä #äläignooraa voi osallistua ja jakaa omia kokemuksia ja ajatuksia aiheesta sosiaalisessa mediassa.
        Julisteiden avulla nuoret toivovat aikuisten pysähtyvän vakavan ja tärkeän asian äärellä, avaamaan silmänsä ja pohtimaan mitä voisivat tehdä.
        RuutiBudjetti on osa helsinkiläisten nuorten vaikuttamisjärjestelmä Ruutia. Lisätietoja Ruudista http://ruuti.munstadi.fi/


    • Osulannurkallaolevanuori

      Kysyn vain, miksi teitä kiinnostaa nyt näin paljon mitä nuoriso tekee ja missä. Jos teitä häiristee nyt niin paljon että nuoriso on s-marketin nurkalla niin tulkaa sanomaan se meille itse nuorille eikä osulan henkilökunnalle tai tänne suomi24. Ja miten tämä kyseinen nuoriso porukka voi pilata koko yhteiskuntamme? Missä se noin 10k ihmistä on? Kunnollisia kansalaisia vai? Ei mitään rikoksia yms. Näin nuoren ihmisen suusta mieti kaks kertaa mitä sanot, voit olla vaikka väärässä.

      • 63-vuotta-ja-hyvä-näin

        Olkaa vaan Osulan nurkalla.
        Se on ihan hyvä paikka, minua ainakaan ei nuoriso haittaa paskan vertaa.
        Siitä vaan kuhan ootta jossakin tallessa ja löydettävissä.


    • SiitäVainPilaamaan

      Lastensuojeluiomoitus olisi kohdillaan usealle pennulle jotka siellä kaupalla elämää pilaa... Ilmoitusta vaan ja kohti uutta parempaa kotia ja elämää laitoksessa!

      • suponTuuria

        ...ei ole varmaa, saako lapsi sijoituskodissa parempaa turvaa tai hoivaa...ei ollenkaan.
        pahan kierteen katkaisemiseksi ilmoitus voi toimia, mutta muuten, vaikka vanhemmat suuttuvat pirusti, niin jos tuntee lapsen vanhemmat voi aina yrittää keskustella asiasta, vaikka paskaa vanhemmilta niskaansa saakin.
        se on koettu ja nähty, mutta vastuu siirtyy silloin vanhemmille?


      • Pisantornistanähtynä

        Mikä tätä yhteiskuntaa ihmisineen riivaa? Maailma on kaaoksessa, meillä on suhtkoht kaikki hyvin, mutta kun ei osata elää.Vanhemmat eivät välitä lapsistaan, heitä pitäsi jotenkin rohkaista ottamaan vastuu elämästään! Älkää aina haukkuko toisianne, joaisella on omat kipupisteensä ja niihintarvitaan "lääkitystä".Ei kukana tule onnelliseksi jos lapset sijoitetaan sijaiskoteihin. Suomalainen on sisukas ja me pystymme mihin vain kun päätämme....jopa hoitamaan omat lapsemme ja asiamme kuntoon!


    • Tomi69

      Vitun Reijo78 painu suohon vitun hintti. Minä oleskelen S-marketin lähistöllä juuri niin paljon kuin haluan ja poltan tupakkaa ja juon alkoholia eikä kukaan mua estä saatana. Huumeitakin olen kokeillut ja ei ne niin pahoja oo kun mitä sanotaan. En ymmärrä miks ihmiset valittaa muiden huumeiden käytöstä vittu. Menkää aikuiset imemään munaa saatana ja lopettakaa se nuorien kiusaaminen. Isoveli ostaa mulle huumeita ja alkoholia ja antaa ne mulle ettekä te saatana estä mua niitä käyttämästä vittu.

      • viileä.ilta

        Sinut on pantava kuriin! Et juo viinaa, etkä sotke ympäristöä tupakantumpeillasi...ja huumeet pois kokonaan! Missä ovat sinun vanhempasi!?Ei nuoruus ole tuollaista...sinä olet jo vanha mieleltäsi ja kohta myös ruumiltasi.....pian on elämäsi ohi ja sitten kaduttaa...voi kun olisi älynnyt elää toisin!


      • apu.apua.apua

        jos tarvitset keskusteluapua, niin hae sitä.
        Kouluterveydenhoitaja osaa auttaa, myös kuraattori ja muu henkilökunta. Hae apua ajoissa. Tyhmyyksiä ei kannat tehdä !


      • VitunJonne69ES

        Voi helevetin helevetti ja kyrpä sentään viileä.ilta ja apua.apua.apua ettekö te pässit ymmärrä ilmiselvää sarkasmia


      • tosi.pöljäke.oot
        VitunJonne69ES kirjoitti:

        Voi helevetin helevetti ja kyrpä sentään viileä.ilta ja apua.apua.apua ettekö te pässit ymmärrä ilmiselvää sarkasmia

        Jos sarkasmi on kohdallasi vakava sairaus, niin ymmärrän kyllä !
        hakeudu hoitoon, voi sinua raasua!


      • iltalamppu.palaa
        VitunJonne69ES kirjoitti:

        Voi helevetin helevetti ja kyrpä sentään viileä.ilta ja apua.apua.apua ettekö te pässit ymmärrä ilmiselvää sarkasmia

        Yritäppä olla edes joskus oma itsesi......voit löytää hyvän tyypin ilman sarkasmia! Älä pelottele ihmisiä, maailma on muutenkin ihan sekaisin! Vietä hauska elämä ja iloitse!


    • apuva

      Kaikkein pelottavin nuori on hiljainen ja syrjään vetäytyvä, ei sosiaalinen ja hälisevä.

      • opetelkaa.aakkoset

        tuosta rohkenen olla vahvasti erimieltäkin? vai hälisevä ADHD ei ole terve


      • iloa.elämään

        Molemmat ovat sisimmässään hyvin yksinäisiä.


    • iiivanajulma
    • vitsauksia

      Todella harmillistahan se on että lasten kasvatus jätetään kaupan väelle

    • Anonyymi

      Töihin vaan mokomat paska housut ... Tuet pois

      • Anonyymi

        Onneksi tuli kokoomus-, perussuomalainenhallitus, joka ottaa köyhiltä tuet pois. Viihde, kulttuuri, alkoholi-ilot kuuluvat vain hyväosasille. He osaavat nauttia niistä oiken ja terveesti. Köyhät kykkyyn 😭


    • Anonyymi

      Koittaisi nuorisotoimi nyt viimein tehdä jotain. Ne saappaat sun muut arkit nyt joutaa unohtaa. Nuoriso tarvitsee muuta.

    • Anonyymi

      Tuo s marketin (entinen osula) oli jo 1960-1970 luvulla nuorison suosima paikka.
      Oli kylläkin Osulan baari myös.
      Oli paljon nuoria.
      Koitetaan me entiset nuoret muistella vähän omaakin nuoruutta, mitä kaikkea me keksittiin.
      Annetaan nykyistenkin nuorien elää omaa nuoruutta,ei heistä tule sen huonompia kuin meitäkään.
      Nuoret tykkää olla laumassa
      nyt niin kuin aina ennenkin.
      Luulen että suurinosa näistä aivan kunnollisia.

      • Anonyymi

        ei sitä missään tarvita kuin yksi tai pari paskaa, jotka panevat koko ympäristön haisemaan paskalta. kuinka paljon pahaa mieltä ja eristäytymistä ne p-kikkareet ovat syyttömille aiheuttaneet... näillä p-kikkareilla ovat ne suuri suisimmat ja ällöimmät vanhemmat, jotka vetävät " säälikä mua "-linjaa ja syyllistävät uhrit.
        kalijaa äijäin kitupiikkeihin lomps
        onpa kivaa kaikilla, kun paskasta tehdään kultaa.
        näin lapinlahti täynnä vihaa. jo eläimiäkin vihataan. suomen vihaisin kunta: Lapinlahti !
        Hurraaaaaaa 😭 hirvet taivaaseen.
        banjot ei soi, mutta paska haisee kauas.
        Olokee onnelliset 🌿hilipatihiltunen toivoo !
        käärmekeittoo syötäväksi rotu savolaisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sitä missään tarvita kuin yksi tai pari paskaa, jotka panevat koko ympäristön haisemaan paskalta. kuinka paljon pahaa mieltä ja eristäytymistä ne p-kikkareet ovat syyttömille aiheuttaneet... näillä p-kikkareilla ovat ne suuri suisimmat ja ällöimmät vanhemmat, jotka vetävät " säälikä mua "-linjaa ja syyllistävät uhrit.
        kalijaa äijäin kitupiikkeihin lomps
        onpa kivaa kaikilla, kun paskasta tehdään kultaa.
        näin lapinlahti täynnä vihaa. jo eläimiäkin vihataan. suomen vihaisin kunta: Lapinlahti !
        Hurraaaaaaa 😭 hirvet taivaaseen.
        banjot ei soi, mutta paska haisee kauas.
        Olokee onnelliset 🌿hilipatihiltunen toivoo !
        käärmekeittoo syötäväksi rotu savolaisille

        sepp


    • Anonyymi

      Vaikene kurjimus

    • Anonyymi

      Etteikö nuoriso osannut 60-luvulla eihän sitä kukaan enää muista varsinkin nuoremmat ettei

    • Anonyymi

      Meidän buumereiden on muisteltavaa omaa nuoruutta, ennen kun jatkuvasti syyllistetään nuoria.
      Heistä tulee yhtä hyviä kun meistäkin.
      Annetaan heidän ensin elää ihmisen parasta aikaa, eli nuoruutta.
      Missähän ne kamalat nuoret on? Minä en vielä ole tavannut ainuttakaan.

      • Anonyymi

        Heleppo leuhkia ettei nähnyt, kun on kuuro ja sokkee niii eihän sitä näe ei kuule 🤣😂Ei oo ongelmia liioin rapamahalla


    • Anonyymi

      Kyllä sitä nussittiin 60-luvullakin....ai ku oli mukavaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe