mä en halua menettää mun isää saatanalle

tehmies24v

mä haluan että mun isä tulee uskoo enne ku lähtee...toi ateistine paskalaitos mitä sanotavaa vanhaikodiksi, paikka jossa ihmine ku ei voi enää kontrolloida itseäsä ni siellä puhutaa oo vaa ny siinä, puhutaa kauniita mut jos oikeesti pyytää jotai ni tulee suoraa ole hiljaa , sinä et niistä puhu.

ja vaikka olisiki nii ni missä on Herra tässä kaikessa? vai onko sillä liian kiire, onko Herra nukkumassa nyt tässä asiassa? kaiketi Hän nukkuu

20

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehmies24vf

      elia pilkkasi baalin profeettoja samalla sanalla, hän kyllä on jumala mut kaiketi hän nukkuu ny ku pitäs toimia...ja varsinki sillo ku joku joka on suuresti mulle on rakas on menossa helvettii enkä näe ku perkeleite juoksemassa mu ympärillä ja sen ympärillä enkä voi tehdä mitään

    • tehmies24v

      mite jumala voi ton ihmise jonka tietää on mulle rakas tuosta vaa hylätä saatanalle?

      • Kulkijavaan

        Sinä voit rukoilla Jeesus kyllä kuulee.


    • hartaushetki

      Monissa vanhainkodeissa käy pappi pitämässä hartaushetkiä, pyydä että isäsi vanhainkodissa pidettäisiin.

      Jos sanovat että ei käy, niin juttele muitten vanhusten omaisten kanssa, - varmaan moni muukin toivoo. Niin paljon rukoushetki toisi lohtua vanhuksille.
      Sitten yhdessä "painostatte", kyllä varmaan onnistuu.
      Voithan soittaa papille ja pyytää häntä käymään isäsi luona.

      Myös sunnuntaisin voivat katsoa jumalanpalveluksen yhteisestä televisiosta, pyydä sitäkin.

      Olet jo "sytyttänyt liekin" isäsi puolesta.
      Rukoile edelleenkin!
      On myös rukouspalveluja, joista voit pyytää esirukouksia, googlaile ja kirjoita rohkeasti.
      Tässä on yksi: http://www.kotisatama.net/fi/rukous/esirukous.php

      Minäkin rukoilen puolestasi!

    • T..Mirka

      Kuka on sinulle tuputtanut uskontoa? Vain hullut typerykset tekee niin.

      Uskonnot ovat satua ja höpötystä. Mitään saatania ja jumalia ei ole olemassa. Kaikki uskonnot ovat pelkkää huijausta, todisteita mistään muustakaan ei ole.

      Jokaisella on oikeus uskonvapauteen ja siksi kannatan uskonnoille ja kirkon jäsenyydelle 18v ikärajaa.

      • Kulkijavaan

        Jeesus itse on varmaankin armeliaasti hänelle kertonut elämän totuuksia niin kuin meille kaikille joilla sydän on avoinna Herralle. : )


    • pitkäänuskossa

      Et sinä tiedä aloittaja isäsi suhdetta Jumalan kanssa. Jos hän on dementoitunut voi suusta tulla vaikka rumia sanoja kun sielu elää nuoruuden ajoissa, mutta henki on kuitenkin Kristuksen kanssa. Ei Jumala ainakaan tahdo sinun isääsi helvetin asukkaaksi.

    • hartaushetkii
      • tehmies24v

        jos tiedät mut tehmies24v yms ni en voi rukoilla jumalaa, kovalla hetkellä pystyn huutaa herra auta, mut normaalisti vaikka haluisin en pysty rukoilee, pimeys peitti syvyydet yms...vein jonku uude testamenti mut seki toi 93 käännöss ei se vanha ja sit joku kalevi lehtise kirja... ja luku lasit

        on tääki saatana joka paikas tv7 ja jotku sukulaisetki hehkuttaa jumalaa sit ku käytännössä ni ei edes raamattua dementoitunee isä huoneesta löydy...ainoa paras on täysi pimeytee langennu uskova eli minä joka ei edes ymmärrä sanaa oikea ja väärä...jos mä olisi vapaa tästä pimeydestä mä en tarvis edes raamattua, pyhä henki mun sydämessä lämmittäs tarpeeksi ja mun isäntä muistas sen ja yhistäs sen muhu ja et mä oon aina oikeassa yms...vähä potkua jeesukselta mun suuntaa et puhu ny..ja kaikki olis ok...

        mut jos todella olette lukeneet mun tekstejä monelta vuodelta tiedätte että tää on paljon muuta ku pakoilla vastuuta, jotain syvempää pimeyttä mikä estää mua tekemästä mitää, asioista mitä valitsin nuorena, ikiajoista sitte se tuntuu, enkä vieläkään voi nähdä


      • tehmies24v

        enkä mä voi antaa ikinä anteeksi itelleni et mun isä viimeset vuodet ku mun olis pitäny näyttää valoa sille, johdati vaan pimeytee...enkä mä sitä ikinä halunnukkaa..oli mite oli..se on kuitenki mun isä ja joka syyllä olisi halunnu näyttää mite hyvä ja taitava oon mun isälle,pyhä henge kautta luonnollisesti...tämä lankeemus ja pimeys vaan näyttäny vaan jatkuva ja jatkuva ja vaikeeta edes erottaa oikeata ja väärää saati sitte puhua jumalasta tässä ku en itekkää sitä enää tajua ja joka on jo nii kaukana mun ymmärryksestä..eli nii monella sanoilla

        Missä on Herra nyt? meille kaikille jotka mun elämässä on,vaikken minä siihen enää kuuluskaa...?


      • kauanuskossa
        tehmies24v kirjoitti:

        enkä mä voi antaa ikinä anteeksi itelleni et mun isä viimeset vuodet ku mun olis pitäny näyttää valoa sille, johdati vaan pimeytee...enkä mä sitä ikinä halunnukkaa..oli mite oli..se on kuitenki mun isä ja joka syyllä olisi halunnu näyttää mite hyvä ja taitava oon mun isälle,pyhä henge kautta luonnollisesti...tämä lankeemus ja pimeys vaan näyttäny vaan jatkuva ja jatkuva ja vaikeeta edes erottaa oikeata ja väärää saati sitte puhua jumalasta tässä ku en itekkää sitä enää tajua ja joka on jo nii kaukana mun ymmärryksestä..eli nii monella sanoilla

        Missä on Herra nyt? meille kaikille jotka mun elämässä on,vaikken minä siihen enää kuuluskaa...?

        Uskon että ympärilläsi on nyt tuo pimeys, en tee sanojasi ja kokemustasi tyhjäksi. Sinulla on sallittu tämä kun lähdin tietoisesti pois Jumalan luota, mutta et sinä pimeyteesi jää. Se voima voi estää sinua rukoilemasta ja huutamasta Jeesuksen puoleen, mutta lopullista voittoa saatana ei sinusta saa. Uskon että Jumalalla on tiedossaan hetki jolloin tuon pahan vallan on irrotettavat näppinsä sinusta. Älä missään nimessä nyt tietoisesti vastusta Jumalaa, että olkoon. Kyllä meidän on muistettavat teitä nyt tosissaan vaikka Jumalalla on hommat hallinnassa.


      • Kulkivaan

        Ehkäpä se on juuri se ettet ole itsellesi antanut anteeksi muista että Jeesus on antanut sinulle anteeksi älä sinäkään tehmies24 enää muistele.
        Jos sinun sydämessäsi on katkeruutta tai vihaa tuo nekin Herralle kenenkään ei ole hyvä pitää niistä kiinni Jeesus vapauttaa kaikesta.


      • tehmies24v
        kauanuskossa kirjoitti:

        Uskon että ympärilläsi on nyt tuo pimeys, en tee sanojasi ja kokemustasi tyhjäksi. Sinulla on sallittu tämä kun lähdin tietoisesti pois Jumalan luota, mutta et sinä pimeyteesi jää. Se voima voi estää sinua rukoilemasta ja huutamasta Jeesuksen puoleen, mutta lopullista voittoa saatana ei sinusta saa. Uskon että Jumalalla on tiedossaan hetki jolloin tuon pahan vallan on irrotettavat näppinsä sinusta. Älä missään nimessä nyt tietoisesti vastusta Jumalaa, että olkoon. Kyllä meidän on muistettavat teitä nyt tosissaan vaikka Jumalalla on hommat hallinnassa.

        hyvä arvaus mut huti meni, jos olisi pyhässä hengessä sanonu jumalalle mulle riitti, ni olisi samalta istumalta veks...totuus on ettet sinä todella tiedä yhtää minusta mitään, millane oli kristuksessa tai mikä tämä pimeys homma on..ja se että olet nimellä kauan uskossa nimimerkillä paukutat henkseleitäs, kertoo paljon sinusta...missä se nöyryys?


      • tehmies24v
        kauanuskossa kirjoitti:

        Uskon että ympärilläsi on nyt tuo pimeys, en tee sanojasi ja kokemustasi tyhjäksi. Sinulla on sallittu tämä kun lähdin tietoisesti pois Jumalan luota, mutta et sinä pimeyteesi jää. Se voima voi estää sinua rukoilemasta ja huutamasta Jeesuksen puoleen, mutta lopullista voittoa saatana ei sinusta saa. Uskon että Jumalalla on tiedossaan hetki jolloin tuon pahan vallan on irrotettavat näppinsä sinusta. Älä missään nimessä nyt tietoisesti vastusta Jumalaa, että olkoon. Kyllä meidän on muistettavat teitä nyt tosissaan vaikka Jumalalla on hommat hallinnassa.

        älä yritä hallita mua! puhu saman arvosena tai ole hiljaa..koska kuitenki loppuje lopuksi samalla viivalla me kaikki ollaa.. niiku sanassa sanotaan se ei ole siitä kiinni miten ihmine juoksee vaan jumala joka on armollinen...


      • kaunuskossa
        tehmies24v kirjoitti:

        älä yritä hallita mua! puhu saman arvosena tai ole hiljaa..koska kuitenki loppuje lopuksi samalla viivalla me kaikki ollaa.. niiku sanassa sanotaan se ei ole siitä kiinni miten ihmine juoksee vaan jumala joka on armollinen...

        Kyllä me samalla viivalla ollaan, ilman Jumalan apua ihminen on pienempi kuin torakka paholaisen käsissä. Kristus on se pelastuksemme.


      • turhahermostua

        No, ei tarttisi ehkä hermostua turhaan.
        Ei täällä kukaan tietenkään tiedä sun tilannettasi.
        Täällä yritetään vain auttaa kun tuossa alussa kyselit apua.

        Toivotaan vaan kaikkea hyvää sinulle ja isällesi.


    • hartaushetki

      Aina on toivoa!
      Ihan aina, ja aina voi tulls uudelleen Jumalan luo.
      Ei niin pimeää paikkaa ole, jonne on loppuiäksi jäätävä!

      Jos sinusta tuntuu että olet syntinen, niin voitha rukoilla Syntisen rukouksen.

      Löysin tältä sivustolta aikaisemman viestiketjun, voithan aloittaa näillä rukouksilla:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/11147033/syntisen-rukous

      Tärkeintä on ottaa se ensimmäinen askel, rukoile, kyllä Jeesus kuulee ja auttaa.
      Hän tuli tänne nimenomaan syntisten puolesta!

      Rukoilen sinun ja isäsi puolesta!

    • oipoii

      Hienoa että isälläsi on viimein pää selvinnyt.
      Jumlaa ei ole - Saatana ei ole. Ja kukaan ei tiedä kumpi olisi kumpi sillä niin paljon pahuutta kaikkivaltias sallii.

      • Kulkijavaan

        Kyllä ne kumpikin ovat olemassa ja taivas ja kadotus ovat myös.
        Vasta näin sellaisen näyn että oli iso ruokasali ja siinä pitkä pöytä astiat katettuina varmaankin Jumala tahtoi vahvistaa uskoani että hän odottaa meitä ja tahtoisi että mahdollisimman monta pelastuisi.


    • hartaushetki

      Hei aloittaja!

      Aloita ja jatka vain rukoilemista isäsi ja itsesi puolesta!
      Rukous auttaa aina ja Jumala kuulee kaikki rukoukset ja vastaa sillä tavalla kuin on parhaaksi.
      Hän myös lohduttaa sinua ja isääsi ja antaa rakkautta teille molemmille!

      Rukoilen minäkin täällä teidän molempien puolesta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      819
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      774
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      773
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe