Unibet kuumotus

Olen nostamassa noin 2000e pois Unibet-tililtäni ja luulen, että kyselevät papereitani. Kaikki infot ovat kyllä oikein, mutta onko mahdollista että he kaivavat vanhan käyttäjäni esiin, josta huomaa että olen pelannut Unibetilla pari vuotta sitten alaikäisenä. Tileillä sama nimi ja osoite, mutta sähköpostiosoite eri.
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

joo sorry jäi rahat saamatta! harmin paikka :( mut voihan tuuri käydä . pidetään peukkuja!!!
Ilmianna
Jaa
Normaalisti luotettava paikka kotiutuksien suhteen, mutta tuon jos huomaavat niin hyvästi rahoillesi....
Ilmianna
Jaa
En usko että tulee ongelmia ! Unibet on hyvä paikka pelata ja pelitili kannattaa avata sivuilta www.vetoguru.com josta saa heti muhkeat 100€ ilmaista pelirahaa klikkaamalla Unibetin bonusmainosta ! www.vetoguru.com on hyvä !
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Vedä guru kätees!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miten tässä kävi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sain kaiken ulos, mutta varmuuden vuoksi nostin pienissä summissa, jolla varmistin osan rahoista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Unibet kuumotus

Olen nostamassa noin 2000e pois Unibet-tililtäni ja luulen, että kyselevät papereitani. Kaikki infot ovat kyllä oikein, mutta onko mahdollista että he kaivavat vanhan käyttäjäni esiin, josta huomaa että olen pelannut Unibetilla pari vuotta sitten alaikäisenä. Tileillä sama nimi ja osoite, mutta sähköpostiosoite eri.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta