Taskuttäynnäkiviäkö, miksi lopetiti?

tule.takaisin

Miksi et enää kirjoita palstalle nimimerkki taskuttäynnäkiviäkö? Lyhyt läsnäolosi palstalla oli kuin raikas lasillinen vettä janoiselle, tuulahdus sydämen uskon täyttämää kristillisyyttä kaiken maailman liberaalin ja jumalattoman propagandan keskellä. Jos näet tämän pyydän, tule takaisin, kirjoita tuota hyvää ja oikeoppista ajatteluasi lisää iloksemme, ainakin meidän uskovien palstalaisten iloksi.

25

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, tosiaan missä hän on? Saisi tulla takaisin!

      • missäliehänon

        Ehdottomasti saisi! Meitä uskovia ei liiaksi täällä ole.


    • Kuinaiheeton

      Se kun saapui lennosta, kuten jokin mikä ajatuttaa.

    • fvffb

      Tyypillinen fundispelle se oli. Tuli ja loi salakavalasti Raamatulla päähän ja väistyi taka-alalle.

      • Osuiko.lujaa

        Taidat olla homo/homottaja?


      • Tyypillistä "uskovien" touhua, siis Raamatulla päähän lyminen. Taskuttäynnäkiviäkö ei ole nimimerkkinä tuttu ja nyt siis yleisesti taikauskoisista hihhuleista kommentoin.


      • sissusseettana
        pilikkuviivaviiva kirjoitti:

        Tyypillistä "uskovien" touhua, siis Raamatulla päähän lyminen. Taskuttäynnäkiviäkö ei ole nimimerkkinä tuttu ja nyt siis yleisesti taikauskoisista hihhuleista kommentoin.

        mitäsinä spong-pelle vielä täältä haet?


      • palsta.uskoville
        pilikkuviivaviiva kirjoitti:

        Tyypillistä "uskovien" touhua, siis Raamatulla päähän lyminen. Taskuttäynnäkiviäkö ei ole nimimerkkinä tuttu ja nyt siis yleisesti taikauskoisista hihhuleista kommentoin.

        ateistit voisitte mennä tuonne omalle palstalle! Taskuttäynnäkiviäkö takaisin! Vai olikos se Eerikan toinen nimimerkki?


      • näinsemeneee
        palsta.uskoville kirjoitti:

        ateistit voisitte mennä tuonne omalle palstalle! Taskuttäynnäkiviäkö takaisin! Vai olikos se Eerikan toinen nimimerkki?

        taskuttäynnäkiviäkö=eerika=usko.vainen=kuusenjuuret=qv

        M.O.T.


      • näinsemeneee kirjoitti:

        taskuttäynnäkiviäkö=eerika=usko.vainen=kuusenjuuret=qv

        M.O.T.

        Oliko siinä kaikki nikit jotka muistit 😂


      • näinsemeneee kirjoitti:

        taskuttäynnäkiviäkö=eerika=usko.vainen=kuusenjuuret=qv

        M.O.T.

        Se oli minun käyttämäni nikki, jonka sitten jätin pois, kun joku muukin halusi sitä käyttää. Minä taas en ole usko.vainen, en ole Kuusenjuuret, enkä qv. Olen vain eerikatässämoi, niin uskomattoman vaikea kuin joidenkin on se ymmärtää ja hyväksyä, Joskus elämän vaan on niin vaikeaa...


      • Sananmiekka
        pilikkuviivaviiva kirjoitti:

        Tyypillistä "uskovien" touhua, siis Raamatulla päähän lyminen. Taskuttäynnäkiviäkö ei ole nimimerkkinä tuttu ja nyt siis yleisesti taikauskoisista hihhuleista kommentoin.

        "Tyypillistä "uskovien" touhua, siis Raamatulla päähän lyminen."

        Ja vielä iskemme Sanan miekallakin että nivelet ja ytimet vaan lentelee hajalle! Pahojen ihmisten kovuus Jumalan Sanaa kohtaan kun on niin suurta.

        Hepr. 4:12

        Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;


      • Kyseessähän oli tietysti Räyhiksen (mm. usko.vainen) jälleen yksi rekattu nikki, jonka hän, perin ilkeä ja tyhmä tapaus kun on, viime keväänä varasti nykyään Eerikatässämoi-nikkiä käyttävältä kirjoittajalta, joka ei ollut vielä hoksannut sitä rekisteröidä.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kyseessähän oli tietysti Räyhiksen (mm. usko.vainen) jälleen yksi rekattu nikki, jonka hän, perin ilkeä ja tyhmä tapaus kun on, viime keväänä varasti nykyään Eerikatässämoi-nikkiä käyttävältä kirjoittajalta, joka ei ollut vielä hoksannut sitä rekisteröidä.

        Mitä ihmettä? Aiheuttaako tämä nimimerkkini nyt jotakin ongelmaa? Ei tätä muut käytä ja jos käyttävät, olkaa hyvä jos se teitä miellyttää. Tämä on minun.


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Aiheuttaako tämä nimimerkkini nyt jotakin ongelmaa? Ei tätä muut käytä ja jos käyttävät, olkaa hyvä jos se teitä miellyttää. Tämä on minun.

        Voi hellanlettas sentään. Ettäs viitsitkin, iso (?) mies (?)... 💩


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Voi hellanlettas sentään. Ettäs viitsitkin, iso (?) mies (?)... 💩

        Mitä mieltä olet omasta käytöksestäsi? Onko mielestäsi oikeutettua kiusata minua ilman mitään syytä? En ole koskaan sinulle nälvinyt. Enkä muillekaan. Miksi kiusaat minua?


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Mitä mieltä olet omasta käytöksestäsi? Onko mielestäsi oikeutettua kiusata minua ilman mitään syytä? En ole koskaan sinulle nälvinyt. Enkä muillekaan. Miksi kiusaat minua?

        Miksi käytät Eerikan alkuperäistä nimimerkkiä? Sattumalta? Ehheh-heh... 😊


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Miksi käytät Eerikan alkuperäistä nimimerkkiä? Sattumalta? Ehheh-heh... 😊

        Tämä on minun nimimerkkini. En tiedä miksi joku tätä havittelee. Älkää kiusatko minua enempää.


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Tämä on minun nimimerkkini. En tiedä miksi joku tätä havittelee. Älkää kiusatko minua enempää.

        Taidat nauraa siellä partaasi? Kuten teillä "uskovilla" on tapana sanoa, kyllä se hymy siitä vielä kerran hyytyy.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Taidat nauraa siellä partaasi? Kuten teillä "uskovilla" on tapana sanoa, kyllä se hymy siitä vielä kerran hyytyy.

        Ei tuollainen härnääminen ja panettelu juuri naurata.


    • Tarkkailen sivummalla. Kirjoitan jos tulee asiaa. Mitä tulee tähän nimimerkkiin, tämä on minun. En ymmärrä miksi joku haluaa tätä omia. Koskaan en ole muulla kirjoittanut, en olisi osannut edes kuvitella että joku käyttää useampia nimimerkkejä. Jos joku mu nyt haluaa tätä itselleen, kirjoittakoon samalla jos haluaa, mitäpä näistä riitelemään. Parempi kirjoitella alusta alkaen vain yhdellä mielestäni.

      • Kiva, että Räyhis on nyt antanut Eerikalta pöllimänsä rekatun nimimerkin sinun käyttöösi. Olette te patmoslaiset aika velikultia. 😇


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kiva, että Räyhis on nyt antanut Eerikalta pöllimänsä rekatun nimimerkin sinun käyttöösi. Olette te patmoslaiset aika velikultia. 😇

        Mitä sinulla on minua vastaan? En ole sinulle pahaa sanaa sanonut.


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Mitä sinulla on minua vastaan? En ole sinulle pahaa sanaa sanonut.

        Kuten sanoin, aika velikultia. 😁


    • Anonyymi

      💗💗💗 tämä on rakkauden ketju 💗💗💗

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe