Onko Helsingissä muka tällainen meininki huorakaduilla?: http://www.wikisexguide.com/wiki/Helsinki
Helsingin prostituutio
11
12147
Vastaukset
- tero392932
Ei ole vuosiin ollut maksullisia Helsingissä.
- tarkkailija12354
No tuossa kerrotaan yleisesti tilanne, myös vuosia taaksepäin. Onhan tuossa tarkennusta ettei nykypäivänä enää kadulta löydä ammattilaisia, kun kaikki on on-line. Siitä tulikin mieleen tuo vitun akka tuossa oikeella alhaalla.. voisko suksiin vidduun jos kerta kävijää ei kiinnosta..
- Koeajaja69
Ammattilaiset ovat ydinkeskustassa Manskulla ja Stockan takana, Aleksilla aamuyöllä. Hinnat ovat 80€-150€. 150€ saa mustalta tytöltä koko yön.
- jestt.e
mene aleksiskivenkadulle helsinki iltäpäivästä lähtien huoria kadulla!!
- Anonyymi
Miten vois ota yhteyttä ?
- Anonyymi
jestt.e kirjoitti:
mene aleksiskivenkadulle helsinki iltäpäivästä lähtien huoria kadulla!!
Mihin siellä
- jjve
mene aleksiskiven kadulle helsinki
- Ankku34
Minä olin aikoinaan Ässä-keskuksessa siivoojana.Monen monta kertaa koin" paljon maksaa" jostain auton ikkunasta huudettuna -tunnettu huora katu- odotellessani bussia.Ei oikein onnannut laittaa hametta päälle kun ties nämä pillurallin ajelelijat.
- Anonyymi
Saanko komean yksisilmäisen toripulun joka haluaa luopua huoraamisesta olisi toiveena suhtautuminen musiikkiin asua keskellä metsää Vehmersalmi kylällä ja onnellinen hän joka Toni Soinisen tapaa on itse menettänyt kyvyn käydä metsätöissä peukaloni nyrjähtämisen kanssa, pistä kirpputoripystyyn hänen tavaroilla ja kannut kantoon mielellään venäjän kansalainen kanssani maistraattiin mitä tuo sen myös vie, saa meikata taikka siro, joun vain olutta ja oletan että joskus tulee hätä ihmisille muutenkin, omistan kaksion näkee hän youtu.be ja sunnuntain milloinka tarvitse mitään viimeiset 18 vuotta ollut poika mies etä töiden takia ja käteen käy ja varttuu kokokin ajan ota minusta mies ehdokas, purkka farkuista lähtee pakastimessa ja hiuksista leikkaamalla, Terveisin Toni Soininen Vehmersalmi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078