Kiireetöntä ja siunattua sapattia!

Yksi_usko

Toivotan kaikille siunattua sapattia. Muistutan, että aurinko laskee tänään neljältä (Helsingissä), joten älkää jättäkö valmisteluja viime tippaan.

Laitan vielä pari videota muistuttamaan, että olisi jo korkea aika käydä kaupassa ja siivota, jotta sapatti ei pääse yllättämään.

Ehkei itsellä koskaan ole aivan näin kiirettä pitänyt.

https://www.youtube.com/watch?v=7qSPiUUuuXI

https://www.youtube.com/watch?v=xnDEuj90ELg

6

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi_usko

Tässä vielä video, jossa opastetaan, että mitä asioita adventtikirkossa pitäisi korjata tai välttää. Niin tuo lastenkertomus, onko se ärsyttänyt ketään? Ei ainakaan minua.

https://www.youtube.com/watch?v=YVVNPNQuQzY

Mutta lähden nyt kauppaan ja sitten siivoan ja ja ja... ettei jää viime tippaan.

• ei-kiirettä

Utsjoella on jo aurkolaskemassa, lasku klo 14:22. Ei hätää kerkevät auringon seuraajat käydä huomenna päivällä kaupassa ja siivoaminen onnistuu huomispäivällä myös, jos ei nyt kerkeä.

Emme kaikki ole aurinkon seuraajia, vaan pidämme sapatin illasta iltaan. Adventisteistä suurinpiirtein puolet ovat aurkonseuraajia ja toinen puoli pitää sapatin illasta-iltaan.

• Yksi_usko

Näin on. Hyvää sapattia sinnekin!

• Yksi_usko
    • Eipä sitä niin typerää asiaa ole varmaan keksittykään, mitä ihmiset eivät tekisi pitäessään mielikuvituskavereitaan tyytyväisinä.

Onhan se hupaisaa ajatella, että jossain on jumala, joka kello kädessä kyttää palvojiensa puuhia. Kuulostaapa hienolta jumalalta!

• Cycl0ne

Olen vähän samaa mieltä Bushmannin kanssa, että kellon kyttääminen kyllä on aivan typerää. Se ei myöskään ole lähelläkään sitä sapatin ydinideaa.

Yksi_usko on taas tuomassa näitä outoja juttuja tänne palstalle ja pilaamassa oikeiden adventistien mainetta. Tämäkin aloitus poistoon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      227
      7550
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4990
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4772
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3438
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2015
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1890
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1829
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1677
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1609
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1357
    Aihe