Usein illalla väsymys iskee mutta olempa kokeillut annoksen jakamista niin että tänäänkin otin puolet päivällä.
Nyt ostin lisäksi olutta ja melko pirteä olo on ollut koko päivän.Mitään oireita ei ole.
Onko kokemuksia alkoholista ja tyroksiinin yhteisvaikutuksesta?Itellä voi mennä ylikierroksille tänä iltana.
Tyroksiini ja olut tai muut alkoholijuomat
5
132
Vastaukset
- Hashimoto
Omalla kohdalla en ole havainnut mainitsemaasi vaikutusta enkä ole aiemmin kuullutkaan. Voiskohan olla niin, että piristyminen johtuukin puhtaasti alkoholista esim. stressin vähentymisen kautta. Pitää muistaa, että vajiksen kaltaiset oireet voi liittyä moneen muuhunkin. Pelkkä väsymys tuskin johtuu hypotyreoosista.
- ValdemaerAA
Todennäköisesti näin on.Piristyminen johtuu oluesta.Väsymys on jäänyt vaille huomiota vaikka sen takia olen yhteiskunnan elätti.
Näin analysoin elämääni ja oletan että vastaavasta vaivasta on monella sama stoori ellei toisenlaista kertomusta tule.- Hashimoto
Onko tuo väsymys ainoa oire? Ei muita sairauksia?
- ValdemarAA
Hashimoto kirjoitti:
Onko tuo väsymys ainoa oire? Ei muita sairauksia?
Nykyään on ainoa oire.Olen kokenu ilmeisesti kaikki muut oireet mutta kaulan alueen sädehoidon jälkeisten vuosikymmenien aikana oireet on jääneet enimmäkseen pois.Ainoa lääke on Tyroksiini!jaOLut!
- oireita.ja.OIREITA
Ei taida olla mikään vajis. Oireita on ThyroidUK:n luettelossa yli kolmesataa.
Mielenkiintoista että monet ova yleisiä mutta eivät "todistusvoimaisia"
Oireiden perusteella diagnosointiin on tehty erilaisia indeksejä. Billewicz'illä oli plussia ja miinuksia sekä painotus-pistelukuja:
https://drive.google.com/open?id=0B94Wq-KMIhMVcHFwZnpVUk0zV2M
Tutkija Zulewski otti tarkasteluun neljätoista mutta niistäkin jätti kaksi pois:
https://drive.google.com/open?id=0B94Wq-KMIhMVMXczT2pQcVhINm8
Zulewskilla pistelaskenta vain lukumääräsummaus. Huom: pyrki solutason vaikutuksen selvittämiseen eli relevantimpi kuin veressä pyörivän T3:n mittailu
_ _ _
"Hidasliikkeisyys" tarkoittaa hitautta esim. paidan napitustehtävässä
"Akillesrefleksi" voisi olla ystäväpiirissä kokeilemisen arvoinen: tutkittavat yksi kerrallaan selälleen jollekin laverille jalat sopivasti reunan yli. Jännettä kopauttaen havainnoidaan refleksin nopeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425646Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304094Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192394Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2952220Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321202Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1311190- 35984
- 169895