Taskuttäynnäkiviäkö, miksi lopetiti?

tule.takaisin

Miksi et enää kirjoita palstalle nimimerkki taskuttäynnäkiviäkö? Lyhyt läsnäolosi palstalla oli kuin raikas lasillinen vettä janoiselle, tuulahdus sydämen uskon täyttämää kristillisyyttä kaiken maailman liberaalin ja jumalattoman propagandan keskellä. Jos näet tämän pyydän, tule takaisin, kirjoita tuota hyvää ja oikeoppista ajatteluasi lisää iloksemme, ainakin meidän uskovien palstalaisten iloksi.

25

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, tosiaan missä hän on? Saisi tulla takaisin!

• missäliehänon

Ehdottomasti saisi! Meitä uskovia ei liiaksi täällä ole.

• Kuinaiheeton

Se kun saapui lennosta, kuten jokin mikä ajatuttaa.

• fvffb

Tyypillinen fundispelle se oli. Tuli ja loi salakavalasti Raamatulla päähän ja väistyi taka-alalle.

• Osuiko.lujaa

Taidat olla homo/homottaja?

• Tyypillistä "uskovien" touhua, siis Raamatulla päähän lyminen. Taskuttäynnäkiviäkö ei ole nimimerkkinä tuttu ja nyt siis yleisesti taikauskoisista hihhuleista kommentoin.

• sissusseettana
        pilikkuviivaviiva kirjoitti:

Tyypillistä "uskovien" touhua, siis Raamatulla päähän lyminen. Taskuttäynnäkiviäkö ei ole nimimerkkinä tuttu ja nyt siis yleisesti taikauskoisista hihhuleista kommentoin.

mitäsinä spong-pelle vielä täältä haet?

• palsta.uskoville

Tyypillistä "uskovien" touhua, siis Raamatulla päähän lyminen. Taskuttäynnäkiviäkö ei ole nimimerkkinä tuttu ja nyt siis yleisesti taikauskoisista hihhuleista kommentoin.

ateistit voisitte mennä tuonne omalle palstalle! Taskuttäynnäkiviäkö takaisin! Vai olikos se Eerikan toinen nimimerkki?

• näinsemeneee
        palsta.uskoville kirjoitti:

ateistit voisitte mennä tuonne omalle palstalle! Taskuttäynnäkiviäkö takaisin! Vai olikos se Eerikan toinen nimimerkki?

taskuttäynnäkiviäkö=eerika=usko.vainen=kuusenjuuret=qv

M.O.T.

• näinsemeneee kirjoitti:

M.O.T.

Oliko siinä kaikki nikit jotka muistit 😂

• näinsemeneee kirjoitti:

M.O.T.

Se oli minun käyttämäni nikki, jonka sitten jätin pois, kun joku muukin halusi sitä käyttää. Minä taas en ole usko.vainen, en ole Kuusenjuuret, enkä qv. Olen vain eerikatässämoi, niin uskomattoman vaikea kuin joidenkin on se ymmärtää ja hyväksyä, Joskus elämän vaan on niin vaikeaa...

• Sananmiekka

"Tyypillistä "uskovien" touhua, siis Raamatulla päähän lyminen."

Ja vielä iskemme Sanan miekallakin että nivelet ja ytimet vaan lentelee hajalle! Pahojen ihmisten kovuus Jumalan Sanaa kohtaan kun on niin suurta.

Hepr. 4:12

Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;

• Kyseessähän oli tietysti Räyhiksen (mm. usko.vainen) jälleen yksi rekattu nikki, jonka hän, perin ilkeä ja tyhmä tapaus kun on, viime keväänä varasti nykyään Eerikatässämoi-nikkiä käyttävältä kirjoittajalta, joka ei ollut vielä hoksannut sitä rekisteröidä.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Kyseessähän oli tietysti Räyhiksen (mm. usko.vainen) jälleen yksi rekattu nikki, jonka hän, perin ilkeä ja tyhmä tapaus kun on, viime keväänä varasti nykyään Eerikatässämoi-nikkiä käyttävältä kirjoittajalta, joka ei ollut vielä hoksannut sitä rekisteröidä.

Mitä ihmettä? Aiheuttaako tämä nimimerkkini nyt jotakin ongelmaa? Ei tätä muut käytä ja jos käyttävät, olkaa hyvä jos se teitä miellyttää. Tämä on minun.

• taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

Mitä ihmettä? Aiheuttaako tämä nimimerkkini nyt jotakin ongelmaa? Ei tätä muut käytä ja jos käyttävät, olkaa hyvä jos se teitä miellyttää. Tämä on minun.

Voi hellanlettas sentään. Ettäs viitsitkin, iso (?) mies (?)... 💩

Voi hellanlettas sentään. Ettäs viitsitkin, iso (?) mies (?)... 💩

Mitä mieltä olet omasta käytöksestäsi? Onko mielestäsi oikeutettua kiusata minua ilman mitään syytä? En ole koskaan sinulle nälvinyt. Enkä muillekaan. Miksi kiusaat minua?

Mitä mieltä olet omasta käytöksestäsi? Onko mielestäsi oikeutettua kiusata minua ilman mitään syytä? En ole koskaan sinulle nälvinyt. Enkä muillekaan. Miksi kiusaat minua?

Miksi käytät Eerikan alkuperäistä nimimerkkiä? Sattumalta? Ehheh-heh... 😊

Miksi käytät Eerikan alkuperäistä nimimerkkiä? Sattumalta? Ehheh-heh... 😊

Tämä on minun nimimerkkini. En tiedä miksi joku tätä havittelee. Älkää kiusatko minua enempää.

Tämä on minun nimimerkkini. En tiedä miksi joku tätä havittelee. Älkää kiusatko minua enempää.

Taidat nauraa siellä partaasi? Kuten teillä "uskovilla" on tapana sanoa, kyllä se hymy siitä vielä kerran hyytyy.

Taidat nauraa siellä partaasi? Kuten teillä "uskovilla" on tapana sanoa, kyllä se hymy siitä vielä kerran hyytyy.

Ei tuollainen härnääminen ja panettelu juuri naurata.

• Tarkkailen sivummalla. Kirjoitan jos tulee asiaa. Mitä tulee tähän nimimerkkiin, tämä on minun. En ymmärrä miksi joku haluaa tätä omia. Koskaan en ole muulla kirjoittanut, en olisi osannut edes kuvitella että joku käyttää useampia nimimerkkejä. Jos joku mu nyt haluaa tätä itselleen, kirjoittakoon samalla jos haluaa, mitäpä näistä riitelemään. Parempi kirjoitella alusta alkaen vain yhdellä mielestäni.

• Kiva, että Räyhis on nyt antanut Eerikalta pöllimänsä rekatun nimimerkin sinun käyttöösi. Olette te patmoslaiset aika velikultia. 😇

Kiva, että Räyhis on nyt antanut Eerikalta pöllimänsä rekatun nimimerkin sinun käyttöösi. Olette te patmoslaiset aika velikultia. 😇

Mitä sinulla on minua vastaan? En ole sinulle pahaa sanaa sanonut.

Mitä sinulla on minua vastaan? En ole sinulle pahaa sanaa sanonut.

Kuten sanoin, aika velikultia. 😁

• Anonyymi

💗💗💗 tämä on rakkauden ketju 💗💗💗

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      174
      2618
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      747
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      734
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe