Pekka Poudan koira on pääosissa TV:n aamulähetyksissä. Miksi koira kiskotaan TV-studioon ja sitä ihmetellään kuin maailman kahdeksatta ihmettä, vaikka se on ihan samanlainen koira kuin sen miljoonat koirasukulaiset. Koiran paikka ei ole TV-studiossa, missä sen ainoa tehtävä parantaa isäntänsä julkisuutta.
TV-studioon ei saa viedä koiraa kitumaan!
14
1703
Vastaukset
- KKKPPPDDD
Koira on pidettävä kytkettynä TV-studiossakin, mutta sehän on irrallaan!
- itse-keksitty-sääntö
Ja missähän näin määrätään?
- Sekopäille
Ei voi muuta sanoa kuin, että te olette aivan sekaisin. Luulisi olevan muitakin ongelmia ja muutakin keskusteltavaa kuin joku koira televisistudiossa. Jotta voisitte saada pieniin mieliinne rauhan, niin voisin kehoittaa teitä ottamaan yhteyttä viranomaisiin tuonkin asian selvittämiseksi... mutta jätän sen tekemättä, koska olisi moraalitonta yllyttää kaltaisianne taliaivoja tuhlaamaan viranomaisten resursseja sekoiluunne.
- tvkongari
Tasa-arvon vuoksi TV-studioon pitää päästää myös kissoja, koiria ja kaneja.
- kannustaja
koira aamuohjelmassa -idea on kopsattu ulkomailta.
Koira keventää mukavasti tunnelmaa ja irrallaan olevana saa poistua, jos tilanne ei viehätä.- vessavetoinen
Nykyään pitää ollä joka paikassa koira mukana, joka alkaa jo muistuttaa sairaalloista koirariippuvuutta. Aamulenkeilläkin näkee enimmäkseen vain koiravetoisia löysästi kävelleviä ihmisiä. Jossain on laskettu, että koirat tuottavat 44 000 tonnia ulostetta vuodessa, joka menee suurelta osin hulevesien mukana vesistöihin.
- koiravoima
kujnkahan monta tonnia koiranvihaajat ulostavat vesistöjä saastuttamaan, ja kuinkahan paljon aiheuttavat verenpaineennousua ja pahaamieltä vihamielisillä kommenteillaan, vaikka vihapuhehan on kielletty!
- Juustoperuna
Näytäppä lakipykälä missä on "vihapuminen" luokiteltu rikokseksi, sillä sitä ei ole lakikirjassa vaikka kuinka sitä sinne kokeilisit runkata.
- tosiasiassa
Liian paljon on nykyisin jo noita koiravetoisia ihmisiä, joka kasvattaa valtavasti hiilijalanjälkeä.
Ulostetta koirilta tulee 44 000 tonnia vuodessa, joka valuu suurelta osin hulevesien mukana vesistöihin. - äpärät-hiljaa
tosiasiassa kirjoitti:
Liian paljon on nykyisin jo noita koiravetoisia ihmisiä, joka kasvattaa valtavasti hiilijalanjälkeä.
Ulostetta koirilta tulee 44 000 tonnia vuodessa, joka valuu suurelta osin hulevesien mukana vesistöihin.Enemmän typerä jälkeläinen eli kersa tuhoaa maailmaa noin miljoona kertaa enemmän kuin koira 10 vuodessa ja siksi minä olenkin luonnonsuojelija enkä ole äpäriä hankkinut. Rahaa riittää 12 tonnin tuloilla jopa koirallekkin jotain.
- KoiratKuriin
Nyt tähän on tultava HETI loppu! MInä vaadin, että minun tuotteiden hinnoissa maksamillani mainosrahoilla ei pidetä koiraa TV-studiossa aiheuttamassa vaaratilanteita. Entä kuka valvoo, mihin se ulostaa?????????
- Koiranomistaja
Mä katon aamuteeveetä vaan sen takia, et sielä on ihana Sini. Tykkään eläimistä enemmän kuin monesta typerästä ihmisestä.
- reiuu
mee hoitoon,ohjelmaa ei oo pakko kattoo jos yksi koira häiritsee.
- VoiJumalauta
Eläinsuojelijoilla on kusta päässään.
Maailmassa on nyt hieman tärkeämpiäkin asioita joista voisi olla huolissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142