Anaalityydytys

dildollaekstaasiin

Moniko meistä harrastaa dildolla ratsastelua? Ootko saanut eturauhasorkun niin että mällit lentää? Mulla on vielä hakusessa, pari krt ollu lähellä!
Onko ihan normaalia, että diildo perseessä saatu orkku tuntuu paremmalta kuin seksi vaimoni kanssa?

M30

21

1245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parrua

      Kyllä muutama dildo jemmassa vaimolta. Joskus mukava ratsastaa ja antaa pyllylle kyytiä. Ei tällaisia voi vaimolle kertoa, muutaman kerran ottanut suihinkin ventovieraalta levarilla.

      • dildollaekstaasiin

        Mikset voi kertoa? Itse pelkään homon leimaa, kun vaimo aika hanakasti homoksi haukkui, kun ekan kerran leluni löysi. Pelkään, ettei vaimo enää pysty katsomaan minua samalla lailla omana miehenään vaan alkaa pelkäämään et haluisin jotain mieskontakteja. Ja en siis todellakaan halua vaan vaimoni riittää minulle erittäin hyvin. On ihana, kaunis ja hyvä rakastelija. Jotenkin haluaisin pyytää häntä koskemaan persettäni joskus oikein kunnolla ja laittaa ehkä jotain lelujakin sinne. Uskallanko. En ole vielä uskaltanut vaikka yhdessä ollaan jo kauan oltu.
        Sä oot ottanut suihin mieheltä. Ootko bi vai pidätkö itseäs heterona?

        -ap


    • häpeeeesssss

      parrupave miltä tuntuu dildo sisällä

      • dildollaekstaasiin

        En ehkä sanois itseäni parrupaveks, kun ihan heteroliitossa elelen. Hyvälle se tuntuu, tosi hyvälle. Kannattais kokeilla!

        -ap


    • ukm7401

      Otan pyllyyn joskus, tuntuu mielettömän hyvältä, kiimaiselta ja erilaiselta. En ole vielä onnistunut saamaan anaaliorkkua mutta hemmetin hyvältä tuntuu, kiimalimaa valuu ja tunne on upea. Runkkaan yleensä lopuksi sauva sisällä.

      Ei ehkä parempaa kuin naisen naiminen mutta kivaa vaihtelua. Kumpaakin tekee mieli. :)

      • dildollaekstaasiin

        Kuinka usein harrastelet? Etkö uskaltaisi ehdottaa naiselle, että huomiois myös persettäsi? Itse oon miettinyt miten kertoisin vaimolle, että haluaisin hänen joskus dildolla lykkivän tai samalla laittaa surinasauvaa perseeseen ku ottaa suihin..

        -ap


      • ukm7401

        Ehkä noin kerran kuussa, tai harvemmin. En kovin usein kuitenkaan. Mut silloin kun teen niin ai että kun tekee hyvää! :)

        En ole ehdottanut naiselleni; en tiedä miten kehtaisin/uskaltaisin...


    • Sauva

      Olen myös lainannut tyttökaverin sauvaa. Runkkaan ja pidän sauvaa pienellä ja kun tulossa painan sen täyteen vauhtiin ja kohta sperma lentää vauhdilla. Ei tarvitse käsiä

    • haisunäätäee

      Aatteleppas siinä sitten ratsastetaan paska haisoo ja viulut soi

    • Leikkaa

      Sauvalla saan aika nopeastikin peppuorgasmin mutta yllättäen se kalu siellä pepussa ei ollutkaan mukavin. Saattoi olla vähän liian iso mutta ennenkaikkea se että en voinut hallita tilannetta. Tulin kyllä aika rajusti monesti ja pitkään ja vaikka pyysin että lopeta hetkeksi, kaveri ei malttanut vaan jyysti menemään. Kiemurtelin ihan tosissani pitkään siinä alla sitten ja purin tyynyä. Itse sauvalla saa vähän jarruteltua ja herkuteltua joka sekunnin. Parasta on että on itse sauvan päällä ja kaveri imee.

    • suihkurunkkari

      Joka kerta suihkussa dildo peppuun tai ainakin sormi tai kaksi ja samalla runkkaan suihkugeelistä liukasta kaluani. Kalun ympärillä käytän penisrengasta jolla saa kovan erektion ja saan pidäteltyä orkkua pidempään, penisrenkaan vedän myös kiveksien taakse.

      • EnKeksiNimiMerkkii

        Ite en kyl millään sais penisrengasta kiveksien taakse😅


    • dildollaekstaasiin

      Lisää kokemuksia kaivataan!

    • Naalinaali

      Onko teillä jotenkin estoista naisväkeä, vai itsekö persettänne kammoatte? Tietenkin eturauhasen hieronta tekee gutaa. En ole koskaan oikein jaksanut tai osannut ottaa noilla persepuolen leluilla käsikoskettamatonta mällin lentoa. Sen sijaan naidessa tuollainen kara perseessä aintaa mukana lisäpotkua. Siis kun siinä jyystää ja tavara perseessä antaa lisävauhtia eturauhasen kautta. Missä se ongelma nyt oikein on?

    • Silloin tällöin tulee harrastettua ja on muutama oma lelukin tullut hommattua.
      Eturauhasorkkua en ole saanut, mutta muuten kyllä aika mahtavia orkkuja.
      Vaimo tietää tästä ja hyväksyy, vaikka oli aluksi vähän epäluuloinen.

    • molderi

      Minulla on myös muutama dildo jemmassa ja aika ajoin otan perähieronnat itselleni. Parasta olisi, jos naisystävälleni uskaltaisin kertoa tästä salaisesta harrastuksestani ja voisimme yhdessä leikkiä peppuleikkejä. En ole saanut mitään järisyttäviä orgasmeja dildoilulla, Eturauhasen hierontaa haluaisin koittaa, mutta ehkä sitten tulevaisuudessa, joskus, kerron naisystävälleni ja hän hieroo minulle mahtiorkut.....

    • seyhteinen

      Minulla on kokemus kun vaimoni halusi kokeilla miltä tuntuu kun hän saa minulta penistä anaaliin ja samalla hän käyttää dildoa ja tavallaan fantasio kahesta miehestä.
      Hetken tauon jälkeen vaimo työnsi dildon minun anaaliin ja kysyi miltä tuntuu ja jatkoi vetäen ulos ja sisään halusin lisää ja kun hän lisäsi dildoon lisää värinää aloin tuntea tyydytstä ja olin ihan nautollisessa asennossa odottaen kunnes sain orgasmin. Nykyisin saan häneltä silloin tällöin kyseistä hoitoa ja nautin siitä kun vaimo tietää että myös minä nautin dildosta pepussa.

    • eturauhasorgasmi

      Olen saanut todella järeän eturauhasorkun naisen taholta. Elämäni parhaan orgasmin!Hän kertoi runkatessaan, kuinka voisi naida mut koomaan, ilman antamatta pillua. Päätin suostua ja kyllä lähti. Taju! Kyseinen naaras työnsi toisen käden teusormensa pun perseeseen ja samalla kun hän runkkasi kyrpääni, niin hieroi toisella kädellään mun eturauhasta persereiän kautta. Vittu, mutta napsahti silmät selälleen ja taju täysin pois. Spermaani oli katossa asti ja vielä kahden päivän kuluttuakin oloni oli kuin puhki nussistulla. Muistan kuinka eläimellisen orkkuni koittaessa kyseinen naaraas imi kullini kitalakeensa asti, samalla eturauhastani hieroen. Kun tajuntani palasi tuo samainen narttu halusi näyttää mulle, kuinka hän nielee spermani. Tämä kokemukseni on ns. Kerran elämässä-tyyppiä. Tuon jälkeen ei ole koskaan ollut yhtä kivaa ilman housuja.

      • ukm7401

        Upeeta! Mäkin haluaisin tuollaisen käsittelyn. Mieheltä myös!


    • Jämäkulli
    • Tykkäänkovasti2

      Kyllä se hyvää tekee välillä sauvaa käyttää 😊

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1825
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1437
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1242
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1237
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1115
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1017
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      953
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      40
      860
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      195
      854
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      828
    Aihe