TV-studioon ei saa viedä koiraa kitumaan!

taaltapesee

Pekka Poudan koira on pääosissa TV:n aamulähetyksissä. Miksi koira kiskotaan TV-studioon ja sitä ihmetellään kuin maailman kahdeksatta ihmettä, vaikka se on ihan samanlainen koira kuin sen miljoonat koirasukulaiset. Koiran paikka ei ole TV-studiossa, missä sen ainoa tehtävä parantaa isäntänsä julkisuutta.

14

1703

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KKKPPPDDD

Koira on pidettävä kytkettynä TV-studiossakin, mutta sehän on irrallaan!

• itse-keksitty-sääntö

Ja missähän näin määrätään?

• Sekopäille

Ei voi muuta sanoa kuin, että te olette aivan sekaisin. Luulisi olevan muitakin ongelmia ja muutakin keskusteltavaa kuin joku koira televisistudiossa. Jotta voisitte saada pieniin mieliinne rauhan, niin voisin kehoittaa teitä ottamaan yhteyttä viranomaisiin tuonkin asian selvittämiseksi... mutta jätän sen tekemättä, koska olisi moraalitonta yllyttää kaltaisianne taliaivoja tuhlaamaan viranomaisten resursseja sekoiluunne.

• tvkongari

Tasa-arvon vuoksi TV-studioon pitää päästää myös kissoja, koiria ja kaneja.

• kannustaja

koira aamuohjelmassa -idea on kopsattu ulkomailta.
      Koira keventää mukavasti tunnelmaa ja irrallaan olevana saa poistua, jos tilanne ei viehätä.

• vessavetoinen

Nykyään pitää ollä joka paikassa koira mukana, joka alkaa jo muistuttaa sairaalloista koirariippuvuutta. Aamulenkeilläkin näkee enimmäkseen vain koiravetoisia löysästi kävelleviä ihmisiä. Jossain on laskettu, että koirat tuottavat 44 000 tonnia ulostetta vuodessa, joka menee suurelta osin hulevesien mukana vesistöihin.

• koiravoima

kujnkahan monta tonnia koiranvihaajat ulostavat vesistöjä saastuttamaan, ja kuinkahan paljon aiheuttavat verenpaineennousua ja pahaamieltä vihamielisillä kommenteillaan, vaikka vihapuhehan on kielletty!

• Juustoperuna

Näytäppä lakipykälä missä on "vihapuminen" luokiteltu rikokseksi, sillä sitä ei ole lakikirjassa vaikka kuinka sitä sinne kokeilisit runkata.

• tosiasiassa

Liian paljon on nykyisin jo noita koiravetoisia ihmisiä, joka kasvattaa valtavasti hiilijalanjälkeä.
        Ulostetta koirilta tulee 44 000 tonnia vuodessa, joka valuu suurelta osin hulevesien mukana vesistöihin.

• äpärät-hiljaa
        tosiasiassa kirjoitti:

Liian paljon on nykyisin jo noita koiravetoisia ihmisiä, joka kasvattaa valtavasti hiilijalanjälkeä.
        Ulostetta koirilta tulee 44 000 tonnia vuodessa, joka valuu suurelta osin hulevesien mukana vesistöihin.

Enemmän typerä jälkeläinen eli kersa tuhoaa maailmaa noin miljoona kertaa enemmän kuin koira 10 vuodessa ja siksi minä olenkin luonnonsuojelija enkä ole äpäriä hankkinut. Rahaa riittää 12 tonnin tuloilla jopa koirallekkin jotain.

• KoiratKuriin

Nyt tähän on tultava HETI loppu! MInä vaadin, että minun tuotteiden hinnoissa maksamillani mainosrahoilla ei pidetä koiraa TV-studiossa aiheuttamassa vaaratilanteita. Entä kuka valvoo, mihin se ulostaa?????????

• Koiranomistaja

Mä katon aamuteeveetä vaan sen takia, et sielä on ihana Sini. Tykkään eläimistä enemmän kuin monesta typerästä ihmisestä.

• reiuu

mee hoitoon,ohjelmaa ei oo pakko kattoo jos yksi koira häiritsee.

• VoiJumalauta

Eläinsuojelijoilla on kusta päässään.
      Maailmassa on nyt hieman tärkeämpiäkin asioita joista voisi olla huolissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      123
      1732
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      681
      1644
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    6. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      322
      1294
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1258
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1195
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1155
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe