Kauhee kurkkukipu eikä loppua näy! Onko muilla?

kurkkukipuinen

Mulla on ollu nyt kova kurkkukipu kohta viikon, eilen otettiin nieluviljely, joka oli negatiivinen, ei angiinaa eikä mikään bakteeritulehdus. Tämä siis viruksen aiheuttama, yskää on myös, mutta ei juurikaan nuhaa. Varsinkin ruuan nieleminen ja yskiminen tekee tosi kipeää. Buranaa olen syönyt, mutta ei tunnu auttavan.
Onko nyt jotain tällasta viirusta liikkeellä?

6

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha123566888766

      samaa täällä 4:ttä päivää ja kuume päällä 37,7..
      Ei nuhaa juurikaan

    • Kröh

      Mulla kans kurkku ollut kipeä kuusi päivää. Yskä alkaa hellittää. Lämpöä koko ajan.

    • Eijaksaistätäenää

      Ap, juurikin kuvailemasi kaltaiset oireet, kurkkukipu kestänyt nyt jo 10 päivää.... Toivottavasti olet jo itse parantunut!

    • saastyunut

      täällä melkein 3 viikkoa kohta ollut, välistä ei kuumetta ja välistä taas on. alkoi kurkkukivulla ja yskällä, enään yskä ja kuume vaivaa :S saisi loppu kohta että pääsisi sorvin ääreen kunnolla, vaikka välistä kylläkin olen töissä ollut

    • Sanna7445

      Täällä 3.vko alkoi juuri. Oireena kurkkukipu, palantunne sekä ajoitrainen kuumeilu ja palelu kuin horkassa vaikkei kuumetta. Viirus kuulemma. Alkaa oleen veto pois. Saikkua ei saa kun välillä päivän jos kuume 37.7. Sais jo loppua!

    • noppapeli

      Kurkkukipu päällä nyt viidettä päivää. Haukottelukin hattumaista. Pientä lämpöä mutta ei nuhaa. Omituinen flunssa, mutta samanlaisia oireita monella työpaikalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe