"Katson miehessä ensimmäisenä leukaa"

ilman.leukaa.ei.pärjää

Noin sanoi nuori nainen just äsken Livin ohjelmassa Sinkkuillallinen. Leukaa ja hampaita katsoo heti ekana. Siinäs kuulitte, palstatotuus vahvistettu! >:(

77

636

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja kun yksikin nainen tulee sanomaan, että en katsoo ensimmäisenä miehessä leukaa. Sitä ei noteerata.

      • ilman.leukaa.ei.pärjää

        Ei niin, koske ne on yksittäistapauksia. >:(


      • ilman.leukaa.ei.pärjää

        Suurin osa naisista haluaa vahvaleukaisen, vaikka ei itse tiedostaisia sitä tai kehtaisi sanoa ääneen. >:(


      • ilman.leukaa.ei.pärjää kirjoitti:

        Suurin osa naisista haluaa vahvaleukaisen, vaikka ei itse tiedostaisia sitä tai kehtaisi sanoa ääneen. >:(

        Ei ilman leukaa pärjää oikein hyvin, totta. Mutta liialla leuallakaan ei mitään tee, ellei meinaa lumiauraksi. ☺️


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Ei ilman leukaa pärjää oikein hyvin, totta. Mutta liialla leuallakaan ei mitään tee, ellei meinaa lumiauraksi. ☺️

        Että kyllä se liika leuakkuuskin voi olla yht kiusallista, kun leuattomuus.


      • ilman.leukaa.ei.pärjää
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Että kyllä se liika leuakkuuskin voi olla yht kiusallista, kun leuattomuus.

        Missä menee liian leuakkuuden raja, onko esimerkkejä kuvina? >:(


      • terveisinreiska
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Ei ilman leukaa pärjää oikein hyvin, totta. Mutta liialla leuallakaan ei mitään tee, ellei meinaa lumiauraksi. ☺️

        Daltonin veljeksillä on lumiaurat väärissä olosuhteissa 😊


      • terveisinreiska kirjoitti:

        Daltonin veljeksillä on lumiaurat väärissä olosuhteissa 😊

        Leuka kun puuliiteri!

        https://youtu.be/WWVqYs6sqpU


      • ilman.leukaa.ei.pärjää kirjoitti:

        Missä menee liian leuakkuuden raja, onko esimerkkejä kuvina? >:(

        Sanotaan, että siinä kohtaa kun se alkaa haittaamaan itseä tai muita. :)


      • terveisinreiska kirjoitti:

        Daltonin veljeksillä on lumiaurat väärissä olosuhteissa 😊

        Niillä oli hyvä kaivaa pakotie vankilasta. :D


    • skepsiss

      Katso mieluummin persereikää.

    • 12121212121212
      • Eka linkissä oikeanpuoleinen, leukava. Tokassa molemmat parempia. Vikassa vasemmalla aavistuksen paremman näköinen, siis vähemmällä leualla, kun enemmän leuan kanssa. Vaikuttaa niin koko kasvot mikä kelläkin. ☺️


      • 12121212121212
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Eka linkissä oikeanpuoleinen, leukava. Tokassa molemmat parempia. Vikassa vasemmalla aavistuksen paremman näköinen, siis vähemmällä leualla, kun enemmän leuan kanssa. Vaikuttaa niin koko kasvot mikä kelläkin. ☺️

        Sillä on luultavasti vaikutusta että kaikissa esimerkeissä leukavampi on photoshopattu, eivätkä kasvonpiirteet siksi välttämättä sovi yhteen.

        Muussa tapauksessa ensimmäisessä esimerkissä leukavampi voittaisi 100% tapauksista ja jälkimmäisissä jykeväleukaisempi 95-99% tapauksista.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Sillä on luultavasti vaikutusta että kaikissa esimerkeissä leukavampi on photoshopattu, eivätkä kasvonpiirteet siksi välttämättä sovi yhteen.

