Krapulat pahenee

kankkunen

Krapulat alkanut pahenee. kuinkahan pahat olot sitä on 40 ikäisenä jos ne 25 vuotiaana jo näin tuntuu. kuuden päivän putki oli takana. oireena sydämmentykytystä, vatsa sekaisin, raajojen puutumista ja pistelyä. vapinaa. kokoajan nälkä. kahvinpuute, valoarkuus ja erityisesti kaikenlainen ääni pelottaa ympärillä, oudot unet ja harhat. tunne siitä että vetää piruettia sänkynsä yläpäpuolella. rytmihäiriöt. kuolemanpelko ja ahdistus sekä vitutus pienistäkin asioista. rintakipu, ajatus siitä että joku tarkkailee ja haluaa tappaa ja listahan ei lopu tuohon. olen tullutkin siihen johtopäätökseen että lopetan juomisen kokonaan. viimeiset 5 juomista takana melkein päivittäin.

8

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JayJaySIxSix

      ei se siitä sun iästä johdu vaan siitä että olet ryypännyt jo vuosia sitten jonka takia sun keho reagoi nyt eri tavalla.
      aloitin itse 35 veenä ottamaan ja olen nyt 39vee.
      ei ole tuollaisia oireita koskaan tullut pidemmänkään putken jälkeen ja olit sitten minkä ikäinen tahansa niin kyllä pitkän putken jälkeen ne vieroitusoireet pukkaa yksilöstä riippuen jokaiselle ihmiselle.

      putkilla on aina hintansa.

    • kukkuauaua

      sekopää alkoholisti pitää olla jos hereillä olet krapulassa.syöt kunnon aterian menet nukkumaan ja se on siinä.älä juo jos seuraavana päivä pitää lähteä jonnekkin. jos tähän et pysty olet alkoholisti sekopää joka tarvii hoitopaikan välittömästi

      • itse-valehtelet

        Vain työpaikkansa juonut alkoholisti voi kirjoittaa tuollaista ulostetta, älä syytä siitä muita. Oikeassa kankkusessa monikaan ei pysty nukkumaan ja alkoholistina tiedät sen. Tiedät myös, että alkoholistin on lähes mahdotonta hallita juomistaan, oli menoa tai ei.


      • roletaari
        itse-valehtelet kirjoitti:

        Vain työpaikkansa juonut alkoholisti voi kirjoittaa tuollaista ulostetta, älä syytä siitä muita. Oikeassa kankkusessa monikaan ei pysty nukkumaan ja alkoholistina tiedät sen. Tiedät myös, että alkoholistin on lähes mahdotonta hallita juomistaan, oli menoa tai ei.

        Moninaiset tunnusmerkit.
        3:n vuoden putken aikana olin vaimoni kuljetusta edellisen päivän ja illan selvin päin.
        Vaimollani ei ollut, eikä ole ajokorttia.

        Viimeinen, oikea krapulani oli joskus 80-luvulla. En ole ryhtynyt absolutistiksi muta sen jälkeen minulla ei ole ollut oikeaa kankkusta jos sellaiseksi ei lasketa aamukuivaa suuta johon auttaa jääkaappikylmä, rasvaton maito.

        Vanhemmiten ovat juomat miedontuneet ja kokonaismäärät vähentyneet.
        Reilun kuukauden putken ( aloitus brandyllä aamupäivisin klo9 ) jälkeen menee pari viikkoa ennen käsialani vakiintumista. Muita oireita ei ole.
        Putkessa syön normaalisti ja närkin tavallista enemmän. Ilmakuivattua kinkkua, kysytettyjä juustoja, keitettyjä kananmunia ja anjovista, tonnikalaa purkista johon puristan mauksi valkosipulia ja lisään ketsuppia. Lisänä päivittäinen annos jäätelöä.

        Putkieni perusteella näiden palstojen asiantuntijat ovat tuominneet minut alkoholistiksi. Jos se ei ole tämään pahempaa niin jatkan tapaani.
        Täytän tänä vuonna 75v.


      • hohoijaa

        Minulla krapulat pahenivat, kun täytin 70-vuotta. Juomamäärä ja laatu pysyivä samana, siis noin kolme kolpakkoa A-olutta, pari kertaa viikossa.
        Ikä tuo kaikenlaisia rasitteita vähän joka asiaan! Se nyt täytyy vaan kestää.


      • tulimieleen

        Kirjoitetaan 70 vuotta ja 70-vuotias.
        Kuusi vuotta ja kuusivuotias.
        Huomaa, kumpaan kohtaan tulee yhdysmerkki.
        Seitsemänkymmentä vuotta on kaksi eri sanaa.


    • viinamies100

      jos et lopeta ryyppäämistäsi heitä sinut helvettiin. tuollasta luuseri paska huosuja kestä kattella

    • viinankestäjä

      olette örveltäviä paskahousuja että tuollasia saa hävetä verorohoillano maksan teidän paskahousujen toiminnat olette helvetin sikoja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe