Krapulat pahenee

kankkunen

Krapulat alkanut pahenee. kuinkahan pahat olot sitä on 40 ikäisenä jos ne 25 vuotiaana jo näin tuntuu. kuuden päivän putki oli takana. oireena sydämmentykytystä, vatsa sekaisin, raajojen puutumista ja pistelyä. vapinaa. kokoajan nälkä. kahvinpuute, valoarkuus ja erityisesti kaikenlainen ääni pelottaa ympärillä, oudot unet ja harhat. tunne siitä että vetää piruettia sänkynsä yläpäpuolella. rytmihäiriöt. kuolemanpelko ja ahdistus sekä vitutus pienistäkin asioista. rintakipu, ajatus siitä että joku tarkkailee ja haluaa tappaa ja listahan ei lopu tuohon. olen tullutkin siihen johtopäätökseen että lopetan juomisen kokonaan. viimeiset 5 juomista takana melkein päivittäin.

8

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JayJaySIxSix

ei se siitä sun iästä johdu vaan siitä että olet ryypännyt jo vuosia sitten jonka takia sun keho reagoi nyt eri tavalla.
      aloitin itse 35 veenä ottamaan ja olen nyt 39vee.
      ei ole tuollaisia oireita koskaan tullut pidemmänkään putken jälkeen ja olit sitten minkä ikäinen tahansa niin kyllä pitkän putken jälkeen ne vieroitusoireet pukkaa yksilöstä riippuen jokaiselle ihmiselle.

putkilla on aina hintansa.

• kukkuauaua

sekopää alkoholisti pitää olla jos hereillä olet krapulassa.syöt kunnon aterian menet nukkumaan ja se on siinä.älä juo jos seuraavana päivä pitää lähteä jonnekkin. jos tähän et pysty olet alkoholisti sekopää joka tarvii hoitopaikan välittömästi

• itse-valehtelet

Vain työpaikkansa juonut alkoholisti voi kirjoittaa tuollaista ulostetta, älä syytä siitä muita. Oikeassa kankkusessa monikaan ei pysty nukkumaan ja alkoholistina tiedät sen. Tiedät myös, että alkoholistin on lähes mahdotonta hallita juomistaan, oli menoa tai ei.

• roletaari
        itse-valehtelet kirjoitti:

Vain työpaikkansa juonut alkoholisti voi kirjoittaa tuollaista ulostetta, älä syytä siitä muita. Oikeassa kankkusessa monikaan ei pysty nukkumaan ja alkoholistina tiedät sen. Tiedät myös, että alkoholistin on lähes mahdotonta hallita juomistaan, oli menoa tai ei.

Moninaiset tunnusmerkit.
        3:n vuoden putken aikana olin vaimoni kuljetusta edellisen päivän ja illan selvin päin.
        Vaimollani ei ollut, eikä ole ajokorttia.

Viimeinen, oikea krapulani oli joskus 80-luvulla. En ole ryhtynyt absolutistiksi muta sen jälkeen minulla ei ole ollut oikeaa kankkusta jos sellaiseksi ei lasketa aamukuivaa suuta johon auttaa jääkaappikylmä, rasvaton maito.

Vanhemmiten ovat juomat miedontuneet ja kokonaismäärät vähentyneet.
        Reilun kuukauden putken ( aloitus brandyllä aamupäivisin klo9 ) jälkeen menee pari viikkoa ennen käsialani vakiintumista. Muita oireita ei ole.
        Putkessa syön normaalisti ja närkin tavallista enemmän. Ilmakuivattua kinkkua, kysytettyjä juustoja, keitettyjä kananmunia ja anjovista, tonnikalaa purkista johon puristan mauksi valkosipulia ja lisään ketsuppia. Lisänä päivittäinen annos jäätelöä.

Putkieni perusteella näiden palstojen asiantuntijat ovat tuominneet minut alkoholistiksi. Jos se ei ole tämään pahempaa niin jatkan tapaani.
        Täytän tänä vuonna 75v.

• hohoijaa

Minulla krapulat pahenivat, kun täytin 70-vuotta. Juomamäärä ja laatu pysyivä samana, siis noin kolme kolpakkoa A-olutta, pari kertaa viikossa.
        Ikä tuo kaikenlaisia rasitteita vähän joka asiaan! Se nyt täytyy vaan kestää.

• tulimieleen

Kirjoitetaan 70 vuotta ja 70-vuotias.
        Kuusi vuotta ja kuusivuotias.
        Huomaa, kumpaan kohtaan tulee yhdysmerkki.
        Seitsemänkymmentä vuotta on kaksi eri sanaa.

• viinamies100

jos et lopeta ryyppäämistäsi heitä sinut helvettiin. tuollasta luuseri paska huosuja kestä kattella

• viinankestäjä

olette örveltäviä paskahousuja että tuollasia saa hävetä verorohoillano maksan teidän paskahousujen toiminnat olette helvetin sikoja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe