Tiedän että miehet eivät yleensä ajele kainalokarvoja, mutta...
Sen verran rehottaa että esim. kesällä on aika tukala olla, koko ajan kainalot märät, karvat tekee sen tietty pahemmaksi.
Jos kainalokarvat ajaa, onko pelkkä myytti että ne alkavat kasvaa entistä villimmin? Vai kasvavatko takaisin niin kuin olivat ennenkin, ei enempää eikä tuuheammaksi?
Kainalokarvojen ajelusta...
21
5396
Vastaukset
- mie
Ei ne mitään tuuheammiksi kasva. Itse olen nainen ja mielestäni on ihan hyvä, jos mies, jolla kainaloissa on paljon karvaa, vähän trimmailee niitä. Voithan leikata niitä lyhyemmiksi, jollet halua kokonaan ajella. Dödökin pääsee paremmin iholle asti.
- MariaC
Häpykarvat ja kainalokarvat ovat olemassa myös sitä varten, että ne levittäisivät ihmisen luontaisia hajuja ympäristöön ja viestisivät vastakkaiselle sukupuolelle sukukypsän yksilön läsnäolosta. Erityisesti kainaloista ja genitaalialueilta erittyy feromoneja, ja karvoituksen tarkoituksena on vahvistaa näitä hajuja.
"Naisen emättimen eritteessä oleva copuline-feromoni innostaa miehiä, erityisesti hedelmällisimmässä kuukautiskierron vaiheessa, ovulaation keskivaiheilla. Sillä on myös toinen mielenkiintoinen vaikutus: se tasaa samassa taloudessa elävien naisten kuukautiskierron kulkemaan samaa rytmiä."
"Sokkotutkimuksissa feromonit, nimenomaan seksuaaliset feromonit (niitä on siis muitakin), ovat tuottaneet selviä tuloksia feromonien vaikutuksen puolesta. Erityisesti on todettu, että hien mukana erittyvä androstenoniferomoni houkuttelee naisia"
- 1111
Olen ajanut kainalot jo monta vuotta eikä se karvankasvu ole ainakaan mulla villiintynyt. Aluksi saattaa hiukan kutittaa, siis muutamalla ekalla kerralla mutta kun on ajellut muutaman kerran niin sitten ei enää edes kutia. Aluks ajelin silloin tällöin sitten pidin muutaman kuukauden tauon ja nyt en voisi kainaloihini edes karvoja kuvitella. Aluksi tuli kavereilta kuittailua mutta nyt ajelee osa niistäkin kainalonsa ja loput ei jaksa mainita mitään.
- +´098uiy
ajele ihmeessä pois :) minusta ainakin on kiva jos miehellä ei oo kainalokarvoja. Saisvat useemmatki harrastaa tota karvojen poistoa.
- pksn-hki
Ihmisen kaikki karvat on samaa alkuperää, jos karvojen ajaminen saisi karvan kasvun lisääntymään, eikös silloin myös miehen partakin kasvaisi entistä enemmän? - Mutta kun ei tapahdu mitään sanottavaa muutosta vaikka miehet ajaa partaansa koko ikänsä.
- Ukkeli
Ihmisen karvoitus ei ole nokkospuskaa tai pajukkoa, joka lisää kasvustoaan harvennuksen seurauksena. Jos ajeleminen lisäisi karvankasvua, kannattaisi kaikkien kaljuntumaan alkaneiden miesten ajella jatkuvasti koko tukka pois - elleivät sitten haluakin kaljuuntua. Kaikki tietävät, ettei moinen toimi.
Karvojen poistaminen nyppimällä tai vahaamalla kyllä toimii toisinpäin. Ennen pitkää harvenee kasvusto, koska karvoja raastetaan juurineen pois. Hyvä juttu, ellei enää koskaan halua pöheikköä kainaloihin tai muuallekaan, muuten ikävä ylläri. - pksn-hki
Ukkeli kirjoitti:
Ihmisen karvoitus ei ole nokkospuskaa tai pajukkoa, joka lisää kasvustoaan harvennuksen seurauksena. Jos ajeleminen lisäisi karvankasvua, kannattaisi kaikkien kaljuntumaan alkaneiden miesten ajella jatkuvasti koko tukka pois - elleivät sitten haluakin kaljuuntua. Kaikki tietävät, ettei moinen toimi.
Karvojen poistaminen nyppimällä tai vahaamalla kyllä toimii toisinpäin. Ennen pitkää harvenee kasvusto, koska karvoja raastetaan juurineen pois. Hyvä juttu, ellei enää koskaan halua pöheikköä kainaloihin tai muuallekaan, muuten ikävä ylläri.Perinteisesti aina mielletään nainen on karvaton ja mies karvainen. Karvattomat miehet on nykyään kasvava joukko ja kun karvat poistaa muutaman kerran ei niitä takasin haluakaan. Kaikki muu karvojen ajo kulttuurissa nyt jotenkin hyväksytään, jos mennään häpykarvoituksen puolelle silloin tulee vastustus ajamista vastaan. Eihän nekään karvat ole sen kummempia kun muutkaan, jotenka voi poistaa ja laajuuden mistä poistaa määrittelee poistaja.
- aaro
Ukkeli kirjoitti:
Karvojen poistaminen nyppimällä tai vahaamalla kyllä toimii toisinpäin. Ennen pitkää harvenee kasvusto, koska karvoja raastetaan juurineen pois. Hyvä juttu, ellei enää koskaan halua pöheikköä kainaloihin tai muuallekaan, muuten ikävä ylläri.mutta parta kasvaakin enemmän kuin useammin ajaa.
- pksn-hki
aaro kirjoitti:
mutta parta kasvaakin enemmän kuin useammin ajaa.
Karvan kasvussa ei ole suurta eroa ajaako sitä vai ei, se kasvaa omaa tahtiaan. Mitä pidempi parta on sitä vähemmän se kasvaa.
Mistä olet saanut ajatuksen että parta kasvaa entistä enemmän kun sitä ajaa? Sen dokumentin haluan nähdä, liitä se tänne! Kaikkien karvojen kanssa on aivan sama asia, leikkaaminen ei muuta karvan kasvua sanottavasti. - Ukkeli
pksn-hki kirjoitti:
Karvan kasvussa ei ole suurta eroa ajaako sitä vai ei, se kasvaa omaa tahtiaan. Mitä pidempi parta on sitä vähemmän se kasvaa.
Mistä olet saanut ajatuksen että parta kasvaa entistä enemmän kun sitä ajaa? Sen dokumentin haluan nähdä, liitä se tänne! Kaikkien karvojen kanssa on aivan sama asia, leikkaaminen ei muuta karvan kasvua sanottavasti.Ei se parta tosiaan mihinkään tuuhene tai nopsemmin kasva, vaikka kuinka ajelee. Tuntuuhan se tietysti vaikuttavan, jos teininä alkaa ensimmäisiä haituvia ajella ja kasvu kiihtyy sitten hormoonitoiminnan normaalien muutosten vuoksi. Pitkä partakin kasvaa hitaammin, koska partakarvat kuluvat ja haurastuvat kärjestä, jolloin ne katkeilevat itsestään. Partakarvat ovat kovempaa, mutta siten hauraampaa kuin hiukset, joten ne jäävät luonnostaan lyhyemmiksi. Juuresta pukkaa lisää karvaa kuitenkin samaa tahtia, kuin jos koko ajan ajelisi.
- tytteli
Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin mies, joka ajelee karvojaan kainaloista, sääristä, alapäästä... Itse naisena poistan kaikki kyseiset karvoitukset, mutta kyllä mieheltäni odotan miehekkyyttä!
- Sini
Joo, kyllä miehille tiettyihin paikkoihin kuuluu karvoitus.
- mies
A nythä sie äläkän päästit. Kuulkka mitä mei tytteli suustaa päästi, hui hemmetti.
Kyllä se on sillee että minun miehekkyys ei siitä ole mihinkään vähentyny vaikka olen melkein koko ikäni ajellut kainaloni. HYGIENIA juttu. - Pekka
Mitä se rapahuora siellä vikisee?Minä ajelen kainalosta karvat koska hien haju tarttuu niihin eikä lähde puhtaaks millään myrkyillä.Älä sitten ala valittaa jos jollain miehellä tuoksahtaa vanha hiki.Muista sitten(sinä saatanan paskaperse lunttuhuora visvavittu)mitä täällä olet suustas päästänyt!!!!
- Jarski
Pekka kirjoitti:
Mitä se rapahuora siellä vikisee?Minä ajelen kainalosta karvat koska hien haju tarttuu niihin eikä lähde puhtaaks millään myrkyillä.Älä sitten ala valittaa jos jollain miehellä tuoksahtaa vanha hiki.Muista sitten(sinä saatanan paskaperse lunttuhuora visvavittu)mitä täällä olet suustas päästänyt!!!!
Mitä siinä hienhajussa nyt on niin hirvittävää että siitä pitää tuollainen äläkkä päästää!? Itse en käytä mitään "myrkkyjä" saipuaa ja hammastahnaa lukuunottamatta, pesen kainalot aamuin illoin.
Viime lauantaina tansseissa eräs nainen nuuhki paidan kainaloani moneen kertaan. Minä vaivaantuneena kysymään että haiseeko pahalle? Ei, vastasi hän ja jatkoi että, ihana luonnollinen miehen tuoksu, nykyään kaikki haisee jollekin rotanmyrkylle.
Yö oli mitä kiihkein... - Lilli
Pekka kirjoitti:
Ajele vaan karvojasi ihan rauhassa... Taidat olla todellinen neiti! En oo ikinä törmännyt mieheen, joka ois pelkästään karvojen takia haissut hielle, kyllä se haju johtuu ihan hygienian puutteesta. Jos vaikka peseytyisit joskus.
- no no
Lilli kirjoitti:
Ajele vaan karvojasi ihan rauhassa... Taidat olla todellinen neiti! En oo ikinä törmännyt mieheen, joka ois pelkästään karvojen takia haissut hielle, kyllä se haju johtuu ihan hygienian puutteesta. Jos vaikka peseytyisit joskus.
mielipide: kaikilta karvat pois;) kun niille ei ole käyttöä missään suhteessa.
http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=270 - Lilli
no no kirjoitti:
mielipide: kaikilta karvat pois;) kun niille ei ole käyttöä missään suhteessa.
http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=270Ajelkaa vaan miehet niitä karvojanne ihan rauhassa jos se tekee teidät onnellisiksi. Toivottavasti en vaan ikinä törmää teidänlaisiinne... Mutta nää onkin makuasioita, ei niistä sovi kiistellä. Joten jätetään jo koko aihe.
- Sami79
Mä olen koko ikäni ajanu mun kainalokarvat pois. Parempi ilman niitä. Ne on yhtä turhat ku häpykarvat. Mulla ei ole ainakaan misään kohdassa karvan kasvu lisääntyny ku olen ajajnu pois. Parta ja viikset kasvaa yhtä lyhkäsiks ku aina ennenkin.
- pksn-hki
Ajaminen ei aiheutua karvan kasvua on se karva missä hyvänsä. Ainoa mikä on todettu lisäävän karvan kasvua, se on naisilla ehkäsypillerit, niistä on viitteitä että karvan kasvu lisääntyy pillerien takia.
- Minä vain
pksn-hki kirjoitti:
Ajaminen ei aiheutua karvan kasvua on se karva missä hyvänsä. Ainoa mikä on todettu lisäävän karvan kasvua, se on naisilla ehkäsypillerit, niistä on viitteitä että karvan kasvu lisääntyy pillerien takia.
Hormonit vaikuttavat karvankasvuun, etsikääpä vain netistä naisbodareita, jotka ovat napsineet steroideja, mutteivät ajelleet vähään aikaan...
Toisaalta mieshormoni aiheuttaa kaljuutta, joten asia ei ole aivan yksioikoinen. Ristiriitaista, mutta "elämä on!"
Mikä sitten on miehekästä? Barokki- ja rokokooaikana aatelismiehet kulkivat naama paksussa pakkelissa ja hulmuavat peruukit päässään. Siihen verrattuna pieni karvojen trimmailu ei paljoa miehisyyttä verota? Itse en kyllä voi ajella kainalokarvojani, sillä ne toimivat liukulaakerina. Kerran ajelin (nais)lääkärin pyynöstä, kun oli ihottumaa ja kuviteltiin että karvat hauduttavat ihoa. Ajelun seurauksena oli kivuliasta hankautumista. Enpä ole viitsinyt kokeilla uudemman kerran...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069