Milloin ja missä Mikkelin riistamiehet järjestävät hirvipeijaiset? Ulkopaikkakuntalaisena minulle ei tule alueen lehteä mistä näkisin, mutta metsästysoikeuden vuokraajana ajattelin käydä tänä vuonna peijaisissa. Kiitos!
Mikkelin riistamiesten hirvipeijaiset?
5
1917
Vastaukset
- nimimerkitöntä
Tähän aikaan niitä yleensä on. Kysele seurasi jäseniltä/puheenjohtajalta, käsittääkseni vain seuran jäsenillä on "oikeus" mennä peijaisiin.
- Hirveä
Siinä ongelma juuri onkin kun en tiedä yhtään jäsentä tai puheenjohtajan nimeä, joilta kysellä. Vuokraussopimuskin sen verran vanha, että kyseinen seuran edustaja ei ole enää hengissä.
Eli jos joku tietää kyseisen seuran henkilöitä, niin niistäkin olisi apua.
Kyllähän peijaisiin yleensä kutsutaan metsästysoikeuden vuokraajatkin.- nimimerkitöntä
Mille seuralle olet maasi vuokrannut metsästyskäyttöön? Helpottaisi huomattavasti auttaa ja vaikka etsiä ne yhteystiedot/vinkata keneen ottaa yhteyttä, kun tietää mistä seurasta kyse. Mikkelistähän löytyy mm. seuraavat seurat:
Mikkelin Ampujat ry
Mikkelin Erämiehet ry
Mikkelin Riistamiehet ry
Mikkelin Varuskunnan Metsästysyhdistys ry
Mikkelin-Pekkolan Eränkävijät ry
Kalvitsan Erä ry
Metsästysseura Sattilan Erä ry
Norolan Metsästysseura ry
Ristiinan Metsästysseura ry
Pelloksen Erämiehet ry
Porrassalmen eräveikot ry
jne jne - nimimerkitöntä
nimimerkitöntä kirjoitti:
Mille seuralle olet maasi vuokrannut metsästyskäyttöön? Helpottaisi huomattavasti auttaa ja vaikka etsiä ne yhteystiedot/vinkata keneen ottaa yhteyttä, kun tietää mistä seurasta kyse. Mikkelistähän löytyy mm. seuraavat seurat:
Mikkelin Ampujat ry
Mikkelin Erämiehet ry
Mikkelin Riistamiehet ry
Mikkelin Varuskunnan Metsästysyhdistys ry
Mikkelin-Pekkolan Eränkävijät ry
Kalvitsan Erä ry
Metsästysseura Sattilan Erä ry
Norolan Metsästysseura ry
Ristiinan Metsästysseura ry
Pelloksen Erämiehet ry
Porrassalmen eräveikot ry
jne jneOho luimpa huolimattomasti, mainitsitkin jo seuran ihan alussa ja Maxwell-Smatxx vastauksen jo kertoikin
- Maxwell-Smartxx
Mikkelin Riistamiehet Ry
IHASTJÄRVENTIE 95
50970 Mikkeli
050 3384240
Näitä löytyy netistä, kun kyselyä käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181