Miksi et enää kirjoita palstalle nimimerkki taskuttäynnäkiviäkö? Lyhyt läsnäolosi palstalla oli kuin raikas lasillinen vettä janoiselle, tuulahdus sydämen uskon täyttämää kristillisyyttä kaiken maailman liberaalin ja jumalattoman propagandan keskellä. Jos näet tämän pyydän, tule takaisin, kirjoita tuota hyvää ja oikeoppista ajatteluasi lisää iloksemme, ainakin meidän uskovien palstalaisten iloksi.
Taskuttäynnäkiviäkö, miksi lopetiti?
25
146
Vastaukset
Niin, tosiaan missä hän on? Saisi tulla takaisin!
- missäliehänon
Ehdottomasti saisi! Meitä uskovia ei liiaksi täällä ole.
- Kuinaiheeton
Se kun saapui lennosta, kuten jokin mikä ajatuttaa.
- fvffb
Tyypillinen fundispelle se oli. Tuli ja loi salakavalasti Raamatulla päähän ja väistyi taka-alalle.
- Osuiko.lujaa
Taidat olla homo/homottaja?
Tyypillistä "uskovien" touhua, siis Raamatulla päähän lyminen. Taskuttäynnäkiviäkö ei ole nimimerkkinä tuttu ja nyt siis yleisesti taikauskoisista hihhuleista kommentoin.
- sissusseettana
pilikkuviivaviiva kirjoitti:
Tyypillistä "uskovien" touhua, siis Raamatulla päähän lyminen. Taskuttäynnäkiviäkö ei ole nimimerkkinä tuttu ja nyt siis yleisesti taikauskoisista hihhuleista kommentoin.
mitäsinä spong-pelle vielä täältä haet?
- palsta.uskoville
ateistit voisitte mennä tuonne omalle palstalle! Taskuttäynnäkiviäkö takaisin! Vai olikos se Eerikan toinen nimimerkki?
- näinsemeneee
palsta.uskoville kirjoitti:
ateistit voisitte mennä tuonne omalle palstalle! Taskuttäynnäkiviäkö takaisin! Vai olikos se Eerikan toinen nimimerkki?
taskuttäynnäkiviäkö=eerika=usko.vainen=kuusenjuuret=qv
M.O.T. näinsemeneee kirjoitti:
M.O.T.Oliko siinä kaikki nikit jotka muistit 😂
näinsemeneee kirjoitti:
M.O.T.Se oli minun käyttämäni nikki, jonka sitten jätin pois, kun joku muukin halusi sitä käyttää. Minä taas en ole usko.vainen, en ole Kuusenjuuret, enkä qv. Olen vain eerikatässämoi, niin uskomattoman vaikea kuin joidenkin on se ymmärtää ja hyväksyä, Joskus elämän vaan on niin vaikeaa...
- Sananmiekka
"Tyypillistä "uskovien" touhua, siis Raamatulla päähän lyminen."
Ja vielä iskemme Sanan miekallakin että nivelet ja ytimet vaan lentelee hajalle! Pahojen ihmisten kovuus Jumalan Sanaa kohtaan kun on niin suurta.
Hepr. 4:12
Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija; Kyseessähän oli tietysti Räyhiksen (mm. usko.vainen) jälleen yksi rekattu nikki, jonka hän, perin ilkeä ja tyhmä tapaus kun on, viime keväänä varasti nykyään Eerikatässämoi-nikkiä käyttävältä kirjoittajalta, joka ei ollut vielä hoksannut sitä rekisteröidä.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kyseessähän oli tietysti Räyhiksen (mm. usko.vainen) jälleen yksi rekattu nikki, jonka hän, perin ilkeä ja tyhmä tapaus kun on, viime keväänä varasti nykyään Eerikatässämoi-nikkiä käyttävältä kirjoittajalta, joka ei ollut vielä hoksannut sitä rekisteröidä.
Mitä ihmettä? Aiheuttaako tämä nimimerkkini nyt jotakin ongelmaa? Ei tätä muut käytä ja jos käyttävät, olkaa hyvä jos se teitä miellyttää. Tämä on minun.
taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:
Mitä ihmettä? Aiheuttaako tämä nimimerkkini nyt jotakin ongelmaa? Ei tätä muut käytä ja jos käyttävät, olkaa hyvä jos se teitä miellyttää. Tämä on minun.
Voi hellanlettas sentään. Ettäs viitsitkin, iso (?) mies (?)... 💩
Voi hellanlettas sentään. Ettäs viitsitkin, iso (?) mies (?)... 💩
Mitä mieltä olet omasta käytöksestäsi? Onko mielestäsi oikeutettua kiusata minua ilman mitään syytä? En ole koskaan sinulle nälvinyt. Enkä muillekaan. Miksi kiusaat minua?
Mitä mieltä olet omasta käytöksestäsi? Onko mielestäsi oikeutettua kiusata minua ilman mitään syytä? En ole koskaan sinulle nälvinyt. Enkä muillekaan. Miksi kiusaat minua?
Miksi käytät Eerikan alkuperäistä nimimerkkiä? Sattumalta? Ehheh-heh... 😊
Miksi käytät Eerikan alkuperäistä nimimerkkiä? Sattumalta? Ehheh-heh... 😊
Tämä on minun nimimerkkini. En tiedä miksi joku tätä havittelee. Älkää kiusatko minua enempää.
Tämä on minun nimimerkkini. En tiedä miksi joku tätä havittelee. Älkää kiusatko minua enempää.
Taidat nauraa siellä partaasi? Kuten teillä "uskovilla" on tapana sanoa, kyllä se hymy siitä vielä kerran hyytyy.
Taidat nauraa siellä partaasi? Kuten teillä "uskovilla" on tapana sanoa, kyllä se hymy siitä vielä kerran hyytyy.
Ei tuollainen härnääminen ja panettelu juuri naurata.
Tarkkailen sivummalla. Kirjoitan jos tulee asiaa. Mitä tulee tähän nimimerkkiin, tämä on minun. En ymmärrä miksi joku haluaa tätä omia. Koskaan en ole muulla kirjoittanut, en olisi osannut edes kuvitella että joku käyttää useampia nimimerkkejä. Jos joku mu nyt haluaa tätä itselleen, kirjoittakoon samalla jos haluaa, mitäpä näistä riitelemään. Parempi kirjoitella alusta alkaen vain yhdellä mielestäni.
Kiva, että Räyhis on nyt antanut Eerikalta pöllimänsä rekatun nimimerkin sinun käyttöösi. Olette te patmoslaiset aika velikultia. 😇
Kiva, että Räyhis on nyt antanut Eerikalta pöllimänsä rekatun nimimerkin sinun käyttöösi. Olette te patmoslaiset aika velikultia. 😇
Mitä sinulla on minua vastaan? En ole sinulle pahaa sanaa sanonut.
Mitä sinulla on minua vastaan? En ole sinulle pahaa sanaa sanonut.
Kuten sanoin, aika velikultia. 😁
- Anonyymi
💗💗💗 tämä on rakkauden ketju 💗💗💗
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319