        Muussa tapauksessa ensimmäisessä esimerkissä leukavampi voittaisi 100% tapauksista ja jälkimmäisissä jykeväleukaisempi 95-99% tapauksista.

        Voi olla, vikassa kuvassa miehen kasvot pienemmällä leualla kyllä näytti mun silmään hyvälle. Voipi olla, että asiaan vaikuttaa myös se, että muistuttaa exäni leukaa ja kiilamaisia kasvojen mallia.

        Poskipäilläkin on merkitystä ja poskella, kuinka istuu leukaan. Pulleat posket ja pieni leuka ei ehkä istu, toisin kun kapeat kaita posket ja kapea leuka.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Voi olla, vikassa kuvassa miehen kasvot pienemmällä leualla kyllä näytti mun silmään hyvälle. Voipi olla, että asiaan vaikuttaa myös se, että muistuttaa exäni leukaa ja kiilamaisia kasvojen mallia.

        Poskipäilläkin on merkitystä ja poskella, kuinka istuu leukaan. Pulleat posket ja pieni leuka ei ehkä istu, toisin kun kapeat kaita posket ja kapea leuka.

        Miten mulle tulikin mieleen tämä:

        https://www.youtube.com/watch?v=yWP6Qki8mWc


      • Eka vas. puolimmainen muistuttaa hieman mun suurta fanituksen kohdetta eli Teemu Brunilaa. Oikeanpuolinen on teoriassa söpö, mutta jostain syystä ei herätä muuta kuin ärsytystä. Ehkä juurikin liian pitkän leuan takia.

        Taviksella on samantyyppinen leuka ja kasvon malli kuin omalla kumppanilla. Tokalla, oik. puoleisella on photoshopattu iho nätimmäksi, mutta ei silti sytytä, liian leveät leukaperät, kapeammilla olisi komeampi. Leuka pelkästään hänellä on ok, mutta nuo leukaperät ei. Eli tavis parempi kokonaisuudessaan kasvoista.

        Alimpana vasemman puoleinen ehdottomasti enemmän mieleen, suuremmat silmätkin. Toki oikeanpuoleinen on enemmän mallin näköinen, mutta ei miellyttävä.

        Omat mieltymykset saattavat liittyä siihenkin, että oma leuka ja leukaperät ovat pienehköt. On tottonut siroleukaisiin miehiin ympärillä, sukulaisissa jne. Muistan kuinka nuorena oli omasta leuasta oikein traumakin ja ihailin yhtä pitkäleukaista tyttöä. Näin hänet joskus pari vuotta sitten ja ajattelin, että ei se iso leuka vanhemmiten naista oikein kaunistakaan. Pikemmin tulee vähän sellainen koukkuleukamainen olemus.

        Mietin muuten nuorena, että ,miehenä olis helppoo, jos ei olis tyytyväinen leukaansa; aina vois kasvattaa parran, joka muotoilisi kasvot uudestaan.


      • HarveyBecks
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Eka vas. puolimmainen muistuttaa hieman mun suurta fanituksen kohdetta eli Teemu Brunilaa. Oikeanpuolinen on teoriassa söpö, mutta jostain syystä ei herätä muuta kuin ärsytystä. Ehkä juurikin liian pitkän leuan takia.

        Taviksella on samantyyppinen leuka ja kasvon malli kuin omalla kumppanilla. Tokalla, oik. puoleisella on photoshopattu iho nätimmäksi, mutta ei silti sytytä, liian leveät leukaperät, kapeammilla olisi komeampi. Leuka pelkästään hänellä on ok, mutta nuo leukaperät ei. Eli tavis parempi kokonaisuudessaan kasvoista.

        Alimpana vasemman puoleinen ehdottomasti enemmän mieleen, suuremmat silmätkin. Toki oikeanpuoleinen on enemmän mallin näköinen, mutta ei miellyttävä.

        Omat mieltymykset saattavat liittyä siihenkin, että oma leuka ja leukaperät ovat pienehköt. On tottonut siroleukaisiin miehiin ympärillä, sukulaisissa jne. Muistan kuinka nuorena oli omasta leuasta oikein traumakin ja ihailin yhtä pitkäleukaista tyttöä. Näin hänet joskus pari vuotta sitten ja ajattelin, että ei se iso leuka vanhemmiten naista oikein kaunistakaan. Pikemmin tulee vähän sellainen koukkuleukamainen olemus.

        Mietin muuten nuorena, että ,miehenä olis helppoo, jos ei olis tyytyväinen leukaansa; aina vois kasvattaa parran, joka muotoilisi kasvot uudestaan.

        Brunila
        https://goo.gl/images/qseN8J


      • leuatonkaveri

      • Leukamielipide

        Olen täsmälleen samaa mieltä kuin MuhkeaMuhku. Tuossa vikassa pienileukaisempi on paremman näköinen.

        Ekassa kuvaparissa vaikuttaa kuin molemmat olisivat photoshopattu, toisaalta sen leuattoman ulkonäössä varsinainen ongelma ei ole pieni leuka vaan kummallisen hölmistynyt ilme ja pyöreät posket. Esim. siinä kuvaparissa se oikeanpuolimmainen näyttäisi vasemmanpuoleista paremmalta pienemmälläkin leualla, koska ilme on skarpimpi ja se pyöreys puuttuu. Eli kokonaisuus kyllä ratkaisee, ei leuka.

        Tokassa kuvaparissa molemmat ovat ok, mutta pienileukaisen kuvassa varmasti monia häiritsee akne. Outo juttu, että se on jätetty, kun kuvat muutenkin taitavat olla käsiteltyjä - eikö olisi kannattanut valita joko molempiin akneihoinen tai sitten molempiin terveihoinen kaveri? Nyt vaikuttaa siltä, että tällaisilla pienillä jutuilla yritetään vaikuttaa lopputulokseen, jotta voitaisiin todistaa, että ainoa asia, mikä naisia kiinnostaa miehissä, on leuka... hohhoijaa. Ei tuokaan akne niin paha ollut, että se ihmisten tietoisuuteen hyppää, kun kaikki keskittyvät vain leuan muotoon, mutta tiedostamatta se vaikuttaa siihen, kumman kuvasta pitää enemmän. Jos sillä jykeväleukaisella olisi akne ja pienileukaisella sileä iho, suurin osa sanoisi, että se pienileukainen on paremman näköinen.

        Viimeisessä kuvaparissa pienempileukainen on tosiaan selvästi paremman näköinen. Itse asiassa se oikeanpuolimmainen (jota nyt ilmeisesti pitäisi haluta) on aika luotaantyöntävän näköinen. Vasemmanpuoleinen taas on ihan kivannäköinen, vaikkei tuollainen tukkatyyli minuun vaikutusta teekään.


      • Leukamielipide kirjoitti:

        Olen täsmälleen samaa mieltä kuin MuhkeaMuhku. Tuossa vikassa pienileukaisempi on paremman näköinen.

        Ekassa kuvaparissa vaikuttaa kuin molemmat olisivat photoshopattu, toisaalta sen leuattoman ulkonäössä varsinainen ongelma ei ole pieni leuka vaan kummallisen hölmistynyt ilme ja pyöreät posket. Esim. siinä kuvaparissa se oikeanpuolimmainen näyttäisi vasemmanpuoleista paremmalta pienemmälläkin leualla, koska ilme on skarpimpi ja se pyöreys puuttuu. Eli kokonaisuus kyllä ratkaisee, ei leuka.

        Tokassa kuvaparissa molemmat ovat ok, mutta pienileukaisen kuvassa varmasti monia häiritsee akne. Outo juttu, että se on jätetty, kun kuvat muutenkin taitavat olla käsiteltyjä - eikö olisi kannattanut valita joko molempiin akneihoinen tai sitten molempiin terveihoinen kaveri? Nyt vaikuttaa siltä, että tällaisilla pienillä jutuilla yritetään vaikuttaa lopputulokseen, jotta voitaisiin todistaa, että ainoa asia, mikä naisia kiinnostaa miehissä, on leuka... hohhoijaa. Ei tuokaan akne niin paha ollut, että se ihmisten tietoisuuteen hyppää, kun kaikki keskittyvät vain leuan muotoon, mutta tiedostamatta se vaikuttaa siihen, kumman kuvasta pitää enemmän. Jos sillä jykeväleukaisella olisi akne ja pienileukaisella sileä iho, suurin osa sanoisi, että se pienileukainen on paremman näköinen.

        Viimeisessä kuvaparissa pienempileukainen on tosiaan selvästi paremman näköinen. Itse asiassa se oikeanpuolimmainen (jota nyt ilmeisesti pitäisi haluta) on aika luotaantyöntävän näköinen. Vasemmanpuoleinen taas on ihan kivannäköinen, vaikkei tuollainen tukkatyyli minuun vaikutusta teekään.

        Kiinnitin huomiota samaan.

        Ekassa kuvaparissa on manipuloitu:
        - silmiä on taas siirrelty ja niiden ilmettä muokattu
        - nenää on pienennetty ja oikaistu
        - huulia on pyöristetty ja niiden muotoa muokattu
        - ja näiden lisäksi on vielä manipuloitu leukaa
        --> Johtopäätös: Kuvassa on overall kaunisteltu mies, ei pelkästään "jykeväleukaisempi mies".

        Tokassa kuvaparissa on manipuloitu:
        - kampausta; vasemmanpuoleisen miehen hiusmalli ei imartele ketään
        - akne poistettu
        - silmien muotoa ja kokoa editoitu
        - oikeanpuoleiselta on poistettu silmäpussit
        - ja toki se leuan muodon manipulointi
        --> Johtopäätös: Sama kuin aiemmassa.

        Kolmannessa kuvass:
        - ihon tasaisuutta
        - hiuslinjan tasaisuutta/vinoutta (kasvojen puolikkaiden symmetria on merkittävä tekijä, trust me)
        - vasemmanpuoleisen miehen nenä on vinompi
        - kulmakarvojen luoma ilme on erilainen
        - kaksoisleuan poistaminen
        - lopuksi leuan muotoilu
        --> Johtopäätös: Edelleen sama. Katsojaa yritetään fuulata muuttamalla useita kasvonpiirteitä ja selittämällä, että kuvaparien ero on pelkästään leuan koossa.

        Oma rivini on
        2-1-1.
        Kakkoskuvaparissa vasemmanpuoleisella miehellä on akne, mutta lähestyisin silti mieluummin tavista.


      • 876
        12121212121212 kirjoitti:

        Sillä on luultavasti vaikutusta että kaikissa esimerkeissä leukavampi on photoshopattu, eivätkä kasvonpiirteet siksi välttämättä sovi yhteen.

        Muussa tapauksessa ensimmäisessä esimerkissä leukavampi voittaisi 100% tapauksista ja jälkimmäisissä jykeväleukaisempi 95-99% tapauksista.

        Niissä oikeanpuoleisissa kuvissahan on kaikki muokattu, silmät, nenä, suu ja vieläpä hiukset. Kaikki on tehty sopimaan jykeväksi muokattuun leukaan.
        Epäilen kylläkin, että kaikki kuvat ovat photoshopattuja. Vasemman puoleisissa on hieman korostettu hölmön näköistä ilmettä, mutta selvästi vähemmän muokattuja ovat, kuin oikean puoleiset.


    • Miettii varmaan onko mies miten kova syömään. Tai onko mies kova louskuttamaan leukojansa.

      Eihän sillä leualla ja hampailla muuta virkaa ole.

      • Pysyy naama koossa paremmin leualla, kun ilman. Kasassa meinasin ensin kirjoittaa...😋


      • Buhahaha

        Kyllä esteettiseksi koetuilla asioilla on paljonkin virkaa.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Pysyy naama koossa paremmin leualla, kun ilman. Kasassa meinasin ensin kirjoittaa...😋

        Hyvä huomio. Jos posket roikkuisi kuin kivespussit, niin eihän siitä mitään tulisi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Hyvä huomio. Jos posket roikkuisi kuin kivespussit, niin eihän siitä mitään tulisi.

        Miltä se nenäkin siinä välissä oikein näyttäisi?


      • elisakettu kirjoitti:

        Miltä se nenäkin siinä välissä oikein näyttäisi?

        Hehe, riippuu mallista pallista ☺️


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Hehe, riippuu mallista pallista ☺️

        Ilmankos puhutaankin pällistä.


      • Buhahaha kirjoitti:

        Kyllä esteettiseksi koetuilla asioilla on paljonkin virkaa.

        Ei herr umala, kyllä taidat olla sittenkin oikeassa siitä esteettisyydestä. Leukahan on ainoa mikä erottaa yläerran sieltä alakerrasta.


    • Niinpä se Hjalliskin on ja pysyy ikisinkkuna koskaan naista saamatta.

      • Puuttuvan leuan korvaa status, pituus, hartiat tai riihikuiva massi. Joten Hjallis ei ehkä jää sinkuksi. 😉


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Puuttuvan leuan korvaa status, pituus, hartiat tai riihikuiva massi. Joten Hjallis ei ehkä jää sinkuksi. 😉

        Hjalliksen tapauksessa massia epäillään. Mutta eiväthän naiset voi olla niin pinnallisia?

        Eiväthän?


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Hjalliksen tapauksessa massia epäillään. Mutta eiväthän naiset voi olla niin pinnallisia?

        Eiväthän?

        Voivatpa olla, naisiakin on joka junaan ja osa jää laiturillekin. ✌️


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Voivatpa olla, naisiakin on joka junaan ja osa jää laiturillekin. ✌️

        Totta. Seuraava sitaatti ei ole minun, joten älköön kukaan minulle pahastuko:

        "Kaikki antaa ja kaikki saa, mutta kaikki ei saa kaikilta."


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Totta. Seuraava sitaatti ei ole minun, joten älköön kukaan minulle pahastuko:

        "Kaikki antaa ja kaikki saa, mutta kaikki ei saa kaikilta."

        Oh, so true. 👍


    • kirkkovene54

      Mä katson housun etumusta että onko sinne tungettu raidallinen tennissukka vai onko aito...

      • Tarkistatko potkaisemalla?


      • Kamalinta jos sukka on pikimusta tai vitivalkoinen, pinkin ja hempeän vaaleanpunaisen vielä jotenkin sietää.


    • 720

      Se toinen mimmihän sanoi katsovansa ekaksi miehen kenkiä. Vahvistuikos siinä joku palstatotuus?

    • Mä katson kasvoissa ekana silmiä ja nenää. Suutakin, huulien mallia ja hymyä.

      • Buhahaha

        Niinpä niin, jokainen katsoo jotakin... on se sitten leuka tai silmät tai mikä muukin. Huonompi juttu sellaiselle, jolla ei ole mitään erityisen hyvää osaa, oli ne sitten leuka tai silmät tai mikä tahansa...


      • Buhahaha kirjoitti:

        Niinpä niin, jokainen katsoo jotakin... on se sitten leuka tai silmät tai mikä muukin. Huonompi juttu sellaiselle, jolla ei ole mitään erityisen hyvää osaa, oli ne sitten leuka tai silmät tai mikä tahansa...

        No osaatko sanoa, että mitkä ovat vaikkapa sun hyvät osat?

        Mulla on hyviä osia silmät ja suht tasaiset hampaat. Hymyä on usein kehuttu kauniiksi. Olen itse samaa mieltä kehujien kanssa. Muuten en mitään erityisen nättiä näe itsessäni. Toisissa sitäkin enemmän ja jostain syystä mua ei ole koskaan vainannut muiden nätteys.

        Jokasessa on jotakin nättiä.


      • Jep jep


    • mieskinkatsoo

      Mies katsoo ensimmäisenä ettei naisella ole liian iso leuka. Seuraavana että on hyvä perse ja tissit.

      • ilman.leukaa.ei.pärjää

        Kyllähän se kieltämättä on turn off, jos naisen leuka on kuin puuliiteri. >:(


    • Pervers

      Unohtamatta persereikää josta näkee mitä harrastaa.

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Juuri noin pinnallisia naiset on. Mitä jollain leuan muodolla on väliä siinä parisuhteessa. Tekeekö leuka naisen onnelliseksi.

      • leuatonnainen

        Mikä naisessa tekee miehen onnelliseksi? Hyvä luonne vai ulkonäkö?


      • 1217

        Terve suu on pääasia!


      • white.is.pure
        1217 kirjoitti:

        Terve suu on pääasia!

        Ja puhdas valkoinen iho!


      • 1217
        white.is.pure kirjoitti:

        Ja puhdas valkoinen iho!

        Ilman rusketusta.


      • 1217
        white.is.pure kirjoitti:

        Ja puhdas valkoinen iho!

        Ilman rusketusta.


      • white.is.pure
        1217 kirjoitti:

        Ilman rusketusta.

        Kyllä, ilman rusketusta. Rusketus ja solarium on Essex-lortoille.


    • riippuumissäasut

      Euroopassa kauneusihanne on naisilla ja miehillä selkeästi pienileukaisempi kuin Yhdysvalloissa. Pieni leuka on myös enemmän suosiossa esim. Aasian maissa.

    • misspönttöuuni

      Öh, leukaa? Minä katson jostain syystä rintakehälinjaa...sitten hyppään silmiin ja siitä käsivarsien kohdalle. Mutta joo: Rintakehää ensin. Taivas tietää, miksi!? Ehkä vähän sillä fiiliksellä, että mahtuisinko sujahtamaan siitä vetoketjujen välistä takin sisäpuolelle lämmittelemään. Että sopiiko siihen niinku.

    • misspönttöuuni

      Tarkistan myös niskan, että mies on pessyt sen.

    • michaelsingelö

      Mitäs kun omistan poikkeuksellisen ison leuan eikä siltikään onnista?

    • Himorunkkarimies

      Leuka, elkää vittu naurattako hah.

      • ilman.leukaa.ei.pärjää

        Eihän tässä ketään nauratakaan, se on ikävä asia, kun leuattomia miehiä sorsitaan. >:(

        Tai siis jykeväleukaiset miehet tietenkin nauraa matkalla pankkiin. >:(


    • Ja siis voihan miehestä kiinnostua monesta eri syystä. Ulkoisista syistä ja henkisistä syistä. Vieraskin tulee tutuksi, epäkiinnostava voi muuttua kiinnostavaksi tuntemisen myötä.

      Usein oletetaan, että ulkonäkö on ainoa ja oleellisin asia johon kiinnitetään huomiota ja valitaan kehen tutustua, vaikka se ei ole läheskään ainoa syy tai oleellisin asia. Toki helpoiten huomattavissa.

      • ilman.leukaa.ei.pärjää

        Eli myös henkisesti jykeväleukainen vie jalat alta? Siis sellainen, jolla on niin suuri itsevarmuus, niin että leuka alkaakin näyttää naisen silmissä jykevältä, vaikkei oikeasti olisikaan. >:(


      • ilman.leukaa.ei.pärjää kirjoitti:

        Eli myös henkisesti jykeväleukainen vie jalat alta? Siis sellainen, jolla on niin suuri itsevarmuus, niin että leuka alkaakin näyttää naisen silmissä jykevältä, vaikkei oikeasti olisikaan. >:(

        Millainen on henkisesti jykeväleukainen?☺️


      • Ja kyllä mä olen miehiin tutustunut ja ihastunut niinkin, ettei miehen ulkonäkö ole ensin viehättänyt oikeen mitenkään. Tai kuten teoreetikot palstalla sanoo, ei oo kummonen mutta on kauhean kiva ja arvoiltaan passelin oloinen.

        Miehen ei siis tarvitse ulkoisesti pyyhkiä jalkoja alta, kunhan henkisillä ominaisuuksillaan tekee sen. Tyhmän ja vastenmielisen oloinen mies öllöttää, eikä auta yhtään että omaa komean naaman ja/tai kropan, tai omistaa maallista mammonaa.

        Sydämen sivistys ja semmoinen henkinen reiluus ja kauneus viehättää. ❤️


    • vitunääliöt

      Mikä vitun palstatotuus? Minä EN katso ensimmäisenä miehen leukaa, eli se sun helvetin palstatotuuden voit tunkea perseesi!

      • .. Noh, noh.. Pitäis taas pestä suu saippualla.. ;D


      • ilman.leukaa.ei.pärjää

        Sä olet sitten poikkeus, joka vahvistaa säännön. :)

        >:(


    • Silarileukaan

      No niin nyt kaikki ätmit jonottamaan leukaimplanttileikkausta!
      Helppoa kuin heinänteko ja toimii ku häkä, koska markkina-arvoteoria jne..!! :D

      • ilman.leukaa.ei.pärjää

        Ensimmäinen hyvä neuvo tässä ketjussa! >:(



      • leukaimplantilla.pärjää

      • leukaimplantilla.pärjää kirjoitti:

        Jep, Puolaan ottamaan leukaimplantti ja sitten kaunis puolalainen vaimo. Aivan helvetin hyvä idea! >:(

        Se on hyvä siellä puolassa päästellä leukavana leukavia juttuja ja ottaa iskujakin vastaan leualla, jos tulee pakkia.

        Toivoo ettei implantti siirry paikoiltaan tai mee rikki. 😱

        Leuka edellä Puolaan!


      • leukaimplantilla.pärjää
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Se on hyvä siellä puolassa päästellä leukavana leukavia juttuja ja ottaa iskujakin vastaan leualla, jos tulee pakkia.

        Toivoo ettei implantti siirry paikoiltaan tai mee rikki. 😱

        Leuka edellä Puolaan!

        "Leuka edellä Puolaan!"

        Kyllä, ei leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä, vaan leuka pystyssä kohti suuria menestyksiä! >:(


      • leukaimplantilla.pärjää kirjoitti:

        "Leuka edellä Puolaan!"

        Kyllä, ei leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä, vaan leuka pystyssä kohti suuria menestyksiä! >:(

        No vaihda sitten hyvä ihminen tuota hymiötä, näin >:-D

        Onnea ja menestystä, jos asia on vilpitön. Onhan se aina kivempaa nähdä ihmisien onnistuvan suhteissaan, kun epäonnistuvan. Onnellisuus on asia, jonka tahtois jokaisen kokevan joskus. Se on iso asia koko elämän kannalta. :)


      • leukaimplantilla.pärjää
        muhkee_muhku kirjoitti:

        No vaihda sitten hyvä ihminen tuota hymiötä, näin >:-D

        Onnea ja menestystä, jos asia on vilpitön. Onhan se aina kivempaa nähdä ihmisien onnistuvan suhteissaan, kun epäonnistuvan. Onnellisuus on asia, jonka tahtois jokaisen kokevan joskus. Se on iso asia koko elämän kannalta. :)

        Ei voi vaihtaa hymiötä, kun naama on jäänyt pysyvästi tuohon ilmeeseen riippumatta mielentilasta. >:(


      • leukaimplantilla.pärjää kirjoitti:

        Ei voi vaihtaa hymiötä, kun naama on jäänyt pysyvästi tuohon ilmeeseen riippumatta mielentilasta. >:(

        No voi harmi. 😕


      • leukaimplantilla.pärjää
        muhkee_muhku kirjoitti:

        No voi harmi. 😕

        Ei se mitään, ehkä kasvolihakset alkaa jossain vaiheessa taas toimia normaalisti. >:(


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe