Talonmies on palkkansa ansainnut

talonmiestä

Olen nyt kolmatta päivää talonmiehenä Suomen suurimman kaupungin monikerroksisessa kivitalossa. Talonmies eli mies talossa on se, joka määrää. Talon naiset lähettävät kilvan astutuspyyntöjään mutta minä en saata. Astua. Niitä. Koska minulla on oma. Kyllikki. Ja vasemmassa toinen. Käyttäkööt vaikka ranstakkaa. Minä ei rupea. Naisten kanssa. Vehtaamaan. Ollenkaan.

5

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palveluammattiliitto

      Talon miehen velvollisuus on hoidella talon naiset. Tämä on se syy, miksi talonmiehistä onkin kerrostaloissa pitkälti luovuttu, pääosin jo 70-luvulla. Aluksi voi mennä lujaakin, mutta sitten alkavat vaikeudet:

      1 ei jaksa, ei kertakaikkiaan jaksa
      2 mustasukkaiset aviomiehet
      3 lukuisat veneeriset vaivat
      4 ruokkoja tulee väkisinkin maksettaviksi
      5 jos lykkiessä nainen ei tule, saat moitteita, joka päivä
      6 aviovelvollisuuden täyttäminenkin tuntuu työltä, pahemmin kuin gynegologeilla

      Viimeistään silloin kun tehotippasi muuttuu pistävänhajuiseksi vihreäksi kaasuksi, viimeistään silloin on otettava kuukauden parin irtiotto arjesta. Tätä varten on luostareita.

      Tulet huomaamaan, että suurkaupungin elämä on yhtä ruusuilla paljain jaloin tanssimista; ikään kuin hienoa, mutta ne piikit...

      Olisit pysynyt siellä peräkylillä. Saisit edelleen maata pankolla liki koko vuoden.

    • Eihän tuo mitään, Minä olen Maaliman suurimman, rikkaimman, kauneimman ja teollistuneimman maakunnan Etelä -Pohjanmaan Yleisnero.
      MINÄ olen käynyt kouluja ja muutenkin sivistynyt ja Älypeliä pelannut, mutta en MINÄ itseäni ja saavutukusiani kepu, ei ku kehu, vaan kun vaatimaton luonteeltani olen.
      Tässä pienoismaakunnassa on kaikki suurta, maaliman suurimmat paperikoneet ajavat maaliman parhaita tuloksia JA LAPUAN LAKI ON VOIMASSA, PAPERIMIEHILLE EI MAAKSETA PALKKOJA VAAN PUNIKIT OVAT PAKKOTÖISSÄ HOOO HOHOOOOO.
      Ja saunan takana on tilaa ja lahtareiden vapautuslaki vuodelta 1919 on yhä voimassa JA VARSINKIN KÄYTÖSSÄ.
      "Ei punikilla olla saa
      ei isää äitiä ei lasta vanhempaa.
      ...."
      Tätä kaunista Maalaisliitto Keskustapuolue/SuoKustaa tunnuslaulua, lähes keskustalaista kansallislaulua LAPSEMME LAULAVAT JOKA AAMU KOULUSSA.
      Kyllä täällä on tekniikka ollut aina korkealla tasolla, kun Turussa metallimiehet 1800 luvun lopulla aloittelivat laivojen niittaamista, me täällä Tolliskomaan pääkaupungissa Seinähullujenjoella hitsasimme Tikillä ja Mikillä maaliman suurimmat laivat, kuten kaikki lentotukialukset ja risteilijät! Totta junal`au kun mää ku mää. Maaliman suurimmat komeemmet vesille laskut on tehty täällä Seinähullujenjoella.

      Vaikka hyvin vaatimaton olen, niin kuin me kaikki tolliskot olemme ja kun sitä on niin moni ihailijani kysynyt olen kouluja käynyt ja puukokardeja saanut. Ansioluetteloni on vaikuttava, tosi hämmästyttävä ja tosin epäuskottava:
      - Ylil. evp. 30 vuotta Kadettikoulun jälkeen ilman yhtään ylennystä
      Kapteeni ja muita sotilasarvoja kuten res maj.
      - Insinööri mm. auto-, rakennus- jne. aloilla
      - Kemisti, vaikka ei ole aavistuistakaan kemiasta.
      - Helsingin dosentti
      Paras näistä uusista on mielestäni Miesstadista, Tolliskomaan ikoni heittääntyy ihmisten ilmopila ASUVAKSI.

      • Väärä nimimerkki, piti olla Keskustan yleisnero.


      • Ei.jymmärrä

        Tuosta ei saa selvää kuin Jytilä vain, jopa kehuen lauseen rakenteita.


    • Tärkeätä.tiedotusta

      Sipilä on Suomen pääministeri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1638
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      102
      1208
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      902
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      812
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      724
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe