Sankareita kaikki

Niin, että tässä syntymää kun mietiskelin, niin tuli mieleeni, että (melkein) jokainen meistä on aikanaan tunkeutunut läpi reiästä johon raavas mies tuskin saa tungettua kolmea sormea yhtäaikaa.

Se on uroteko jota täytyy suuresti kunnioittaa.

11

174

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristitty86____

"Se on uroteko jota täytyy suuresti kunnioittaa."

Taidat olla patriarkaalisen kasvatuksen saanut miespuolinen henkilö, kun puhut vain uroteosta. Eikö syntymä ole myös naaraalle merkittävä ponnistus eli naarasteko?

• Ihmisellä yli puolet syntyvistä ahtaan aukon sankareista onkin naaraita eli sankarittaria.
        Mielihyvin tunnustan tämän ansioksi heille.

• kekek-kekek kirjoitti:

Ihmisellä yli puolet syntyvistä ahtaan aukon sankareista onkin naaraita eli sankarittaria.
        Mielihyvin tunnustan tämän ansioksi heille.

Nyt tuli virhe. Poikia syntyykin enemmän. Muistin täysin väärin.

Mutta naisethan ne synnyttää eli oin heidän sankarittaruutensa suurenmoista.

• räyhräyh

Älä höpäjä pölvästi. Jokaisesta meistä puolet on sen munasolun perimää, joka on vain odotellut sitä siittiötä. Miksi et samaistu siihen passiivisena odottelevaan munasoluun, vaan samaistut siihen "kilpailun urhoollisesti kamppaillen voittaneeseen" siittiöön? Sitä paitsi ei se siittiö sinne reikään tunkenut itse. Se siitä sankaruudesta. Olet tollo.

• Ei ole odotellut munasolu SITÄ siittiötä.

Vai väitätkö että jos avioliitossa olevan heteropariskunnan naisosapuoli tekee syrjähypyn ovelle kolkuttavan Jehovan julistajan kanssa ja tulee raskaaksi, on naisen kyseinen munasolu odotellut koko ajan vain sitä tiettyä tietyn Jehovan julistajan siittiötä?

• räyhräyh
        kekek-kekek kirjoitti:

Ei ole odotellut munasolu SITÄ siittiötä.

Vai väitätkö että jos avioliitossa olevan heteropariskunnan naisosapuoli tekee syrjähypyn ovelle kolkuttavan Jehovan julistajan kanssa ja tulee raskaaksi, on naisen kyseinen munasolu odotellut koko ajan vain sitä tiettyä tietyn Jehovan julistajan siittiötä?

Mitä sinä tollo nyt oikein yrität selittää?! Kuka on puhunut munasolun odottavan juuri tiettyä siittiötä?! Sinähän alat vaikuttaa jopa lähes yhtä tollolta kuin Mark5 ja se on jo minun teille määrittelemissäni tollouskategorioissa KOVA saavutus.

• räyhräyh kirjoitti:

Mitä sinä tollo nyt oikein yrität selittää?! Kuka on puhunut munasolun odottavan juuri tiettyä siittiötä?! Sinähän alat vaikuttaa jopa lähes yhtä tollolta kuin Mark5 ja se on jo minun teille määrittelemissäni tollouskategorioissa KOVA saavutus.

Näin sinä kirjoitit:
        "Jokaisesta meistä puolet on sen munasolun perimää, joka on vain odotellut sitä siittiötä. "

• kgug
        kekek-kekek kirjoitti:

Näin sinä kirjoitit:
        "Jokaisesta meistä puolet on sen munasolun perimää, joka on vain odotellut sitä siittiötä. "

Niin, ootellu "sitä" siittiötä, ei mitään tiettyä ja eriteltyä. Siis siittiötä ylipäätään.

• räyhräyh

Tai jos tarkoititkin sitä lapsen syntymää, niin sitä suurempi tollo olet. Ei se lapsi sieltä itse ulos änkeä.

• "...läpi reiästä johon raavas mies tuskin saa tungettua kolmea sormea yhtäaikaa."

Herralla taitaa olla poikkeuksellisen paksut nakkisormet tai poikkeuksellisen pieni meisseli. Ainakin itsellä kolme sormea ei riitä missään suhteessa kuvaamaan oman meisselini kokoa ja ihan hyvin se uppoaa sinne kunhan lämmitely on hoidettu kunnolla.

Tietysti jos niitä sormia on tungettu vain alaikäiseen niin voihan tuollainen vääristynyt kuva olla mahdollinen...tämähän on sentään uskispalsta.

• Minulle kun nämä sivistyssanat ovat vaikeita, niin katsoin netistä, mitä tekee urologi.
      "Urologia on erikoisala, joka on keskittynyt virtsaelinten (munuaiset, virtsajohtimet, virtsarakko, eturauhanen, virtsaputki) -sairauksien ja toimintahäiriöiden tutkimukseen ja hoitoon."

Eikö tämän mukaan urotekona voi pitää jo sitä, että käy pienemmällä tarpeella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      53
      1358
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      84
      919
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      747
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      730
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      271
      672
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      48
      553
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      179
      521
    8. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      61
      516
    9. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      509
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      110
      497
    Aihe