missä on Herra kaikessa tässä

tehmies24v

kärsimyksessä täällä? mun isä on dementoitunu, mä ite oon täysi hukassa..osaa tehdä mitää oikee enää...oon miettiny ja mite mulle on jotkut uskovaiset sanonutki et tää on jumala tuomio ja rangaistus ku käänsi selkäni herralle, että pahat ihmiset ja minäki pahana saan tuomion...mut onko se oikeesti nii?

8

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuule kaikki uskovaiset ovat vajavaisia ihmisiä niin kuin sinä ja minä. Teemme virhearviointeja kun älymme on rajallinen. Ei isäsi sairaus ole sinun syytä ja rangaistusta vaan luonnollinen iän tuoma asia. Ihminen syntyy ja tavalla taikka toisella hiipuu ja lähtee ajasta iankaikkisuuteen. Vaikka suhteesi on ollut Jumalaan se mikä on ollut, niin minusta kyllä vaikuttaa että lepäät juuri tälläkin hetkellä Isän suurella kämmenellä. Ei hän ole sinua jättänyt. Kyllä armo sinulle kuuluu ihan juuri nyt ja saat olla Jeesuksen Kristuksen armossa. Kiitä siitä kun luet tämän. Asiasi järjestyy.

      • Kulkijavaan

      • Kulkijavaan

        Miksi otit minun nimimerkin etkö keksi omaa? : ) Hyvä että hoitaja jäi kiinni. On hirveätä että lapsikin joutuu kärsimään kovia kipuja erinäisten sairauksien johdosta tai kuka vaan jolla on kivuliata sairauksia mutta
        ei ole Jumalan syytä mitä yksittäiset ihmiset tekevät.
        Elämä on täynnä tuskaa. Lääkkeet niihin tietenkin kuuluu saada hoitajaahan sinun pitäisi syyttää.
        Kärsihän Jeesuskin ristin kuoleman.


      • tehmies24v

        ja kato sitä sen vanhuste kotia, ei yhtää kristillistä asiaa en löytäny ku yhde vanha raamatu mikä on sitä luokkaa kieltä että meikäläine ei sitä pystys lukee..jos se paikka olis realistine ni eikö siellä vähintää ainaki jotai jumalasta olis, nä ihmisethä on kuolemassa, mikä tahansa joka rauhottaa kuoleman edessä..yhtään mitää en jumalasta sieltä löytäny paitsi se iki vanha raamattu


      • Kulkijavaan

        Eihän kaikki ihmiset edes usko kuoleman jälkeiseen elämään.
        Jotkut jopa luulevat että taivaaseen pääsee tuosta vaan ja eivätkö he rukoilekkin vasta sitten kun ihminen on kuollut. Kyllä se päätös pitää tehdä ennen kuolemaa missä tahtoo iäsyytensä viettää.
        Voithan pyytää seurakuntasi pappia/pastoria käymään rukoilemassa isäsi puolesta.


      • Kulkijavaan

        Eihän sitä tiedä jos Jumala sen huomatessaan pienensi lapsen kipuja koska kyllähän vanhemmatkin olisivat huomanneet jos lääkkeet eivät tehoa.


      • olensamaamieltä
        tehmies24v kirjoitti:

        ja kato sitä sen vanhuste kotia, ei yhtää kristillistä asiaa en löytäny ku yhde vanha raamatu mikä on sitä luokkaa kieltä että meikäläine ei sitä pystys lukee..jos se paikka olis realistine ni eikö siellä vähintää ainaki jotai jumalasta olis, nä ihmisethä on kuolemassa, mikä tahansa joka rauhottaa kuoleman edessä..yhtään mitää en jumalasta sieltä löytäny paitsi se iki vanha raamattu

        Se on valitettavaa, että nykyaikaisissa hoivakodeissa laulatetaan ralleja ja kansanlauluja , tanssitetaan ja radiosta soi iskelmät ja ne kanavat jotka hoitajia miellyttävät. Kannattaisi tehdä hoitotahto ettei tuollaista halua harrastaa. Meilläpäin kyllä eri seurakunnista käy laulajia ja hartauden pitäjiä ja papit käyvät jakamassa jopa ehtoollista. Ja tietenkin omaiset voivat itse järjestää asukkaille hengellistä ohjelmaa. Kävin aikoinani laulamassa virsiä ja lukemassa Raamattua ja hartauskirjaa tädilleni.


    • Kulkijavaan

      Rukoile isäsi puolesta että Jeesus sairaudenkin sisältä saavuttaisi isäsi niin että hän pelastuu.
      Jos sinulla itselläsi on halu taivaan Isän läheisyyteen niin tuskin se huono asia on.
      Kun kadumme syntejämme ja yritämme elää Herran tahdon mukaan niin meillä on toivo Jeesuksessa Kristuksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1443
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1225
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      105
      1113
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      954
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      141
      939
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      165
      880
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      832
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      814
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe