Pahvikorttini saatu vuonna 1970 syksyllä. Pitänyt minigrip pussissa viimeisen 10vuotta. Täysin tunnistamat kuvakin. Dikikortti toimisi osittain henkilökorttinakin. Kiitti jo etukäteen.
Ajokortti kännykkään, hyvä idea.
5
69
Vastaukset
- karikku
Oma kortti 1981 myönnetty olen säilyttänyt sitä aina autossa, en koskaan lompsassa. Poliisi mainitsi yhdessä ratsiassa, että harvinaisen hyvin säilynyt paperikortti.
- Kepun.rattijuopot
Koskee vaan ajokortin omistajia. Erään hallituksen liikenneministerillä ei ollut edes ajokorttia. Etuhan onkin siinä, että ajelee päissään kuten Karjalainen niin kortti ei lähde. Tankero Karjalainenhn ajoi naisen päälle autollaan, muutenhan hän ei olisi päässytkään, vitsi aikoinaan, kuoliko uhri ei tietoo, kuitenkin Keskustalainen.
- Pmjnkk
Kuvakaappaus, kuvankäsittely ja siirto takaisin and you have brand new driver license.
Eipä tuolla ajokortilla mitään virkaa ole. 20 tullu ajeltua eikä ole kysytty kun yhden kerran ja silloinkin kun tein epähuomiossa pikku rikkeen ja sattuivat näkemään. - useita.ammattilaisia
http://www.ts.fi/mielipiteet/kolumnit/271816/Ministeri paikallaan
ei pätevä vaan sopiva - OikeusMinään
Miksi sen dokumentin tulee olla kännykässä - riittää kunhan on OSOITE viranomaistiedostoon missä on dokumentit - ajokortti, passi, todistukset, jms - minkä jälkeen ne ovatkin väärentämättömiä - ja lopun turvallisuuden antaa lohkoketjutekniikka. Vain käyttöoikeus rajaa henkilöstä saadut tiedot.
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/lohkoketjuteknologia-pahkinakuoressa-tama-kannattaa-tietaa-6537904
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3492316Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul382067Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis751603Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1181482Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet911446Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31356- 791225
Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.1181175Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2381174Charlie Kirk murha
Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai2191162