Onko Helsingissä muka tällainen meininki huorakaduilla?: http://www.wikisexguide.com/wiki/Helsinki
Helsingin prostituutio
12
12775
Vastaukset
- tero392932
Ei ole vuosiin ollut maksullisia Helsingissä.
- tarkkailija12354
No tuossa kerrotaan yleisesti tilanne, myös vuosia taaksepäin. Onhan tuossa tarkennusta ettei nykypäivänä enää kadulta löydä ammattilaisia, kun kaikki on on-line. Siitä tulikin mieleen tuo vitun akka tuossa oikeella alhaalla.. voisko suksiin vidduun jos kerta kävijää ei kiinnosta..
- Koeajaja69
Ammattilaiset ovat ydinkeskustassa Manskulla ja Stockan takana, Aleksilla aamuyöllä. Hinnat ovat 80€-150€. 150€ saa mustalta tytöltä koko yön.
- jestt.e
mene aleksiskivenkadulle helsinki iltäpäivästä lähtien huoria kadulla!!
- Anonyymi
Miten vois ota yhteyttä ?
- Anonyymi
jestt.e kirjoitti:
mene aleksiskivenkadulle helsinki iltäpäivästä lähtien huoria kadulla!!
Mihin siellä
- Anonyymi
Hei
- jjve
mene aleksiskiven kadulle helsinki
- Ankku34
Minä olin aikoinaan Ässä-keskuksessa siivoojana.Monen monta kertaa koin" paljon maksaa" jostain auton ikkunasta huudettuna -tunnettu huora katu- odotellessani bussia.Ei oikein onnannut laittaa hametta päälle kun ties nämä pillurallin ajelelijat.
- Anonyymi
Saanko komean yksisilmäisen toripulun joka haluaa luopua huoraamisesta olisi toiveena suhtautuminen musiikkiin asua keskellä metsää Vehmersalmi kylällä ja onnellinen hän joka Toni Soinisen tapaa on itse menettänyt kyvyn käydä metsätöissä peukaloni nyrjähtämisen kanssa, pistä kirpputoripystyyn hänen tavaroilla ja kannut kantoon mielellään venäjän kansalainen kanssani maistraattiin mitä tuo sen myös vie, saa meikata taikka siro, joun vain olutta ja oletan että joskus tulee hätä ihmisille muutenkin, omistan kaksion näkee hän youtu.be ja sunnuntain milloinka tarvitse mitään viimeiset 18 vuotta ollut poika mies etä töiden takia ja käteen käy ja varttuu kokokin ajan ota minusta mies ehdokas, purkka farkuista lähtee pakastimessa ja hiuksista leikkaamalla, Terveisin Toni Soininen Vehmersalmi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä432297Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2422109- 1111558
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151237
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1391134Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271117- 741019
- 65983
- 70960