mukavimpia?
Minun mielestäni Meri ja Janelle.
Kuka/ketkä Kody Brown sisarvaimoista mielestäsi
20
2348
Vastaukset
En tunne mainitsemiasi, joten en osaa sanoa. Lienevät jotain ulkomaalaisia tyyppejä.
Nää on näitä, aloituksia ihmisistä, joista en ole ikinä kuullutkaan.
Kuka/ketkä äitivainajani sisarista oli mukavin? Kaisa-täti tietenkin.Aloituksen porukka meni minultakin yli kovaa ja korkealta, keitä lienevät, ei kiinnosta.
Minä tykkään äitini ainoasta sisaresta, kummitädistäni Annasta, hän täyttää joulukuussa 89 vuotta.- Anonyymi
Tästä hieman ikääntyneestä kommentistasi annan täydet 12 pistettä.
Jos aihe ei ole mää, sää tai Hentunliisa, se on joku x.
Beng
- ei-kaikkea-koriin
Jos kiinnostaisi, googlaisin, itselleni kiitos ei kiinnosta ja nimet outoja.
- Anonyymi
Kaikkea ne ihmiset tekee uskon varjolla sairasta porukkaa
TVsarja miehestä, jolla on viisi vaimoa ja liuta muksuja.
Katsoin kerran yhden osan, halusin tietää mistä on kysymys.
Meikäläiseltä meni kyllä yli hilseen tuo elämänmuoto.- Anonyymi
Vankilaa ne pitäs saada ei toi ole tervettä lapset kärsii uskonto sää paljo pahaa aikaseks
- Anonyymi
Pönttö aloittaja. Kuvittelee kaikkien katsova tuota ilmeisesti tv-sarjaa. Vai oliskohan kirja?
Ei sanaakan mikä kanava ja ohjelman nimi.
Miten aloittaja, nuori ihminen voi mennä noin huonoon kuntoon? - Anonyymi
Meri on itsekäs "minäminä" tyyppi. Christina (olikohan nimi tuo?) on kaikkein symppis, Janelle viisain ja tämä nuorin ja viimeisin hyvin henkevä ja toiset huomioiva.
- Anonyymi
Pidän Merystä.
- Anonyymi
Miten muka yks mies tyydyttää 4 naista ku mun mies ei pysty tyydyttää edes minua
- Anonyymi
Se viimeksi tuleva on musta kylmän näkönen ja huuleton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän Merystä.
Hän kirjoittaa nimensä Meri.
- Anonyymi
Täysin tuntemattomia nimiä. Ei niitä ainakaan Ylen tiededokkareissa ole mainittu.
Joskus olen katsellut ohjelmaa.
Aika riitaisia vaimot välillä ovat.
Ohjelma saattaa olla valmiiksi käsikirjoitettu ja riidatkin laitettu mausteeksi.- Anonyymi
Samaa mieltä kuin aloiteen tekiä.Toissalta mieleinen ja mieleinen? Mutta naiset ovat suoria,siksi ok!
- Anonyymi
Meri ja Christina
- Anonyymi
Kasoin kyseisen sarjan ja toden totta Meri ja Janelle ok naista,sisar vaimoista.Itse vaan en kykenisi jakaa miestä,
- Anonyymi
Eilen uteliaisuuttani pitkästä aikaa katsoin kun sarjalla viimeiset jaksot menossa. Ihan päästään vialla se äijä, ei kuuntele ollenkaan mitä joku vaimoista hälle puhuu ja sitten valehtelee ja raivoaa toisille. Kaikki pitäisi mennä hänen mukaan ja taitaa nyt käydä niin että hajoaa koko yhteiselo niiden naisten kanssa. Sain sen käsityksen että muitakin kuin se vaalea pitkätukkainen nainen on lähdössä omilleen kun saanut äijästä tarpeekseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171017124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161938Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231733- 721070
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491044Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43842Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä85815