Huuhaatohtorit.

Lahkojen piireissä on pilvin pimein huuhaatohtoreita, jotka ovat saaneet tohtorinmyssynsä mm. Raamatun satujen tulkintoihin liittyen.
Väitöskirjan tekemistä himoitsevat kilpailevat keskenään nykyään siitä, kuka keksii kaikkein ensimmäisenä jonkun huuhaa-aihealueen, josta sitten voi väitellä tohtoriksi.

https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/poika-herasi-aidin-soittoon-vaikka-aiti-oli-jo-kuollut-suomalainen-jeena-vaitteli-tohtoriksi-yliluonnollisista-kokemuksista/6628550#gs.jhFtMLk

11

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234569

      Arasola teki tohtorin väitöskirjansa Millerismin vainajahengestä ja vainajahengen vaikutuksesta adventismiin.
      SDA:ssa tapahtuu vainajien palvontaa josta Ellen White "profetian henkenä" on hyvä esimerkki ja on jopa opinkohdallistettu.
      Hänen kirjojaan levitetään vuosittain miljoonittain ja järjestelmällisesti.

    • iloinen_naurajaa

      Totta. He tutkivat satukirjoja ja kuvittelevat olevansa suunnattoman viisaita. Hah hah haa! :-)

    • pyhpyh22561

      Olette saatanallisia valheen puhujia kaikki. Ansaitsette tuomionne ja kusisen loppunne.

    • Lahkon.orjan.kohtalo

      Raamatun satukirja tekee rahan ahneiden pastoreiden myötävaikutuksella lukijoistaan satumaailmassa eläviä idiootteja.

      • pyhpyh256156

        Vain sinun valheissasi.


    • Tampereenabc

      Siis mikä tekee Tampereen yliopistossa sosiaalipsykologiaa opiskelevasta rockabilliharrastajasta a) lahkolaisen, b) raamatun satujen tulkitsijan tai c) huuhaa tutkijan??

      Voi kysyä, ruokkiiko tällaisia ketjuja a) lääkitysvirhe, b) tietämättömyys, c) katkeruus?

      • pyhpyh256156

        Puhdas viha adventisteja kohtaan niitä ruokkii.


    • Huuhaauskovat

      "Voi kysyä, ruokkiiko tällaisia ketjuja a) lääkitysvirhe, b) tietämättömyys, c) katkeruus?"

      Ei mikään luettelossasi ruoki mitään.
      Tosiasiat on vain hyväksyttävä ja huuhaatohtoreita on vain maailmassa ihan liikaa. Aloituksen linkin tohtorinarvo pitäisi kyseenalaistaa. Kaikelle paskalle ei pitäisi todellakaan antaa mahdollisuutta.
      Joku raja sentään täytyy olla.

      • Ulkonäkö-todistaa

        Aloituksen linkin tytöt näyttivät ihan saatanan palvojilta.


      • Tampereenabc

        Onko sosiaalipsykologia mielestäsi huuhaata??? Ihan vain tiedoksi, että sitä opiskelevien joukossa on enemmän ateisteja kuin uskovia. Ateistikin voi tutkia ihmisten psykologiaa ja sosiologiaa ja niiden myötä ihmisten kuvittelemia yliluonnollisia kokemuksia ja se voi olla aivan loistavaa tiedettä tai sitten ei. Mutta se määritellään akateemisin kriteerein, joita tästä aiheesta kirjoittaneet eivät juuri näytä tuntevan. Onko kirjoittajien pakko oikein rautalankaa vääntämällä osoittaa, etteivät tieteenteosta mitään ymmärrä? On melkein pakko todeta, että jos lääkkeissä ei ole vikaa, tietämättömyys lienee todennäköisin vaihtoehto.

        Ulkonäkökommentti on aivan samaa huuhaata. Linkki vie artikkeliin, johon lehti on laittanut "kuvituskuvaa"!!! Siis toimittaja(??) lienee se, joka näyttää tai saa jutun näyttämään saatananpalvonnalta. Jos asiaa olisi malttanut selvittää edes vähän nenää kauempaa, olisi heti löytänyt lisää tietoa ja myös kuvia tutkimuksen tekijästä, joka minun silmissäni näyttää normaalilta suomalaiselta perheenäitiopiskelijalta.


      • vieläkinjäsen
        Tampereenabc kirjoitti:

        Onko sosiaalipsykologia mielestäsi huuhaata??? Ihan vain tiedoksi, että sitä opiskelevien joukossa on enemmän ateisteja kuin uskovia. Ateistikin voi tutkia ihmisten psykologiaa ja sosiologiaa ja niiden myötä ihmisten kuvittelemia yliluonnollisia kokemuksia ja se voi olla aivan loistavaa tiedettä tai sitten ei. Mutta se määritellään akateemisin kriteerein, joita tästä aiheesta kirjoittaneet eivät juuri näytä tuntevan. Onko kirjoittajien pakko oikein rautalankaa vääntämällä osoittaa, etteivät tieteenteosta mitään ymmärrä? On melkein pakko todeta, että jos lääkkeissä ei ole vikaa, tietämättömyys lienee todennäköisin vaihtoehto.

        Ulkonäkökommentti on aivan samaa huuhaata. Linkki vie artikkeliin, johon lehti on laittanut "kuvituskuvaa"!!! Siis toimittaja(??) lienee se, joka näyttää tai saa jutun näyttämään saatananpalvonnalta. Jos asiaa olisi malttanut selvittää edes vähän nenää kauempaa, olisi heti löytänyt lisää tietoa ja myös kuvia tutkimuksen tekijästä, joka minun silmissäni näyttää normaalilta suomalaiselta perheenäitiopiskelijalta.

        Tässä ketjussa taisi loistaa huuhaa-ateismi. Ehkäpä he haluaisivat lopettaa yliopistot turhana rahankuluna, kun niissä joka tiedekunnassa tehdään jatkuvasti sellaista tieteellistä tutkimusta, joka ei maallikoille aukea?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe