GRILLIPIHVI leikkirahalla
1.56 ONE
(1 ONE = 15.85 EUR )
Leikkirahalla pihville!!
4
89
Vastaukset
Kuinkahan ne mahtaa hoitaa arvonlisäveron? Vai hoitavatko ollenkaan? Huhupuheiden mukaan pihvinostosta ei saa mitään kuittiakaan. Olisikohan verottaja kiinnostunut? Mikähän se olikaan verottajan ilmiantosähköposti? Täytyy laittaa sinne viestiä tästä yrittäjästä/koijarista!
- FeikkiPihville
Looginen selitys Onepihveille olisi. Omistaja on tunkittanut ja on pakko leikkiä oikeaa valuuttaa. Olenko väärässä?
- dfgdgdhdfhhsrh
FeikkiPihville kirjoitti:
Looginen selitys Onepihveille olisi. Omistaja on tunkittanut ja on pakko leikkiä oikeaa valuuttaa. Olenko väärässä?
Kuuluu kuplettin juoneen, kun ensin höynäytetty kymmenien miljooninen arvosta niin varmsti voi lohdutuksesi tarjota pihvit 30 nopeimmalle puupäälle.
Nyt huippu diiili : Maksa minulle 5 tonnia niin saat ihan oikean lounaskupongin postissa ja koineja vaikka saavillisen - Naaarattaa
dfgdgdhdfhhsrh kirjoitti:
Kuuluu kuplettin juoneen, kun ensin höynäytetty kymmenien miljooninen arvosta niin varmsti voi lohdutuksesi tarjota pihvit 30 nopeimmalle puupäälle.
Nyt huippu diiili : Maksa minulle 5 tonnia niin saat ihan oikean lounaskupongin postissa ja koineja vaikka saavillisenTotta. Vaihtarina
https://youtu.be/x8fWcnYx3FU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi391918Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3091348Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun2901231Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2601013Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski142809- 26684
- 60636
- 29629
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l8627Tiedän mikä hänessä kiinnostaa se on pikkutyttömäosyys
Meissä on eroja . Olen järkevä aikuinen joka ei kaipaa pelastavaa prinssiä. Mulla on vahvat mielipiteet ja olen vahva na59611