Ne, jotka esiintyvät punainen pallukka nokassaan, ovat joko nenästävetäjiä tai ovat vapaaehtoisesti antautuneet nenästävedettäväksi.
Kaikkihan me olemme nenästävedettyjä mutta useimmat vastentahtoisesti.
NENÄSTÄVEDETTYJEN PÄIVÄ 10.11.2017
6
76
Vastaukset
- klompsista
Näitähän riittää https://www.youtube.com/watch?v=3QXsI5np_m0
- eikiitosnenäpäivää
Yle jatkaa sairaiden ihmisten pilkkaamista pitämällä yllä mielikuvaa että on jotenkin hullunkurista jos ihosairaus aiheuttaa nenän punoitusta.
Teemaan kuuluu toistaa että jos laittaa itselleen punaisen pallukan nenäänsä, on täysin hyväksyttävää ja jopa hilpeää "pöljäillä oiken luvan kanssa".
Ruusufinni on ihosairaus joka aiheuttaa punoitusta eikä se että se näkyy nenän iholla, aiheuta että henkilö olisi mitenkään pöljempi tai arvottomampi kuin ns. terveetkään.
Halpamaista ulkonäön irvailua Yle käyttää kevyesti rahankeruunsa tunnuksena siirtäen huomion itse ongelmista ulkoisiin seikkoihin.
Noloa toimintaa jonka mahdollistaa vain Ylen ylivalta johtoaseman verovaroilla saaneena mediana. - nenästä.vedetty
Nenästä veto loppu. Multa ei heru eurookaan, jos kerääjänä SPR. Avun perillemenon todennäköisyys heikko >50% todennäköisyydellä. Jos luotettavampia mukana(KUA), niin harkitaan.
- nenärasismia
Yle kiihottaa muuta kansaa punanenäistä kansanryhmää vastaan.
Vaadimme anteeksipyyntöä ja tasapuolista kohtelua nenän väriin katsomatta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170