Harvoin enää nykyaikana puhutaan kadotuksesta eli Kepulandiasta sellaisena kuin se oikeasti on ja jollaisena Mylliksen muistelmat sen esittää. Kepulandia on kauhujen paikka. Synnin palkka on kuolema eli kepulaisuus. Kepulandiaan joutuva ihminen joutuu samaan paikkaan jossa on jo kärsimässä osa demoneista eli langenneista enkeleistä. Se on täydellinen pimeyden ja kauhujen paikka jossa kärsitään ikuisesti.
Kepulandian kauhut.
11
339
Vastaukset
- Pöyröö296437
Sitte mä heräsin ja kävin kusella.
Tuo niin taivahan tosi. Ite olen sen verran nuori/vanha että muistikuvia vasta 70-luvun kepulandiasta ja sen mädännäisyydestä. Liekö sitten alkanut jo 60-luvulla tämä valtion verorahojen holtiton tuhlaaminen täysin epäterveisiin rakenteisiin ja maatalouden ylimitoitettuihin tukiaisiin. Aka Keskustan teesit.
Santeri-poika kääntyisi haudassaan jos tietäisi millaiseksi irvikuvaksi hänen aikanaan kehittämänsä aatesuunta on keskustan hoteissa ryöpätty. Vain ja ainoastaan vallan maksimoinnin ja betonoinnin takia.
- "Alkiolaisuus on aatesuunta, joka perustuu Santeri Alkion ajatuksiin. Santeri Alkio oli kauppias ja nuorsuomalainen, joka katsoi, ettei kaupungeissa oteta huomioon riittävästi maaseudun asiaa, minkä vuoksi perustettiin maalaisliitto vuonna 1906."- Anonyymi
Totta joka sana!
- Anonyymi
Rainer tietää mistä puhuu!
- Anonyymi
Kyllä Aapiskukko Rainer69 tietää.
- Anonyymi
Kannatus jatkaa laskusuuntaa valtakunnallisesti , nyt 0, 6 %.
- Anonyymi
Kauhu linkkejä. https://tokentube.net/v/1409356444/Vapaamuurari-Sauli-Niinistö--The-Seraphim--Order-of-Chivalry---Landgraviate-of-Hesse-Kassel---by-7grainsofsalt2-7grainsofsalt2
https://tokentube.net/v/2369626505/SELITYS-MAC-OSOITEILMIÖSTÄ--ONKO-ROKOTETTUJA-IHMISIÄ-HAKKEROITU-JA-VALVOTTU- - Anonyymi
Täyttä asiaa!
- Anonyymi
Syntiä on
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21865Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112772Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39730- 19716
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689