Onkohan kukaan lainannut vaimoaan reissussa rekkakuskille. Joskus mietitty että vaimo voisi matkustaa osan matkasta rekassa ja maksaa matkansa levähdyspaikalla. Jos hyvä tuuri olisi niin voisi vaihtaa toiseen rekkaan.
Vaimo lainaksi
46
4564
Vastaukset
En ole vaimo mutta kyydissä olen ollut.
- pari54
Tuo kyllä kuulostaisi todella kiihottavalta, eli ei ole kokemusta meillä. Olisi kiva kuulla joltain rekkamieheltä että onnistuisiko tuollainen kuvio. Meidän rehevä rouva varmaan pitäisi kun saisi kunnon kyydin;)
- pippelikyrvällä
minustaki sellainen isompi kaljamaha ja karvaiset ja hikiset kainalot ovat turn on
- Anonyymi
Minun mukaan pääsee ajan useimmiten Helsinki-Rovaniemi-Helsinki linjaa ja apparille olisi käyttöä. Matkalla olisi puhekaverina lepotauoilla petissä pantaisiin lastattaessa sekä perillä purkaessamme.
Rekan hytissä voit olla vaikka alasti matkan aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mukaan pääsee ajan useimmiten Helsinki-Rovaniemi-Helsinki linjaa ja apparille olisi käyttöä. Matkalla olisi puhekaverina lepotauoilla petissä pantaisiin lastattaessa sekä perillä purkaessamme.
Rekan hytissä voit olla vaikka alasti matkan aikana.Olisi ihana lähteä mukaasi elän vapaassa suhteessa kerran vuosia sitten olin viikon varatun miehen mukana ulkomaan keikalla. Sain nauttia seksistä enemmän kuin koskaan, mies pysähtyi parkkiin kun alkoi tehdä mieli.Siististi sisusustettu makuu hytti tosi intiimi paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekan hytissä voit olla vaikka alasti matkan aikana.24 vuotias nainen lähtisi mukaan ja tauoilla pidän sinua hyvänä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
24 vuotias nainen lähtisi mukaan ja tauoilla pidän sinua hyvänä!
Kerro lisää itsestäsi millainen oot minkänäköinen miten yhteyttä jne?
- RekassaNaituVaimo
Serkkuni ajaa saksaan kuormia.
Vaimoni ollut viihdykkeenä mukana.
Naituna tuotu takaisin.- masa60v
Onko tosi tuo, että on ollut matkalla ja kimppahyvänä. Aika kiihottavaa. Kerro lisää miten palveli.
- Lutkaperse
masa60v kirjoitti:
Onko tosi tuo, että on ollut matkalla ja kimppahyvänä. Aika kiihottavaa. Kerro lisää miten palveli.
Kiimaisena bi-ukkomiehenä olin muutaman kerran saanut vanhempaa miestä kunnolla, mutta haaveena oli kokea kunnon kimppa. Antautua kovakyrpäisten vanhojen ukkojen käsittelyyn.
Koodi-chatissa metsästin päivittäin jos sopivaa seuraa sattuisi löytymään. Vanhempien miesten kimpat on tunnetusti harvinaisempia. Lopulta nappasi. Matti ja Kalevi olivat miehissä mökillä ja kutsuivat käymään.
Ajelin perille ja melko jännittyneenä kapusin mökin rappuset ja sisälle. Kalevi ja Matti olivat jo odottamassa ja runkkailivat kovia miehekkäitä kyrpiään tuvassa. Miehet toivottivat tervetulleiksi ja kiihotuin lisää kun Matti sanoi minua panopatjakseen. Matti käynnisti pöydälle asetetun videokameran käyntiin ja istui takaisin nojatuolilleen ja heilutti kutsuvasti seisovaa kyrpäänsä.
Riisuin nopeasti vaatteet ja asetuin kontalleni imemään Matin kovaa seivästä. Matti alkoi voihkia nautinnosta ja kehui imutaitojani. Totesi myös, että halukkaita oli useita, mutta minut valittiin koska halusin niin innokkaasti kunnon astumista.
Samassa Kalevi tuli taakseni, alkoi läpsiä paljasta persettäni avokämmenellä ja sormella kokeilla vielä tiukkaa reikääni. Imin ahnaasti Matin mukavan paksua kyrpää ja Kalevi alkoi nuolla persettäni. Samalla Kalevi runkkasi kovettunutta kulliani ja kostutti reikääni kielellään. Olin ihan kiimassa ja imin Matin kyrpää vaan kovempaa. Matti varoitti olevansa pian laukeamistilassa vaikka Kalevi ei ollut päässyt vielä edes sisääni. Lopetin imemisen vähäksi aikaa ja jatkoin rauhallisesti Matin kyrpää runkaten. Kalevilla alkoivat panohalut kasvaa ja hän vetäisi liukkarituubista reilusti reiälleni ja alkoi työntää sormeaan sisään, kiimani alkoi vaan kasvaa. Sormetus tuntui helvetin hyvältä ja aloin odottaa milloin saisin kyrpää sisään. Matti murahteli tyytyväisenä ja totesi et kohta poikaa naidaan. Kalevi alkoi sovitella kyrpäänsä reiälleni ja kiima nousi entisestään. Puskin persettäni Kalevia vasten ja terska painui sisääni. Nautintoni vain kasvoi ja aloin huohottaa kiimasta. Matti tunki taas kyrpäni suuhuni, otti niskasta ja painoi pohjaan asti. Kakistelin hieman ja tunsin miten Kalevi painoi kyrpäänsä syvemmälle perseeseen todeten, että onpas mukavan tiukka tavara. Parin rauhallisen työnnön jälkeen Kalevi alkoi naida kovempaa. Perseeseen sattui ja voihkin kivusta ja nautinnosta samaan aikaan. Imin ahnaasti Matin melaa, välillä kiusoittelin terskalla ja kourin Matin isoja kasseja. Kalevin kyrpä souti syvällä ja tuska alkoi helpottaa perseen tottuessa kunnon pumppaukseen. Miehet murahtelivat kiimaisina toisen naidessa suutani ja toisen paukuttaessa persettäni niin, että lätinä kuului.
Olin sekaisin kiimasta ja nautinnosta. Tuntui, että kohta jalat pettää allani Kalevin kyrvän tuottaessa upeaa nautintoa reiässäni. Lopulta Matti alkoi varoitella, että kohta lähtee spermat tulemaan ja kysyi haluanko ottaa loppuun asti. Mumisin myönnytykseksi ja Kalevikin alkoi vielä kiihdyttää tahtiaan. Olin jo aivan kiimassa ja tunsin kuinka omat spermat lähtivät tulemaan. En ollut koskaan ennen lauennut runkkaamatta samalla. Sain ihan järkyttävän orkun ja tunsin kuinka spermani lensivät voimalla lattialle. Samassa Kalevi innostui vielä viimeiseen ponnistukseen perseeni supistellessa orgasmini myötä. Kalevi otti tiukemman otteen perseestä ja alkoi puskea rajusti kovaa tahtia ja muristen ja karjahdellen painoi kuuman spermalastinsa sisääni. Samassa Mattikin totesi että nyt lähtee kunnon lasti ja spermaa tulikin sellanen määrä, etten kaikkea ehtinyt nielemään vaan osa lastista levisi suupielilleni ja Matin kyrvän juureen. Imin ja nuolin spermat huolella Matin huokaillessa nautinnosta. Kalevi veteli vielä rauhallisin vedoin spermattua reikääni, kunnes veti puolivelton mulkkunsa sisältäni. Spermaa valui reiältäni ja sormeilin mukavan liukasta reikääni.
Huokaisimme porukalla kaikki tyydyttyneinä. Vietimme samoissa merkeissä iltaan saakka Matin ja Kalevin vaihdellessa vuoroja. Ajelin yötä vasten kotiin tyydyttyneenä ja peppu spermalla täytettynä. Lutkaperse kirjoitti:
Kiimaisena bi-ukkomiehenä olin muutaman kerran saanut vanhempaa miestä kunnolla, mutta haaveena oli kokea kunnon kimppa. Antautua kovakyrpäisten vanhojen ukkojen käsittelyyn.
Koodi-chatissa metsästin päivittäin jos sopivaa seuraa sattuisi löytymään. Vanhempien miesten kimpat on tunnetusti harvinaisempia. Lopulta nappasi. Matti ja Kalevi olivat miehissä mökillä ja kutsuivat käymään.
Ajelin perille ja melko jännittyneenä kapusin mökin rappuset ja sisälle. Kalevi ja Matti olivat jo odottamassa ja runkkailivat kovia miehekkäitä kyrpiään tuvassa. Miehet toivottivat tervetulleiksi ja kiihotuin lisää kun Matti sanoi minua panopatjakseen. Matti käynnisti pöydälle asetetun videokameran käyntiin ja istui takaisin nojatuolilleen ja heilutti kutsuvasti seisovaa kyrpäänsä.
Riisuin nopeasti vaatteet ja asetuin kontalleni imemään Matin kovaa seivästä. Matti alkoi voihkia nautinnosta ja kehui imutaitojani. Totesi myös, että halukkaita oli useita, mutta minut valittiin koska halusin niin innokkaasti kunnon astumista.
Samassa Kalevi tuli taakseni, alkoi läpsiä paljasta persettäni avokämmenellä ja sormella kokeilla vielä tiukkaa reikääni. Imin ahnaasti Matin mukavan paksua kyrpää ja Kalevi alkoi nuolla persettäni. Samalla Kalevi runkkasi kovettunutta kulliani ja kostutti reikääni kielellään. Olin ihan kiimassa ja imin Matin kyrpää vaan kovempaa. Matti varoitti olevansa pian laukeamistilassa vaikka Kalevi ei ollut päässyt vielä edes sisääni. Lopetin imemisen vähäksi aikaa ja jatkoin rauhallisesti Matin kyrpää runkaten. Kalevilla alkoivat panohalut kasvaa ja hän vetäisi liukkarituubista reilusti reiälleni ja alkoi työntää sormeaan sisään, kiimani alkoi vaan kasvaa. Sormetus tuntui helvetin hyvältä ja aloin odottaa milloin saisin kyrpää sisään. Matti murahteli tyytyväisenä ja totesi et kohta poikaa naidaan. Kalevi alkoi sovitella kyrpäänsä reiälleni ja kiima nousi entisestään. Puskin persettäni Kalevia vasten ja terska painui sisääni. Nautintoni vain kasvoi ja aloin huohottaa kiimasta. Matti tunki taas kyrpäni suuhuni, otti niskasta ja painoi pohjaan asti. Kakistelin hieman ja tunsin miten Kalevi painoi kyrpäänsä syvemmälle perseeseen todeten, että onpas mukavan tiukka tavara. Parin rauhallisen työnnön jälkeen Kalevi alkoi naida kovempaa. Perseeseen sattui ja voihkin kivusta ja nautinnosta samaan aikaan. Imin ahnaasti Matin melaa, välillä kiusoittelin terskalla ja kourin Matin isoja kasseja. Kalevin kyrpä souti syvällä ja tuska alkoi helpottaa perseen tottuessa kunnon pumppaukseen. Miehet murahtelivat kiimaisina toisen naidessa suutani ja toisen paukuttaessa persettäni niin, että lätinä kuului.
Olin sekaisin kiimasta ja nautinnosta. Tuntui, että kohta jalat pettää allani Kalevin kyrvän tuottaessa upeaa nautintoa reiässäni. Lopulta Matti alkoi varoitella, että kohta lähtee spermat tulemaan ja kysyi haluanko ottaa loppuun asti. Mumisin myönnytykseksi ja Kalevikin alkoi vielä kiihdyttää tahtiaan. Olin jo aivan kiimassa ja tunsin kuinka omat spermat lähtivät tulemaan. En ollut koskaan ennen lauennut runkkaamatta samalla. Sain ihan järkyttävän orkun ja tunsin kuinka spermani lensivät voimalla lattialle. Samassa Kalevi innostui vielä viimeiseen ponnistukseen perseeni supistellessa orgasmini myötä. Kalevi otti tiukemman otteen perseestä ja alkoi puskea rajusti kovaa tahtia ja muristen ja karjahdellen painoi kuuman spermalastinsa sisääni. Samassa Mattikin totesi että nyt lähtee kunnon lasti ja spermaa tulikin sellanen määrä, etten kaikkea ehtinyt nielemään vaan osa lastista levisi suupielilleni ja Matin kyrvän juureen. Imin ja nuolin spermat huolella Matin huokaillessa nautinnosta. Kalevi veteli vielä rauhallisin vedoin spermattua reikääni, kunnes veti puolivelton mulkkunsa sisältäni. Spermaa valui reiältäni ja sormeilin mukavan liukasta reikääni.
Huokaisimme porukalla kaikki tyydyttyneinä. Vietimme samoissa merkeissä iltaan saakka Matin ja Kalevin vaihdellessa vuoroja. Ajelin yötä vasten kotiin tyydyttyneenä ja peppu spermalla täytettynä.Nautinnollinen juttu. Itse näin nuorempana suosin keski-ikäisiä perheellisiä miehiä. Toisaalta he eivät pääse mukaan niin useasti mutta ovat sitäkin innokkaampia.
- Kunnolla-nussittu
virtasenposti kirjoitti:
Lainaako serkkusi vaimoasi muillekin?
Oli tylsä ilta, ja etsiskelin seuraa Iskurin treffi palstalta vanhemmista miehistä. Ilmoitukseeni vastasi samalta paikkakunnalta oleva reilu 50v top-mies, jonka kanssa hetken juteltuamme puhelimessa mies pyysi voisinko tulla hänen luokseen käymään, että voin jäädä myös yöksikin. Sovittiin sitten tapaaminen ja lähdin miehen antamaa osoitetta kohti. Jännitti niin pirusti mutta hetken rohkaistuttuani menin soittamaan miehen ovikelloa, ja ovella oli itseäni reilu 30vuotta vanhempi pitkä vatsakas mies, esitteli itsensä nimellä Jukka. Istuskelimme hetken aikaa Jukan kanssa olohuoneessa ja juttelimme kaikkea kivaa kunnes Jukka kysyi haluanko käydä suihkussa ensin? Tottakai vaatteita riisumaan ja kylpyhuoneeseen, kerkesin hetken olla suihkussa kunnes tunsin miehen ison kämmenen Pullealla posliini pepullani, Jukkahan sieltä tuli suihku seuraksi ja sanoi että haluaa pestä pojun kunnolla. Olin suihkussa selin Jukkaa päin ja tunsin kuinka saippua alkoi valua peppuvakooni ja Jukan paksut sormet hieroivat peppuani ja kiimaista reikääni. Hetken aikaa kun Jukka oli pessyt peppuni kuivasimme itsemme ja Jukka ohjasi minut makuuhuoneeseen missä odotti iso parisänky. Menin istumaan sängyn laidalle ja Jukka tuli seisomaan eteeni ja laski pyyhkeen alas lantioltaan, eteeni pongahti puoli jäykkä isohko kalu (19/5cm), Jukka käski tomeralla äänellä ota se suuhun, hetken epäröiden otin Jukan kalun suuhuni ja aloin imeä sitä, kalu muuttui hetkessä kovaksi kangeksi ja hetken aikaa imettyäni sitä, Jukka käski minut kontilleen sängylle. Olin siinä nelinkontin pylly pystyssä ja tunsin kuinka jotain kosteaa alkoi lipoa posliinia pyllyreikääni, Jukan kieli seikkaili kiimaisella peppureijälläni ja Jukka kielitti reikääni kiimasta ähkien. Sitten jotain kylmää tiputettiin pepulleni ja tunsin kuinka Jukan paksut sormet levittivät liukuvoidetta peppuuni ja Jukka työnsi paksun sormensa peppuuni, ja alkoi totuttamaan reikääni tulevaa varten, hetken aikaa yksi sormi vaihtui kahteen, voihkin kiimasta kun Jukka sormetti minua. Pienen tauon jälkeen tunsin Jukan kovan kullin peppureijälläni, Jukka painoi varovasti Kullinsa pohjaan saakka, voihkaisin kun se sattui hiukan, mutta Jukka rauhoitteli minua että nyt helpottaa ja alkoi pikkuhiljaa naimaan peppuani. Jukka nai peppuani takaa päin pakarani lätisivät kiimaisen kuuloisesti. Hetken Nussittuaan Jukka käänsi minut selällen ja nosti jalkani hartioilleen ja aloitti todella kovaa nussimaan peppuani, meinasin pyörtyä kiimasta kun Jukka pitkillä vedoilla nussi kiimaista reikääni. Hetken kuluttua tunsin kun Jukan kulli alkoi sykkiä sisälläni ja laski todella ison lastin spermaa sisääni, Jukka Otti veltostuneen kullinsa pois sisältäni ja lähti pesemään kaluaan, itse jäin makaaman selällen sängylle viikon lastit sisälläni. Siinä sitten peseytymiseni jälkeen istuttiin hetken aikaa Jukan kanssa ja juteltiin että Jukalla olisi kaveri Masa, myös reilu 50vuotias vatsakas mies, jos joskus olisin kiinnostunut kimpasta ja siis suostuin siihen jos sitä joskus kokeiltaisiin. Rupesimme sitten illalla nukkumaan Jukan sänkyyn vierekkäin itse todella väsyneenä ja peppu hellänä...
Yöllä sitten havahduin siihen kun makaan vatsallaan jalat levällään sängyllä ja tunnen kuinka rasvaa levitetään pepulleni, Käännyin katsomaan ja huomasin että siellä on myös toinen mies, Jukan kaveri Masa oli tullut käymään. Olin hetken aikaa hämillään mutta Jukka rauhoitteli minua ja sanoi että voitaisiko nyt kokeilla sitä kimppaa? nyökkäsin Jukalle että kyllä se käy. Siitä Masa sitten innostuneena alkoi avaamaan housujansa ja kaivoi sepalluksesta esiin jo kivikovan kullinsa se oli hiukan lyhyempi kun Jukalla mutta yhtä paksu ja käyrä ylöspäin. Masa tuli eteeni sängylle ja otin Masan kullin suuhuni ja aloitin kiimaisen imemisen Jukan työskennellessä peppuni kimpussa. Hetken imettyäni Masa sanoi Jukalle että vaihdetaan osia, näin Jukka sitten tuli istumaan eteeni ja aloitin imemään hänen kaluaan, samalla tunsin kuinka Masa laskeutui päälleni ja alkoi työntämään kaluaan peppuuni, nyt ei tuntunut kipua kun Masan kulli upposi peppuuni pohjaan saakka ja hän aloitti todella kovaa naimaan peppuani minun imiessä Jukan kalua. Masa kiihdytti tahtia ja sen jälkeen muutama kova työntö ja tunsin kuinka Masa laski siemenensä sisääni. Masan vetäydyttyä sisältäni oli taas Jukan vuoro, Jukka työnsi suoraan kalunsa peppuuni, Jukka otti minua niskasta kiinni ja sanoi: Nyt saat lutka poika munaa sit ihan kunnolla ja alkoi raivokkaasti naimaan pitkillä vedoilla peppuani, Masa toi spermaisen kullinsa naamani eteen ja sanoi: Nuole se puhtaaksi, ei se auttanut kun alkaa nuolemaan Masan kullia mikä alkoi siitä syystä näyttämään taas elon merkkejä. Jukka lopetti naimiseni ja käski minut selälleen sängylle, makasin selälleen sängyllä ja Jukka aloitti taas naimiseni lähetys saarnaajassa, ja Masa jonka kalu oli jo paraati kunnossa työnsi kalunsa syvälle nieluuni ja alkoi rytmikkäästi naimaan suutani. Itse en voinut asialle mitään kun miehet pitivät minua aloillani... - RekassaNaituVaimo
masa60v kirjoitti:
Laivamatkat oli antanut pillua ja lastaus ja purku aikoina myös.
Pari kertaa oli myös muita kuskeja mukana naimassa.
Oli kotiin tullessa aina kunnolla naituna ja vielä spermat pillusta valuen.
Oli kerran 2 viikkoa reissussa ja 4 kertaa viikon matkat kolmen vuoden aikana. - Tuhkamunia
RekassaNaituVaimo kirjoitti:
Laivamatkat oli antanut pillua ja lastaus ja purku aikoina myös.
Pari kertaa oli myös muita kuskeja mukana naimassa.
Oli kotiin tullessa aina kunnolla naituna ja vielä spermat pillusta valuen.
Oli kerran 2 viikkoa reissussa ja 4 kertaa viikon matkat kolmen vuoden aikana.On se naiselle varmaan kauheaa, kun omassa miehessä eiole miestä.
Kun on naituna palautettu onko vain serkkusi nainut vai muutkin jotka on matkalla tavannut?
- VierastaSaanut53vNainen
Olen nainut 9 miehen kanssa kerrallaan harjakaisissa kun mieheni sammui.
- Anonyymi
Maijan sekoilut jatkuvat sen löpinät näkyy loppuvan aina lyhyeen.
- VaimonOrgiat
Olimme työkaverien kanssa ravintolassa niin soitin vaimoni sinne tuntemattomana ja iskin hänet.
Veimme hallille ja nussimme häntä vuorotellen koko yön kaikki 7 miestä.
Työkaverit ei tiedä että nainen oli vaimoni.- Anonyymi
Ai sulla menee lujaa,sulla taitaa olla siellä kavereitakin,kun monikossa kirjoitat no pitäkäähän hauskaa mut ei liika aineita.
- VaimoaKimpassa
Olen ollut komennus hommissa 26 vuotta.
Olen joskus kun vaimolla on ollut vapaata pyytänyt hänet työ paikkakunnalle ravintolaan.
Olen "iskenyt" vaimoni kimppanaiseksi jota ollaan kaikki naitu yhdessä 6-8 miestä.
Työkaverit eivät tienneet että nainen oli vaimoni.Ajoin opiskeluaikana taksia. Paritin vaimoani vieraspaikkakuntalaisille ryhmille. Vaadin itse olla mukana.
- Anonyymi
Itse olen tehnyt kahdesti samaa.
Pyytänyt vaimon ravintolaan ja iskenyt hänet ja kertonut kavereille että saadaan panna kaikki tätä naista. Vaimo jäänyt viikoksi maskotiksi hallille ja saanut kullia usealta mieheltä.
- Aisurinomainen
Vain fantasioitu toistaiseksi vaimon kanssa. Vaimo villinä kyllä ajatuksesta miten "helpottaisi" paineita. Ensin vaikka rekan vieressä moottoritiellä..rinnat esillä. Siitä sitten parkkiin ja hyttiin. Odottaisin kauempana. Vielä ei ole uskallettu toteutukseen asti.
- Anonyymi
Ei rekan kyydissä, mutta työkavereitteni pantavana useinkin. Paperiteitaiden huoltohommia tein vuosikausia ja usein oli muija mukana niin suomessa kuin ulkomaillakin. Järjestin niin, että käverit luulivat pääsevänsä pukille tietämättäni, kun oliin eri vuoroissa. Usein hotelliin tultuani pääsin suoraan liukkaille. Mahtava tunne kouria juuri naitua koloa. Sain minäkin joskus osani parilta tutulta bi.kaveriltani.
- Anonyymi
Ai sinä vai missä päin oot tehdään treffit.
- Anonyymi
Juurikin näin sinähän sen omalta kohdaltasi parhaitten tiedät.
- Anonyymi
Mukaan vain voidaan panna usein ja taukopaikalla hypätä vaikka eri rekkaan.
Onnibussilla saa kyydin alkaen eurolla. Kyllä on P-paikkapanon hinta mennyt alas 🙄
- Anonyymi
24-vuotias nainen aviossa haluaisin päästä rekan matkaan ainakin viikoksi.
Vastineeksi rekkakuski saisi minulta seksiä aina kun haluaa.
T. Kikka 24v- Anonyymi
Kerro Kikka lisää miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro Kikka lisää miten yhteyttä jne
Kikka 24-vuotias nainen ja aviossa oleva kiinnostunut. kikkasemene gmailin kautta löydät minut.
Anonyymi kirjoitti:
Kikka 24-vuotias nainen ja aviossa oleva kiinnostunut. kikkasemene gmailin kautta löydät minut.
Kikka on mun kanssa joskus kans viestitellyt, mutta muutamaan kuukauteen en ole yhteyttä saanut
- Anonyymi
kuljeksin kirjoitti:
Minun gmail löytyy minun ilmoituksesta
Sinä idiootti et tietääkseni mikään Kikka ole vaan se aina yhtä säälittävä urpo kuljeksin
Oral_m kirjoitti:
Kikka on mun kanssa joskus kans viestitellyt, mutta muutamaan kuukauteen en ole yhteyttä saanut
Ehkä se sai kyydin?
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417999Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432071Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252010- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811607Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 34832