Itse fantasioin siitä, että puolituttu (komea 55v kalju mies)kaveri panisi vaimoani ja roiskisi kuumat spermansa vaimoni rinnoille samalla kun katselisin touhuja ja masturboisin.. eipä tarvinnut kauaa runkata kun lensi mällit!
Mistä haaveilit viimeksi kun runkkasit?
14
1413
Vastaukset
- Lesbosexirunkkari
Haaveilin siitä että kohta mälli lentää ja pussit tyhjenee
- Les_Joanne
Siitä että tuntematon pariskunta pukee minut tytöksi ja käyttää hyväksi. Nainen suutelisi miestä ja kyselisi tuntuuko hyvälle kun imisin miehen munaa.
Minä runkkasin juuri ja runkkaan useamman kerran viikossa jos en ole naisten kanssa hirveesti.nyt haaveilin tyttöystäväni perseestä kun runkkasin ja siintä että saan huomenna taas naida häntä kunnolla.
- seksifantasiat
Olen 57v ukm ja useimmiten haaveilen salarakkaasta 62v seksikkäästä leskestä
joka on pienikokoinen, tiukka pilluinen, isot tissit ja nännit sekä aina halukas, ei
tarvitse kuin fantasoida tulevia sessioita tai katsoa kuvia mitä olen ottanut, wau!
Johan lentää spermat voimalla!!! - Vaimollekans
Saunavuoron aikana saunaan tulisi useampi vieras mies ja vaimon yllätykseksi menisivät saunaan ja alkaisivat ottamaan häntä. Vaimo saisi monta kullia yhtä aikaa ja minä saisin katsella ja naida häntä sitten viimeiseksi. Huh kun alkoi taas seisomaan
Olisin jossain mökillä pervojen vanhempien setien kanssa ja joutuisin pukeutumaan paljastavasti tai olemaan alasti heidän seurassa. Joutuisin myös tottakai olemaan seksiorjana. Minua kähmittäisiin ja kosketeltaisiin ronskisti, ja joutuisin nöyryytetyksi.
- Runkkarivävy
Haaveilen siitä, että anoppi yllättäisi mut runkkaamasta sen kiimantuoksuisiin pikkareihin ja sen jälkeen nuolettais pillunsa ja perseensä runkkari vävyllä.
- ytkyilyui
Herkkua on siinä monenlaista https://secure.realdoll.com/realdoll-2-preconfigured/ voihke kuuluu, montaako saan maistaa seeeeekäääääää haistaa
- fantasiaaa
haaveilen et liki viiskymppistä vaimoani panis nuori 19-20 vuotias kundi jolla yli kakskyt senttinen paksu jatti kalu.erektio olis mahtava ja jaksais kauan.voisin ottaa kundilta välillä suuhun.vaimoni haaveilee isosta kalusta
- pierropääslemuaa
BX DIESEL CITROEN ei katsastettu ja öljyä vuotaa alleen haaveilen tulisko kuntoon ....runkkailessa
- Haaveitaon
Haaveilin siitä, että pääsis kaverin kanssa runkkaamaan taas ja vaihtamaan samalla kiimassa ajatuksia seksistä ja kaluistamme;)
- johnerik
Jokos siellä on patukka jäykkänä klo 13 lähtien täs
- anonyymistisex
Haaveilin että runkkaisin ja imisin lihavan rahtarin kanssa rekan hytissä levähdysalueella.
- LÖÖLYKAAAHAAA
TE OOTTE .... KIN HOMOJAAAAAAAA
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462