Mulla on ollu nyt kova kurkkukipu kohta viikon, eilen otettiin nieluviljely, joka oli negatiivinen, ei angiinaa eikä mikään bakteeritulehdus.  Tämä siis viruksen aiheuttama,  yskää on myös,  mutta ei juurikaan nuhaa. Varsinkin ruuan nieleminen ja yskiminen tekee tosi kipeää.  Buranaa olen syönyt, mutta ei tunnu auttavan.
Onko nyt jotain tällasta viirusta liikkeellä?
Kauhee kurkkukipu eikä loppua näy! Onko muilla?
6
323
Vastaukset
- Juha123566888766samaa täällä 4:ttä päivää ja kuume päällä 37,7.. 
 Ei nuhaa juurikaan
- KröhMulla kans kurkku ollut kipeä kuusi päivää. Yskä alkaa hellittää. Lämpöä koko ajan. 
- EijaksaistätäenääAp, juurikin kuvailemasi kaltaiset oireet, kurkkukipu kestänyt nyt jo 10 päivää.... Toivottavasti olet jo itse parantunut! 
- saastyunuttäällä melkein 3 viikkoa kohta ollut, välistä ei kuumetta ja välistä taas on. alkoi kurkkukivulla ja yskällä, enään yskä ja kuume vaivaa :S saisi loppu kohta että pääsisi sorvin ääreen kunnolla, vaikka välistä kylläkin olen töissä ollut 
- Sanna7445Täällä 3.vko alkoi juuri. Oireena kurkkukipu, palantunne sekä ajoitrainen kuumeilu ja palelu kuin horkassa vaikkei kuumetta. Viirus kuulemma. Alkaa oleen veto pois. Saikkua ei saa kun välillä päivän jos kuume 37.7. Sais jo loppua! 
- noppapeliKurkkukipu päällä nyt viidettä päivää. Haukottelukin hattumaista. Pientä lämpöä mutta ei nuhaa. Omituinen flunssa, mutta samanlaisia oireita monella työpaikalla. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605160
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut333775
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302700
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131951
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161726
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2121562
- 1561384