Alamäkiavustin -mihin perustuu?

Konejarruko

https://www.youtube.com/watch?v=DthmY5GWhok

Mihin tekniikkaan ja toimintoihin perustuu videolla esitellyn alamäkiavustimen toiminta tuossa Vitarassa ja ylipäätään henkilöautoissa vaikka tuossa Claudia Chifferin mainnostamassa Opelissa?

39

1501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietokoneohjelma

      Auton tietokone käyttää ABS-jarruja. Eli jos pyörien annetaan pyöriä 2 km/h nopeudella, niin silloin autokin menee mäkeä alas 2 km/h nopeudella. Ei se sen monimutkaisempaa ole.

    • Autoope

      Suzuki Vitaran kohdalla insinöörien kannattaisi antaa alamäkiavustimien ja muiden laadukkaanpien autojen varusteiden olla ja keskittyä olennaiseen, elikkä ohjaustuntuman saattaminen normaalien autojen tasolle.

      • Konejarruko

        Vasta torstaina eli kaksi päivää sitten kävin koeajamassa automaatti-turbon ja ohjaustuntumassa eikä muussakaan ei omaan makuun ole pienintä valittamista.


      • autoope_original

        taas tuo trolli on ottanut nimimerkkini käyttöönsä. Ei nähtävästi kehtaa edes omalla nimimerkillään esiintyä, aika säälittävää.

        Vitaran ylämäkiavustin ja alamäkiavustin ovat hyviä. Etenkin ylämäkiavustin on herkku apuväline liikenteessä. Ottaa vain jalan pois jarrulta ja autoope-painaa kaasua niin lähtee nätisti liikkeelle jyrkässä mäessä.


      • no nyt rekkasin nimimerkkini eikä tuo tohelo voi sitä enää väärinkäyttää


      • vitarallaa
        autoope_original kirjoitti:

        taas tuo trolli on ottanut nimimerkkini käyttöönsä. Ei nähtävästi kehtaa edes omalla nimimerkillään esiintyä, aika säälittävää.

        Vitaran ylämäkiavustin ja alamäkiavustin ovat hyviä. Etenkin ylämäkiavustin on herkku apuväline liikenteessä. Ottaa vain jalan pois jarrulta ja autoope-painaa kaasua niin lähtee nätisti liikkeelle jyrkässä mäessä.

        Olkoon lieventävä asianhaara, että tuo trolli itse ajelee volsu-konsernin vikapesällä.
        Se on varmasti trollilla hermo pinnassa, kun ei tiedä mistä seuraavaksi hajoaa.Minulla koeajo-golf sippasi pihalle ja hinuri vei.


      • Autoope_org
        vitarallaa kirjoitti:

        Olkoon lieventävä asianhaara, että tuo trolli itse ajelee volsu-konsernin vikapesällä.
        Se on varmasti trollilla hermo pinnassa, kun ei tiedä mistä seuraavaksi hajoaa.Minulla koeajo-golf sippasi pihalle ja hinuri vei.

        Siinä kaksi varsinaista järjenjättiläistä, heh. Mites pojilla meni aikoinaan äidinkielen opinnot? Juu, arvasin, huonostihan ne. Onkohan mitään eroa äidinkielisesti, jos merkkinä on A tai a ? Miettikääs oikein tarkasti...... Minun nimimerkki oli "Autoope" ja joku muu täällä käyttää nimimerkkiä "autoope". Noin, niinkuin ihan vain tiedoksi voinen kertoa, että olen käyttänyt "Autoope" nimimerkkiä noin kuutisen vuotta, Raskas kalusto liikenteessä- sekä Kertomuksia autoista palstoilla. Ei muuta, kuin tarkistamaan asia kyseisiltä palstoilta. Sorry nyt vaan.

        Toinen asia, miksi ihmeessä Rakkaasta autostanne kaikki negatiivinen kirjoittelu on trollausta? Jos laitan tänne aloituksen trollina, että Vitaran ulkonäkö saa naiset villiksi, niin huudatteko heti, että kyseessä on trolli? Täällähän ihan sääntöjen mukaan sana on vapaa ja keskustelua syntyy ainoastaan makuasioista, ei faktoista ja esimerkiksi suzukien huono tai hyvä ohjaustuntuma on ainoastaan makuasia, siihen ei ole olemassa faktaa.


      • Trendi-5

        Kun muistetaan palstalla harrastettu systemaattinen ja pitkään jatkunut valheidenlevittelykampanja voi lähtökohtaisesti lähteä siitä liikkeelle että negatiivisina esiin tuodut asiat ovat tarkoitushakuisesti keksittyjä valheita.

        Kouluesimerkkinä, kun tässä topicissa, avaus koskee alamäkiavustinta ja jopa ihan yleisluontoisesti merkiä tuijottamatta, niin eikös tämän vakiotrolli katso aiheelliseksi aloitaa oma pakkomielteenomainen jankkauksensa.

        Himppasen käy häntä sääliksi


      • Autoope_org
        Trendi-5 kirjoitti:

        Kun muistetaan palstalla harrastettu systemaattinen ja pitkään jatkunut valheidenlevittelykampanja voi lähtökohtaisesti lähteä siitä liikkeelle että negatiivisina esiin tuodut asiat ovat tarkoitushakuisesti keksittyjä valheita.

        Kouluesimerkkinä, kun tässä topicissa, avaus koskee alamäkiavustinta ja jopa ihan yleisluontoisesti merkiä tuijottamatta, niin eikös tämän vakiotrolli katso aiheelliseksi aloitaa oma pakkomielteenomainen jankkauksensa.

        Himppasen käy häntä sääliksi

        Jos syyttää jotakuta valehtelusta, niin mielestäni pitäisi olla jotain todistetta, faktaa ym ym syyttämisen tueksi. Asia, josta ei ole olemassa faktaa, niin siintä kaikki esitetyt kommentit ovat toisen mielestä totta ja toisen mielestä valetta. Kukin asettaa totuuden omaan mieltymykseensä ja omaan kokemaansa, mutta tulee huomata, että toinen kokee ja mieltää asian taasen usein juurikin päinvastoin.
        Suzukin ohjaus ja ohjaustuntuma on juuri asia, josta voi vain kinata, sillä faktaa ei ole.
        Tuolla Kuorma auto palstalla usein joku pikkupoika kirjoittelee omiaan, mutta kukaan ei noteeraa poika poloista ja sekös kloppia pännii. Tämä siksi, ettei kannata pahoittaa mieltänsä, jos huomaa jonkun provoilevan tai trollaavan.

        Minä olen sikälikin hieman väärä henkilö kommentoimaan liiemmälti Suzukin autoja, kun kokemusta ei juurikaan ole, muutakuin koeajolenkkejä, mutta minua Vitaran ohjaus kummastutti. Suzukin Moottoripyöristä ja perämoottoreista riittäisikin kerrottavaa ja positiivista, sillä Suzukin moottoripyöriä olen omistanut neljä, ja nyt menossa jo toinen Suzukin perämoottori.


      • Autoope_org kirjoitti:

        Jos syyttää jotakuta valehtelusta, niin mielestäni pitäisi olla jotain todistetta, faktaa ym ym syyttämisen tueksi. Asia, josta ei ole olemassa faktaa, niin siintä kaikki esitetyt kommentit ovat toisen mielestä totta ja toisen mielestä valetta. Kukin asettaa totuuden omaan mieltymykseensä ja omaan kokemaansa, mutta tulee huomata, että toinen kokee ja mieltää asian taasen usein juurikin päinvastoin.
        Suzukin ohjaus ja ohjaustuntuma on juuri asia, josta voi vain kinata, sillä faktaa ei ole.
        Tuolla Kuorma auto palstalla usein joku pikkupoika kirjoittelee omiaan, mutta kukaan ei noteeraa poika poloista ja sekös kloppia pännii. Tämä siksi, ettei kannata pahoittaa mieltänsä, jos huomaa jonkun provoilevan tai trollaavan.

        Minä olen sikälikin hieman väärä henkilö kommentoimaan liiemmälti Suzukin autoja, kun kokemusta ei juurikaan ole, muutakuin koeajolenkkejä, mutta minua Vitaran ohjaus kummastutti. Suzukin Moottoripyöristä ja perämoottoreista riittäisikin kerrottavaa ja positiivista, sillä Suzukin moottoripyöriä olen omistanut neljä, ja nyt menossa jo toinen Suzukin perämoottori.

        ehkä voit tarkistaa trollauksen määritelmän jos se on epäselvä. Yksi kohta siinä on keskustelujen sekoittaminen. Se tapahtuu mm. sieppaamalla muiden keskustelijoiden nimimerkkejä niillä palstoilla joissa on käytettävä niitä omien nimien sijasta. Kyse on silloin toisen keskustelijan identiteetin sieppaamisesta.

        Minulla on nyt 43 000 km kokemus Vitaran ohjauksesta enkä moiti sitä. Moittikoot ne jotka jotain moitetta löytävät mutta tehkööt sen ensin autoa ajettuaan, ainakin 1000 km eri oloissa.


      • Autoope_org
        autoope kirjoitti:

        ehkä voit tarkistaa trollauksen määritelmän jos se on epäselvä. Yksi kohta siinä on keskustelujen sekoittaminen. Se tapahtuu mm. sieppaamalla muiden keskustelijoiden nimimerkkejä niillä palstoilla joissa on käytettävä niitä omien nimien sijasta. Kyse on silloin toisen keskustelijan identiteetin sieppaamisesta.

        Minulla on nyt 43 000 km kokemus Vitaran ohjauksesta enkä moiti sitä. Moittikoot ne jotka jotain moitetta löytävät mutta tehkööt sen ensin autoa ajettuaan, ainakin 1000 km eri oloissa.

        Kyllä Vitaran ohjausta saa ja voi moittia vaikka yhden kilometrin ajon jälkeen, jos haluaa tai vaikkei ole ajanut sillä metriäkään, älä ota siitä itseesi. Ole tyytyväinen, jos olet hankkinut mieleisesi auton, mutta anna toisten olla eri mieltä.
        Tuosta nimimerkistä vielä, jos et ylempää tajunut, niin minä olen jo kohta kuusi vuotta kirjoittanut nimimerkillä Autoope, tosin Suzuki palstalla vain kolme kertaa, Autoope ISOLLA ALKUKIRJAIMELLA siis.
        Tuo nimimerkin rekisteröinti on muuten hyvä juttu, silloin kukaan ei esiinny toisena ja suosittelen sitä kaikille tiukkapipoille.


      • Autoope_org kirjoitti:

        Siinä kaksi varsinaista järjenjättiläistä, heh. Mites pojilla meni aikoinaan äidinkielen opinnot? Juu, arvasin, huonostihan ne. Onkohan mitään eroa äidinkielisesti, jos merkkinä on A tai a ? Miettikääs oikein tarkasti...... Minun nimimerkki oli "Autoope" ja joku muu täällä käyttää nimimerkkiä "autoope". Noin, niinkuin ihan vain tiedoksi voinen kertoa, että olen käyttänyt "Autoope" nimimerkkiä noin kuutisen vuotta, Raskas kalusto liikenteessä- sekä Kertomuksia autoista palstoilla. Ei muuta, kuin tarkistamaan asia kyseisiltä palstoilta. Sorry nyt vaan.

        Toinen asia, miksi ihmeessä Rakkaasta autostanne kaikki negatiivinen kirjoittelu on trollausta? Jos laitan tänne aloituksen trollina, että Vitaran ulkonäkö saa naiset villiksi, niin huudatteko heti, että kyseessä on trolli? Täällähän ihan sääntöjen mukaan sana on vapaa ja keskustelua syntyy ainoastaan makuasioista, ei faktoista ja esimerkiksi suzukien huono tai hyvä ohjaustuntuma on ainoastaan makuasia, siihen ei ole olemassa faktaa.

        suomi24:n hakukone ei näytä moisia linkkejä. Ole ystävällinen ja liimaa linkit tähän niin verifioidaan asia.

        Toisekseen en kiellä ketään mielipiteitään esittämästä. Se että on kokemusta jostain autosta enemmän kuin autoliikkeen pihalta, antaa myös kirjoittajalle selkänojaa sekä lukijoille vakuuttavamman käsityksen. Pelkkä mutu-heitto on arvoton.


      • Autoope_org

        Komppaan, just näin, olen samaa mieltä.


      • liitebara
        autoope kirjoitti:

        suomi24:n hakukone ei näytä moisia linkkejä. Ole ystävällinen ja liimaa linkit tähän niin verifioidaan asia.

        Toisekseen en kiellä ketään mielipiteitään esittämästä. Se että on kokemusta jostain autosta enemmän kuin autoliikkeen pihalta, antaa myös kirjoittajalle selkänojaa sekä lukijoille vakuuttavamman käsityksen. Pelkkä mutu-heitto on arvoton.

        Jaa, mutta negatiivisia kirjoituksia voi sitten hyvin väittää valehtelemiseksi ilman mitään perusteluja ihan vaan mutuna. Eikö myös siinä mutu-heitto ole arvoton.
        Heitän tähän ihan oman mutu-heiton: Suzukin S Cross- ja Vitara mallit ovat minun mielestä huonoja ajettavia, huonon ohjauksen takia. Tätä minun mutu- heittoa ei kukaan tässä maailmassa pysty esittämään valehteluksi.
        Joku täällä kehuu ajo-ominaisuuksia hyviksi ja nekin kehut ovat MINUN mielestäni mutu-heittoja. Muka kokemuksia ja ajettuja kilometrejä on helppo tänne näppäimistöä painelemalla kirjoitella. Pelkkää mutua ja mutu-heittoja.


      • Trendi-5
        liitebara kirjoitti:

        Jaa, mutta negatiivisia kirjoituksia voi sitten hyvin väittää valehtelemiseksi ilman mitään perusteluja ihan vaan mutuna. Eikö myös siinä mutu-heitto ole arvoton.
        Heitän tähän ihan oman mutu-heiton: Suzukin S Cross- ja Vitara mallit ovat minun mielestä huonoja ajettavia, huonon ohjauksen takia. Tätä minun mutu- heittoa ei kukaan tässä maailmassa pysty esittämään valehteluksi.
        Joku täällä kehuu ajo-ominaisuuksia hyviksi ja nekin kehut ovat MINUN mielestäni mutu-heittoja. Muka kokemuksia ja ajettuja kilometrejä on helppo tänne näppäimistöä painelemalla kirjoitella. Pelkkää mutua ja mutu-heittoja.

        Kun muistetaan palstalla harrastettu systemaattinen ja pitkään jatkunut valheidenlevittelykampanja voi lähtökohtaisesti lähteä siitä liikkeelle että negatiivisina esiin tuodut asiat ovat tarkoitushakuisesti keksittyjä valheita. Kymmeniä valheita on ammuttu alas mutta dynaamisen multinikkaajan on helppo jatkaa kun samasta olisi rekatuilla nimimerkkipalstoilla naurettu ulos monet kerrat. Kuten tässä ylempänä, topicci koskee alamäkiavustinta mutta trolli yrittää levittää omaa valhettaa jokaisessa sivulauseessakin.

        Kuten sanottu, kun muistetaan palstalla harrastettu systemaattinen ja pitkään jatkunut valheidenlevittelykampanja voi lähtökohtaisesti lähteä siitä liikkeelle että negatiivisina esiin tuodut asiat ovat tarkoitushakuisesti keksittyjä valheita. Kuten yleensä eri elämänalueilla, pitkään jatkunut valehtelu kostautuu uskottavuusvajeena. Asia on siimä mielessä kiusallinen että kun eräänä päivänä Suzukeissa esiin nousee jokin todellinen ongelma vaikka valmistusvian muodossa niin eihän nykymenon vallitessa siihen usko kukaan.


      • liitebara kirjoitti:

        Jaa, mutta negatiivisia kirjoituksia voi sitten hyvin väittää valehtelemiseksi ilman mitään perusteluja ihan vaan mutuna. Eikö myös siinä mutu-heitto ole arvoton.
        Heitän tähän ihan oman mutu-heiton: Suzukin S Cross- ja Vitara mallit ovat minun mielestä huonoja ajettavia, huonon ohjauksen takia. Tätä minun mutu- heittoa ei kukaan tässä maailmassa pysty esittämään valehteluksi.
        Joku täällä kehuu ajo-ominaisuuksia hyviksi ja nekin kehut ovat MINUN mielestäni mutu-heittoja. Muka kokemuksia ja ajettuja kilometrejä on helppo tänne näppäimistöä painelemalla kirjoitella. Pelkkää mutua ja mutu-heittoja.

        kaikkihan täällä vaikuttaisi olevan digitaalista harhaa ja virtuaalitodellisuutta.

        Olisi oikein hyvä jos palstoilla muutettaisiin systeemi sellaiseksi että on oltava todennettu oma nimi ja paikkakunta näkyvillä, aina kun jotain päästelee. Kannatan sellaista. Jo loppuu trollaukset ja roskapuheet. Olen asioinut ulkomaisilla saiteilla yli kymmenen vuotta ja siellä on oltava oma nimi ja kuva, muuten ei pääse osallistumaan mihinkään, on vain lukuoikeus.


      • Kannatan
        autoope kirjoitti:

        kaikkihan täällä vaikuttaisi olevan digitaalista harhaa ja virtuaalitodellisuutta.

        Olisi oikein hyvä jos palstoilla muutettaisiin systeemi sellaiseksi että on oltava todennettu oma nimi ja paikkakunta näkyvillä, aina kun jotain päästelee. Kannatan sellaista. Jo loppuu trollaukset ja roskapuheet. Olen asioinut ulkomaisilla saiteilla yli kymmenen vuotta ja siellä on oltava oma nimi ja kuva, muuten ei pääse osallistumaan mihinkään, on vain lukuoikeus.

        Pitääsköhän jonkun pistää pystyyn suljettu Suzuki-foorumi?


      • olkaa.hiljaa.ja.huutakaa
        Kannatan kirjoitti:

        Pitääsköhän jonkun pistää pystyyn suljettu Suzuki-foorumi?

        Mitä järkeä on perustaa suljettu Suzuki foorumi jonne kaikilta on pääsy kielletty?


    • kossupullon.kaatoavustin

      Alamäkiavustin tarkoittaa että auto avustaa omistajansa taloudellisen ja henkisen tilanteen alamäkeä hajoilemalla vähän väliä...

    • pohjoisestapuhaltaa

      Aivan turha avustin. Täällä pohjoisessa osataan ajaa mäkiä ylös ja alas ilman avustimia.

      • Konejarruko

        Osataan..osataan. Kyse ei ollut mistään osamisesta vaan siitä mihin tekniikkaan kyseinen laite perustuu ja siihen tuli asiallinen vastaus nimimerkki tietokoneohjelmalta.

        Ja edelleen, valmistajien sivuilla kun on tavattoman niukalti täsmällistä faktaa niin myös Suzukien nelivedon toteuttamisperiaatteesta en ole löytänyt kunnollista mainintaa. Siis miten nelivedon eri toimintatavat teknisessä mielessä hoidetaan vaikka Vitarassa?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Neliveto


      • tietokoneohjelma
        Konejarruko kirjoitti:

        Osataan..osataan. Kyse ei ollut mistään osamisesta vaan siitä mihin tekniikkaan kyseinen laite perustuu ja siihen tuli asiallinen vastaus nimimerkki tietokoneohjelmalta.

        Ja edelleen, valmistajien sivuilla kun on tavattoman niukalti täsmällistä faktaa niin myös Suzukien nelivedon toteuttamisperiaatteesta en ole löytänyt kunnollista mainintaa. Siis miten nelivedon eri toimintatavat teknisessä mielessä hoidetaan vaikka Vitarassa?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Neliveto

        Mekaanisesti monet etuvetopainotteiset nelivedot on toteutettu samalla tavalla. Erot löytyy osien mitoituksesta ja niitä ohjaavien tietokoneohjelmien älykkyydestä. Järjestelmän sisuskalut esitellään hienosti tällä videolla
        https://www.youtube.com/watch?v=BMv_v9IBugU

        Videon on tehnyt amerikkalaisen Weber State Universityn autotekniikan professori, joten tietoa löytyy. Kanavalla on paljon todella hyviä videoita varsinkin automaattivaihteistojen ja voimansiirron toiminnasta. Ehdottomsti katsomisen arvoinen jokaiselle autojen tekniikasta kiinnostuneelle.


    • tonttutorvinen_on

      turhia varusteita autossa, josta ei ole ohjauksesta saatu sellaista, että menisi suoraan muuta, kuin uudella asfaltilla mikäli ei tuule. iha järkyttävä laite ohjauksen osalta tua viitara.

      • Konejarruko

        tonttutorvinen_on ei siis tiedä Suzukien automatiikan toimintaperiaatteesta enempää enkuin sika satelliiitista.

        Miksi siis häiriköit asiallista keskustelua?

        -avaaja-


      • tonttutorvinen_on
        Konejarruko kirjoitti:

        tonttutorvinen_on ei siis tiedä Suzukien automatiikan toimintaperiaatteesta enempää enkuin sika satelliiitista.

        Miksi siis häiriköit asiallista keskustelua?

        -avaaja-

        millähän lailla kirjoitukseni tulkitset häiriköinniksi? Esitin aloitukseen MINUN IKIOMAN mielipiteeni ja tämän Suomi24 keskustelupalstan säännöissä mainitaan, että tämä on oikea paikka esittää OMIA MIELIPIEITÄ ja sana on vapaa!!!
        Pitää paikkansa, etten tajua tuon taivaallista, miten Suzukin neliveto toimii, mutta sen tajuan, että tämä uusi vitara on ohjauksen osalta huono ja paljon kilpailijoita jäljessä ajettavuuden osalta. Pidän myöskin ylä ja alamäkiavustimia täysin turhina varusteina. TÄMÄ ON MINUN MIELIPIDE JA MINULLA EI OLE ESITTÄÄ ASIAAN FAKTAA TAI LIITETIEDOSTOA, EIKÄ OHJEISSA MAINITA, ETTÄ MIELIPITEEN TAI VÄITTÄMÄN LIITTEEKSI TULISI KYSEISIÄ FAKTATIETOJA ESITTÄÄ.


      • Konejarruko
        tonttutorvinen_on kirjoitti:

        millähän lailla kirjoitukseni tulkitset häiriköinniksi? Esitin aloitukseen MINUN IKIOMAN mielipiteeni ja tämän Suomi24 keskustelupalstan säännöissä mainitaan, että tämä on oikea paikka esittää OMIA MIELIPIEITÄ ja sana on vapaa!!!
        Pitää paikkansa, etten tajua tuon taivaallista, miten Suzukin neliveto toimii, mutta sen tajuan, että tämä uusi vitara on ohjauksen osalta huono ja paljon kilpailijoita jäljessä ajettavuuden osalta. Pidän myöskin ylä ja alamäkiavustimia täysin turhina varusteina. TÄMÄ ON MINUN MIELIPIDE JA MINULLA EI OLE ESITTÄÄ ASIAAN FAKTAA TAI LIITETIEDOSTOA, EIKÄ OHJEISSA MAINITA, ETTÄ MIELIPITEEN TAI VÄITTÄMÄN LIITTEEKSI TULISI KYSEISIÄ FAKTATIETOJA ESITTÄÄ.

        "Pitää paikkansa, etten tajua tuon taivaallista, miten Suzukin neliveto toimii"

        Kun keskustelua käydään nelivedon toiminnasta niin miksi häiriköit asiallista keskustelua sotkemalla siihen jotain ihan muita asioita? Ja huomaan ettet taida tietää juuri mitään yhtään mistään?


      • joulupukki_ei
        Konejarruko kirjoitti:

        "Pitää paikkansa, etten tajua tuon taivaallista, miten Suzukin neliveto toimii"

        Kun keskustelua käydään nelivedon toiminnasta niin miksi häiriköit asiallista keskustelua sotkemalla siihen jotain ihan muita asioita? Ja huomaan ettet taida tietää juuri mitään yhtään mistään?

        Aloittajahan kysyi alamäkiavustajan toiminnasta, ei nelivedosta.

        Olette aika herkkänahkaisia, jos negatiivinen kommentti on mielestänne asiaton ja häiriköintiä.
        Kuten ylläkin todettiin, niin jos kirjoitan tähän keskusteluun jonnekkin, että Suzuki Vitaran ulkonäkö saa naiset kuumaksi, niin miksi kukaan ei huuda, että kommentti on asiaton ja häiriköintiä??? Kertokaahan miksi?
        Kuitenkin väitän, että Vitaran huono ohjaustuntuma on aika paljon lähempänä totuutta, kuin väittämä samaisen auton vaikutuksesta naisten seksuaalisuuteen. Kyseessä on kuitenkin mitään sanomattoman näköinen, halpa ja yli 55 vuotiaiden pappojen ajokki, joka on kaiken lisäksi ohjauksen osalta täys susi.


      • Näin.on.marjat.fi
        joulupukki_ei kirjoitti:

        Aloittajahan kysyi alamäkiavustajan toiminnasta, ei nelivedosta.

        Olette aika herkkänahkaisia, jos negatiivinen kommentti on mielestänne asiaton ja häiriköintiä.
        Kuten ylläkin todettiin, niin jos kirjoitan tähän keskusteluun jonnekkin, että Suzuki Vitaran ulkonäkö saa naiset kuumaksi, niin miksi kukaan ei huuda, että kommentti on asiaton ja häiriköintiä??? Kertokaahan miksi?
        Kuitenkin väitän, että Vitaran huono ohjaustuntuma on aika paljon lähempänä totuutta, kuin väittämä samaisen auton vaikutuksesta naisten seksuaalisuuteen. Kyseessä on kuitenkin mitään sanomattoman näköinen, halpa ja yli 55 vuotiaiden pappojen ajokki, joka on kaiken lisäksi ohjauksen osalta täys susi.

        Taaskin häiriköit asiallista keskustelua. Etkö huomaa että keskustelun topicci on alamäkiavustin ja avaajan oikeutuksella nimimerkki "konejarruko" kysyi vielä nelivedon toiminnasta.

        Jos haluat toimia ryhdikkäästi ja miehekkäästi avaat ihan oman topicin esimerkiksi "Suzukin ohjaustuntuma - hyvä vai huono-"

        "Kuten ylläkin todettiin, niin jos kirjoitan tähän keskusteluun jonnekkin, että Suzuki Vitaran ulkonäkö saa naiset kuumaksi, niin miksi kukaan ei huuda, että kommentti on asiaton ja häiriköintiä??? Kertokaahan miksi?"

        -Nuin lapselliseen heittoon ei vastaa kuin joku toinen yhtä lapsellinen, ja taidat olla niitä harvoja lapsellisia tällä foorumilla. Ja näyt kyllä kirjoittelevan itse itsellesi tämän tästä ja vastailevasi omiin lapsellisuuksiisi. Ja kieltämättä se heitto on täysin asiaton jollei topicci satu juuri tuota aihetta käsittelemään.


    • pääsijuujaa

      "-Nuin lapselliseen heittoon ei vastaa kuin joku toinen yhtä lapsellinen, ja taidat olla niitä harvoja lapsellisia tällä foorumilla. Ja näyt kyllä kirjoittelevan itse itsellesi tämän tästä ja vastailevasi omiin lapsellisuuksiisi. Ja kieltämättä se heitto on täysin asiaton jollei topicci satu juuri tuota aihetta käsittelemään"

      Tuossa viimeisessä virkkeessä sinä siihen vastasit ja ekassa virkkeessä totesit siihen vastaavan vain joku harva lapsellinen tällä foorumumilla. Heh heh, olitpa kömpelö.

      • Näin.on.marjat.fi

        Väärin. Vastasin kysymykseesi miksei kukaan ala huutamaan kun toteat että "Vitaran ulkonäkö saa naiset kuumaksi". Kun luet ajatuksella, huomaat että en kommentoinut alkuperäistä väittämääsi vaan kysymystäsi.

        Oletpa kompelö ja oppimaton, ja sotkeennuit taas omaan näppäryyteesi.

        Btw, osaatko kertoa miksi juuri Suzuki-foorumi vetää puoleensa trolleja ja valheiden kylväjiä?


      • muuta_en_tiijä
        Näin.on.marjat.fi kirjoitti:

        Väärin. Vastasin kysymykseesi miksei kukaan ala huutamaan kun toteat että "Vitaran ulkonäkö saa naiset kuumaksi". Kun luet ajatuksella, huomaat että en kommentoinut alkuperäistä väittämääsi vaan kysymystäsi.

        Oletpa kompelö ja oppimaton, ja sotkeennuit taas omaan näppäryyteesi.

        Btw, osaatko kertoa miksi juuri Suzuki-foorumi vetää puoleensa trolleja ja valheiden kylväjiä?

        Olisko nyt kuitenkin tarkoituksena ollut saada se koira älähtämään, johon kalikka kalahti? Oliskohan? Jos oli, niin sittenhän se onnistui vallan hienosti.
        Btw, Mie veikkaan sen johtuvan huonosta myyntimäärästä, huonosta brändistä, alaarvoisesta ajettavuudesta ainakin. Ole hyvä ja poistu foorumilta, niin on yksi trolli-polo vähemmän.


      • Konejarruko
        muuta_en_tiijä kirjoitti:

        Olisko nyt kuitenkin tarkoituksena ollut saada se koira älähtämään, johon kalikka kalahti? Oliskohan? Jos oli, niin sittenhän se onnistui vallan hienosti.
        Btw, Mie veikkaan sen johtuvan huonosta myyntimäärästä, huonosta brändistä, alaarvoisesta ajettavuudesta ainakin. Ole hyvä ja poistu foorumilta, niin on yksi trolli-polo vähemmän.

        Komppaan , just näin, olen samaa mieltä.


      • Konejarruko
        muuta_en_tiijä kirjoitti:

        Olisko nyt kuitenkin tarkoituksena ollut saada se koira älähtämään, johon kalikka kalahti? Oliskohan? Jos oli, niin sittenhän se onnistui vallan hienosti.
        Btw, Mie veikkaan sen johtuvan huonosta myyntimäärästä, huonosta brändistä, alaarvoisesta ajettavuudesta ainakin. Ole hyvä ja poistu foorumilta, niin on yksi trolli-polo vähemmän.

        Ymmärrän oikein hyvin ette hakua jatkaa keskustelua "miksei kukaan ala huutamaan kun toteat että "Vitaran ulkonäkö saa naiset kuumaksi"

        Äärettömän harvoin kukaan tunaroi noin huolella vastauksessaan kuin teit. Hävettääkö?


      • Trendi-5
        Konejarruko kirjoitti:

        Ymmärrän oikein hyvin ette hakua jatkaa keskustelua "miksei kukaan ala huutamaan kun toteat että "Vitaran ulkonäkö saa naiset kuumaksi"

        Äärettömän harvoin kukaan tunaroi noin huolella vastauksessaan kuin teit. Hävettääkö?

        Äärettömän harvoin noin varmasti juuri tietty Koira älähtää, kun kalikka siihen kalahtaa. Luulisi jo kaverin häpeävän avuttomuuttaan.


    • Konejarruko

      "Koira älähtää..." ?

      Täältä katsoen yritit tuossa edellä olla nokkela mutta sotkeennuit omaan näppäryyteesi ja kirjoitit sitten saapastyhmän vastauksen. Kun asiasta sinua pilkattiin yrität uskotella jotain koirajuttua siihen selitykseksi... ?

      Yrittäisitkö ystävällisesti keksiä jonkin hiukan uskottavamman hätävalheen...?

      • FordRanger

        Eli mitä taas todistit? Se koira älähtää, johon kalikka kovaa kalahtaa.
        Mitä taasen tulee ihmettelyysi, miksi keskustelu luisuu sivuraiteille aloitukseen nähden, ei voi vain kuin ihmetellä lapsellisuuttasi ja narsismiasi. " Kuten tässä ylempänä, topicci koskee alamäkiavustinta mutta trolli yrittää levittää omaa valhettaa jokaisessa sivulauseessakin"


      • konejarruko

        "Eli mitä taas todistit?"

        No sen että palstan perustrolli jäi nalkkiin tyhmästä vastauksestaan ja yrittää tuossa luikerrella siitä eroon koirajutuillaan. Nalkissa niin nalkissa, heh!

        Mikä hauskinta niin palstan perustrolli oli niin tohkeissaan että unohti ensimmäisen kerran tänä vuonna liittää vastaukseensa Suzukien ohjaustuntumaa morkkaavan väitteen.

        ( " Kuten tässä ylempänä, topicci koskee alamäkiavustinta mutta trolli yrittää levittää omaa valhettaa jokaisessa sivulauseessakin" )

        Toisen kerran heh!


      • LadaNiva_
        konejarruko kirjoitti:

        "Eli mitä taas todistit?"

        No sen että palstan perustrolli jäi nalkkiin tyhmästä vastauksestaan ja yrittää tuossa luikerrella siitä eroon koirajutuillaan. Nalkissa niin nalkissa, heh!

        Mikä hauskinta niin palstan perustrolli oli niin tohkeissaan että unohti ensimmäisen kerran tänä vuonna liittää vastaukseensa Suzukien ohjaustuntumaa morkkaavan väitteen.

        ( " Kuten tässä ylempänä, topicci koskee alamäkiavustinta mutta trolli yrittää levittää omaa valhettaa jokaisessa sivulauseessakin" )

        Toisen kerran heh!

        Jälleen todistetusti se koira älähti, johon kalikka kovaa kalahti.

        Valetta ei ole olemassa, jos sitä ei mitenkään pysty todistamaan kumoon. Voi voi trolli-poloa, kun v..tuttaa ja narsismiin ei saa lääkettä (eikä tyhmyyteen). Heh heh, kieh kieh.


    • Onei

      Eipäsjuupas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe