On se käsittämätöntä miten törkeästi luonteeltaan sisäänpäinvetäytyneitä kohdellaan. Eräs mikä jaksaa aina vain ihmetyttää on se, kuinka ympäristö pitää töykeänä (!) käytöksenä sitä, että joku on hiljainen. Vaikka kaikki tietävät ja näkevät, että henkilö on kömpelö sosiaalisesti ja on ujo. Millä vitun järjellä ujo on töykeä - he itsehän ovat asenteineen enemmän kuin töykeitä! Vai arvostelevatko nämä idiootit pyörätuolissa istuviakin, kun eivät seiso ja kävele niin kuin kaikki muutkin?
Ihmisellä on synnynnäinen ominaisuus, mille hän itse ei voi mitään ja mistä kärsii. Ja sitten ihmiset vielä halveksuvat häntä tämän ominaisuuden tähden. Sairasrasta.
On se saatana tuon sadistisen kohtelun kanssa
7
328
Vastaukset 7
- olenintrovertti
Näin on monesti. Itseäni on väitetty ylpeäksi, kun mieluummin olen hiljaa ja seuraan muiden keskustelua. Vastaan kyllä, jos minulta suoraan jotain kysytään, mutta en ole tyrkyttämässä mielipiteitäni koskaan.
- IhminenOnIdiootti
Aivan, ylpeänä tuntuvat jotkut pitävän ujoa, mikä on sekin kyllä varsin outo käsitys. Yleensä kun ylpeät ovat niitä leuhkoja pälättijiä, jotka kulkevat nokka pystyssä, toisin kuin niskat kyyryssä luimisteleva tuppisuu.
- NonNiihNo
Siinä on usein kyse ihan siitä miltä käytös vaikuttaa ulkopuolisen silmissä. Jos toista ei näytä kiinnostavan muiden jutut yhtään, niin se voi vaikuttaa siltä että hän on ylpeä ja häntä ei lainkaan kiinnosta muiden jutut, vaikka kyse olisikin siitä että toinen vain ujostelee, eikä oikein osaa osallistua keskusteluun.
Naisien kohdalla se taitaa olla yleisempää, että hiljaista pidetään jotenkin ylimielisenä, vaikka olisikin vain ujo. Varsinkin silloin jos kyseessä on kaunis nainen. Se miltä joku aluksi vaikuttaa ei välttämättä ole totuus siitä millainen hän on ihmisenä. - Ohhohoo
NonNiihNo kirjoitti:
Siinä on usein kyse ihan siitä miltä käytös vaikuttaa ulkopuolisen silmissä. Jos toista ei näytä kiinnostavan muiden jutut yhtään, niin se voi vaikuttaa siltä että hän on ylpeä ja häntä ei lainkaan kiinnosta muiden jutut, vaikka kyse olisikin siitä että toinen vain ujostelee, eikä oikein osaa osallistua keskusteluun.
Naisien kohdalla se taitaa olla yleisempää, että hiljaista pidetään jotenkin ylimielisenä, vaikka olisikin vain ujo. Varsinkin silloin jos kyseessä on kaunis nainen. Se miltä joku aluksi vaikuttaa ei välttämättä ole totuus siitä millainen hän on ihmisenä.Millä perusteella naisten kohdalla yleisempää?
Kuten hyvin tiedämme, nainen saa olla ujo ja heikko, ja etenkin kaunis nainen käyttäytyä miten huvittaa.
- Ihannujo
Tämän havainnon olen tehnyt itsekin, ujona koen olevani hyvin usein ihan outolintu ja luultavasti sisäänpäinkääntyneisyydelläni iheutan kummeksuntaa! Kärsin varsinkin ennen tästä piirteestä todella paljon, välillä vieläkin. Mutta samalla olen koittanut ajatella, että se on ominaispiirteeni ja jos en kelpaa muille sellaisena, sille ei mahda mitään. Voihan asiaa tietysti koittaa selittää ihmisille, se auttaa heitä ehkä ymmärtämään asiaa.
- MATOLUKIJASILMÄT
Horoskoopeil on myös vaikutusta ujouteen = härkä ja kalat tulee ekana mieleen.
Itte oon aurinkohärkä.
Tyypillinen uuno olen eli tyypillinen härkä , joka on vain kotona. Olla lössöttää kotona.
Nyhjöttää. Ei kavereita.Ei sosiaalisuutta. Se on tyypillisen härän tuntomerkki.- Terve.vaanmenoa
Vaihda h**vetti vie horoskooppimerkkiäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51991
- 98974
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20827- 134792
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121766Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔38678- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke22616Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 39579
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok112513- 47505
- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7487