moi kaikki citroeniä rakastavat tyyipit.
sanon vaan että citroen on ihan paska auto. ittellä oli citroen mutta ei se saatana
edes kestä monttusella tiellä ajamista. haistakaa kaikki paska jotka sellanen
paskan hommaa.
Citroen on paska
7
385
Vastaukset
- eirakastakumpaakaan
Eikös se sun auto ollu Pösö ? Katoppa uudelleen sitä keulamerkkiä.
- kusetuskos
Tosin tämä tollo ajelee mopoautolla. Ja se vasta monttusella tiellä on ihan paska..............
- lääke-auttaa
Otappas tojotero iltalääke ja mene äidin viereen nukkumaan.
kaikki autot on paskoja mutta työn takia joutuu autoa moni pitämään joten olet osittain oikeassa. - Heze69
eiköhän tuo ole jo hieman epänormaalia hommaa jos jotain automerkkiä rakastaa -taitaa jo mennä jonkin sortin perversion puolelle! ;-)
- Ladakommari
Citronistillä se menee hyvin herkästi.
- meikäpoikaon
Sanoo ladakommari. ken ladalla ajaa se itseään vihaa.
- Anonyymi
Nyt on asia puhetta!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752