Kertokaa rehellisesti miten suhtaudutte ulkomaalaisiin suomessa?
Miten suhtaudutte ulkomaalaisiin
7
243
Vastaukset
Vihamielisesti
- cvcvcv
Ulkomaalaisiin myönteisesti, elintasopakolaisiin kielteisesti.
- Miksikysyt
onko oma asenteesi jotain mitä et kerro?
Minun mielipiteeni on seuraavan lainen:
Mikäli elättävät itsensä, niin mikä ettei heille suoda elintilaa, mutta, jos ovet kuten nyt enemmistö meidän varovaroista ruokittavina, niin ei kiitos.
Kuka tietää kertoa paljonko tuo mamujen komppania on vienyt suomalaisten vähävaraisten elin mahdollisuuksia kohtalaisestakaan elämisen tasosta, niin ois kiva tietää paljonko se summa on.- satoa
Nyt asunnot.. Jonot hujahti.. Mamut keulille..
- niivarmaan
on se Sandels oikein vesi ei ole oikein
- kofeiiniolli
Tätä mieltä: https://www.youtube.com/watch?v=ap0fO4nfSz4
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719