köyhät voi mennä vokkeihin syömään 5 ateriaa päivässä!
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711022200505702_u0.shtml
Hallituksen uusi linjaus
8
83
Vastaukset
- onkokohtuullista
Tuo leivänjako perustuu kauppiaiden vapaaehtoisuuteen ,joten kiitos siitä heille. Valtion olisi pitänyt järjetää ruuanjako kun selkeästi sosiaaliturva on liian alhainen ,ihmisten joutuessa turvautumaan tuohon vapaaehtoiseen köyhäin apuun.
poliitikot ovat jättäneet osan kansaa ikäänkuin oman onnensa nojaan ,sillä tuo johtuu täysin siitä että kansan mahddollisuudesta tulla toimeen ei ole huolehdittu ,kun työtä ei oel riittävästi saatavilla. Tuossa korostuu päätöksen tekojen linjauksien kohtuuttomuus. Toisille jaetaan tukia ammatinharjoittamiseen,vaikka toimeentulo on taattu .viittaan mm. yritystukiin joiden vaikutus on todettu monin osin olelmattommaksi. Tuo tukipolitiikka on yksi asia vain joka tulisi korjata ja kohdistaa sitä eniten tarvitseville. Sellainen päätöksenteko joka ajaa osan kansaa maksamaan päätöksen tekojen kohtuuttomuuden ,leipäjonoihin seisomaan ei ole inhimillistaä eikä missään tapauksessa kansakunnan edunmukaista,kansasanhyvinvoinnista huolehtivaa tasapuolista politiikkaa.Nämä ihmiset tuntuvat saavan huomiota vain silloin kun puhutaan työllistämispolitiikasta ,jolloin heidän tulisi osoittaa vastikkeellisuutta tuota kohtelua vastaan.Eipä täällä kansan hyvinvointiin ole ollut mielenkiintoa enää vuosikausiin, globaali hyvinvointi ja sukupuolineutraalius, ne ovat pääkohteita ja rahoitettavia ja ne tuovat taas vaaleissa jytkyjä.
Eihän köyhä kansa äänestä, miksi siihen panostettaisikaan.
- Kabininkukku
Pääasia että saa tuntea tyytyväisyyttä tehdessään linjauksia suomalaisuuden edistämiseksi ja edesauttamalla työpaikkojen syntymistä.
- swedfrtghyujkijuhygtfr
Lähetettiinhän Suomeen ruoka-apua,mutta hallitus kielsi sen väittämällä ettei mamusuomessa ole köyhiä.Kansa näkee nälkää ja elitasosurffarit kettuilee puurosta.
- Hyväsuuntaus
Kaiken ruuan syöminen eikä kaatopaikoille kaataminen pienentää co2 päästöjä paljon vuosittain koska ruokaa ei tarvitse tehdä niin paljoa kokonaistuotantona. Olenkin monesti ihmetellyt eikö tuohon asiaan aikaisemmin ole puututtu kun co2 on olleet nousussa jo vuosikymmeniä. Vihdoin järki voittaa ahneuden.
- Ei_viittä
Ei sinne VOK:iin kannata mennä syömään. Siellä saa vain kaksi ateriaa päivässä.
- vainyksiateria
Eikä saa vaan yhden lämpimän aterian päivässä ja lisäksi aamupala ja iltapala. Missään VOK:ssa ei saa kahta ateriaa päivässä paitsi rasistien typerissä urbaaneissa legendoissa.
Olin itse perustamassa 2015 kahtakin vastaanottokeskusta ihan alusta asti, tiedän myös ruokahuollon suunnittelun. Hoidin kummassakin vastaanottokeskuksessa ensimmäisen työvuoron omalta osaltani ja huolehdin yhdessä muun henkilökunnan kanssa toiminnan sekä huoltovarmuuden pystyttämisestä. Tiedän vastaanottokeskusten arjesta yhtä ja toista, mutta enpä kerro. - uskojo
etsi sinä mitään tiedä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283