Sankareita kaikki

Niin, että tässä syntymää kun mietiskelin, niin tuli mieleeni, että (melkein) jokainen meistä on aikanaan tunkeutunut läpi reiästä johon raavas mies tuskin saa tungettua kolmea sormea yhtäaikaa.

Se on uroteko jota täytyy suuresti kunnioittaa.

11

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristitty86____

      "Se on uroteko jota täytyy suuresti kunnioittaa."

      Taidat olla patriarkaalisen kasvatuksen saanut miespuolinen henkilö, kun puhut vain uroteosta. Eikö syntymä ole myös naaraalle merkittävä ponnistus eli naarasteko?

      • Ihmisellä yli puolet syntyvistä ahtaan aukon sankareista onkin naaraita eli sankarittaria.
        Mielihyvin tunnustan tämän ansioksi heille.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Ihmisellä yli puolet syntyvistä ahtaan aukon sankareista onkin naaraita eli sankarittaria.
        Mielihyvin tunnustan tämän ansioksi heille.

        Nyt tuli virhe. Poikia syntyykin enemmän. Muistin täysin väärin.

        Mutta naisethan ne synnyttää eli oin heidän sankarittaruutensa suurenmoista.


    • räyhräyh

      Älä höpäjä pölvästi. Jokaisesta meistä puolet on sen munasolun perimää, joka on vain odotellut sitä siittiötä. Miksi et samaistu siihen passiivisena odottelevaan munasoluun, vaan samaistut siihen "kilpailun urhoollisesti kamppaillen voittaneeseen" siittiöön? Sitä paitsi ei se siittiö sinne reikään tunkenut itse. Se siitä sankaruudesta. Olet tollo.

      • Ei ole odotellut munasolu SITÄ siittiötä.

        Vai väitätkö että jos avioliitossa olevan heteropariskunnan naisosapuoli tekee syrjähypyn ovelle kolkuttavan Jehovan julistajan kanssa ja tulee raskaaksi, on naisen kyseinen munasolu odotellut koko ajan vain sitä tiettyä tietyn Jehovan julistajan siittiötä?


      • räyhräyh
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ei ole odotellut munasolu SITÄ siittiötä.

        Vai väitätkö että jos avioliitossa olevan heteropariskunnan naisosapuoli tekee syrjähypyn ovelle kolkuttavan Jehovan julistajan kanssa ja tulee raskaaksi, on naisen kyseinen munasolu odotellut koko ajan vain sitä tiettyä tietyn Jehovan julistajan siittiötä?

        Mitä sinä tollo nyt oikein yrität selittää?! Kuka on puhunut munasolun odottavan juuri tiettyä siittiötä?! Sinähän alat vaikuttaa jopa lähes yhtä tollolta kuin Mark5 ja se on jo minun teille määrittelemissäni tollouskategorioissa KOVA saavutus.


      • räyhräyh kirjoitti:

        Mitä sinä tollo nyt oikein yrität selittää?! Kuka on puhunut munasolun odottavan juuri tiettyä siittiötä?! Sinähän alat vaikuttaa jopa lähes yhtä tollolta kuin Mark5 ja se on jo minun teille määrittelemissäni tollouskategorioissa KOVA saavutus.

        Näin sinä kirjoitit:
        "Jokaisesta meistä puolet on sen munasolun perimää, joka on vain odotellut sitä siittiötä. "


      • kgug
        kekek-kekek kirjoitti:

        Näin sinä kirjoitit:
        "Jokaisesta meistä puolet on sen munasolun perimää, joka on vain odotellut sitä siittiötä. "

        Niin, ootellu "sitä" siittiötä, ei mitään tiettyä ja eriteltyä. Siis siittiötä ylipäätään.


    • räyhräyh

      Tai jos tarkoititkin sitä lapsen syntymää, niin sitä suurempi tollo olet. Ei se lapsi sieltä itse ulos änkeä.

    • "...läpi reiästä johon raavas mies tuskin saa tungettua kolmea sormea yhtäaikaa."

      Herralla taitaa olla poikkeuksellisen paksut nakkisormet tai poikkeuksellisen pieni meisseli. Ainakin itsellä kolme sormea ei riitä missään suhteessa kuvaamaan oman meisselini kokoa ja ihan hyvin se uppoaa sinne kunhan lämmitely on hoidettu kunnolla.

      Tietysti jos niitä sormia on tungettu vain alaikäiseen niin voihan tuollainen vääristynyt kuva olla mahdollinen...tämähän on sentään uskispalsta.

    • Minulle kun nämä sivistyssanat ovat vaikeita, niin katsoin netistä, mitä tekee urologi.
      "Urologia on erikoisala, joka on keskittynyt virtsaelinten (munuaiset, virtsajohtimet, virtsarakko, eturauhanen, virtsaputki) -sairauksien ja toimintahäiriöiden tutkimukseen ja hoitoon."

      Eikö tämän mukaan urotekona voi pitää jo sitä, että käy pienemmällä tarpeella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2501
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2148
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      38
      2002
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      118
      1314
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1113
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe