Mustan munan totuus sattuu

hyrräaa

Onko niillä mustilla ukoilla niin isot kikkelit verrattuna suominakkiin? Haluan tietää

22

1360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkija.tutkii
    • Vitsitvähissä

      On :D Ihan aikuisen oikeesti on. Eikä siinä kaikki, ne ihanat pusuhuulet vaan tuntuu niin hyvältä ja mustat huomaa myös suudella paljon, esim kaulaan. Suomalaiset miehet nyt vaan usein unohtavat sellaisen hellyyden, valitettavasti :(

      • Vitsitvähissä

        Kuuleman mukaan poikkeuksiakin löytyy, ilmeisesti se muukin pituus kertoo jotain :D Näin naisten kesken tehty pieni vertailu. Mutta yleensä on huomattavasti suominakkeja isommat.


      • pillumies

        Ruotsalainen vittuun


    • ylikeskimitan

      Gambiassa on pienemmät kuin Oulussa.

      • vitsitvähissä

        Hmm, mielenkiintoista :D Olis kyllä kiva sitten tutustua johonkin mukavaan, fiksuun ja viriiliin oululaiseen :D Kaikille naisille se koko ei ole kovin tärkeä eikä kaikki pidä isosta mutta minä haluan.


      • 18cm

        Oulussa on pienemmät kuin Lapualla :)


      • Oulussa-isoa-saiN

        Ei ole. Lapualla vain mitataan väärin.


    • On

    • öwirj

      Tässä on yksi monista tilastoista, joiden tulokset ovat saman suuntaisia.
      http://oi64.tinypic.com/2yxn88n.jpg
      Kongossa on suurimmat, 18 cm. Tuo koko on ihan hyvä koko ja niitä läytyy Suomestakin muutama prosentti. Yli 20 senttiset kannattaa unohtaa, on sen verran kivuliasta hommaa.
      Tämän kommentin jälkeen tulee taas ne Elvistelevät pojat kehumaan muniaan, jotka ovat vain haavetta heillä.

      • Arsenicci-

        Mulla on 21cm, mutta millä vitulla saan äitin mittanauhan pois mun perseestä, kun se hulahti sinne 😂😂

        Ei vaan oikeesti: 18cm on tuskin edes Kongossa monella, vaan osaako ne keharit mitata oikein? Suomessa keskipituus on 13.5cm jäykkänä, niinpä Kongossa joku 15cm voi olla totuus. Mutta eihän se pillukaan ole kuin 12cm syvä keskimäärin ja venyy vähän.


      • rosentttirosentti

        Hohhoijaa, käy vaikka ajoittain seuraamassa chaturbatea niin näet että niitä yli 18 senttisiä on olemassa. Prosenteista en tiedä. Minä en ole mikään huomattavan isomunainen mutta ainakin sun mietinnät saa sellaisen isompikikkelisen tunteen itsensä todella erityiseksi :D


      • lfögoy
        Arsenicci- kirjoitti:

        Mulla on 21cm, mutta millä vitulla saan äitin mittanauhan pois mun perseestä, kun se hulahti sinne 😂😂

        Ei vaan oikeesti: 18cm on tuskin edes Kongossa monella, vaan osaako ne keharit mitata oikein? Suomessa keskipituus on 13.5cm jäykkänä, niinpä Kongossa joku 15cm voi olla totuus. Mutta eihän se pillukaan ole kuin 12cm syvä keskimäärin ja venyy vähän.

        Voi helvetti mikä aasi, siis pikkumunainen aasi, vituttaako pieni muna? :)
        Et ole siis päässyt naistakaan panemaan kun on noin heikot tiedot naisen pimperosta.


      • siellä_käynyt
        Arsenicci- kirjoitti:

        Mulla on 21cm, mutta millä vitulla saan äitin mittanauhan pois mun perseestä, kun se hulahti sinne 😂😂

        Ei vaan oikeesti: 18cm on tuskin edes Kongossa monella, vaan osaako ne keharit mitata oikein? Suomessa keskipituus on 13.5cm jäykkänä, niinpä Kongossa joku 15cm voi olla totuus. Mutta eihän se pillukaan ole kuin 12cm syvä keskimäärin ja venyy vähän.

        Erässä bantu-heimoja käsitelevässä kirjassa on maininta että bantu-naisten vagina on "ahdas mutta syvä", "narrow but deep". Tuota kohta monet valkoiset naiset haluaisivat itse lukea.


    • 18cm

      Muutama % . Montako kpl muutamaan prosenttiin sitten menee? Vähintään tuhansia Suomessa?
      Kimppaseksissä, tosin harvoin olen ollut mukana, huomannut että mun kalu on aika iso loppujen lopuksi vaikka on vain 18 cm, joskus menee ylikin riippuen kiihottumisasteesta ja kyllä, mitataan naisen kanssa viivottimella, se kiihottaa sitä, tykkää isosta. ;)

      • Muahahhahhohhooiioo

        Sinun mulkkusi on korkeintaan 15cm kovimmassa kiimassa, kun harrastat kimppaa perseessäsi olevan banaanin ja kahden kourasi kanssa.
        Kenet niistä viet vihille?


      • rosenttirosentti
        Muahahhahhohhooiioo kirjoitti:

        Sinun mulkkusi on korkeintaan 15cm kovimmassa kiimassa, kun harrastat kimppaa perseessäsi olevan banaanin ja kahden kourasi kanssa.
        Kenet niistä viet vihille?

        Tuliko valtaisa riemuntunne kun nimettömä onnistut tekemään itsestäsi idiootin?


      • rosenttirosentti kirjoitti:

        Tuliko valtaisa riemuntunne kun nimettömä onnistut tekemään itsestäsi idiootin?

        Kyllä hänelle tuli, mutta hän on tottunut siihen. Eli tekemään itsestään iillä alkavan ;)

        Hän on Asko. Tuo kullikateellisen ilmentymä, joka on muistanut kadehtia kaikkia kulleja täällä varmaan jo 15 vuotta. Isoja hän kadehtii tietenkin eniten. Niitä hänen mielestä ei ole olemassa, sekä pieniä, alle 14-senttisiä. Siinä on syynä se, että nekin on hänen omaa pirriään isompia.

        Askolle:
        Jokos Asko Oulusa jäitä pitkin pääsee Hailuotoon? Vai jokos Sippilän silta vie?


      • Ei-epäselvää

        Homo siinä taas ”sujuvasti” vastaili itselleen.


    • himokas_runkkari

      Mulla oli päivällä tosi-iso kalu kädessä, ainakin 22 com ja paksu, oli eteläeuroopalainen kaveri. Oli kyllä ihana runkata sitä ja tuntea sen reisien välissä. Sisään se ei ois mahtunutkaan.

    • Jere2018

      Totuuus mustasta munasta. Olen saunonut elämässäni useiden kymmenien mustien miesten kanssa ja lukuisten kanssa jutellut kalun koosta. Yleinen huomio on, että niin mustilla miehilläkin on hyvin eri kokoisia kaluja. Maine mustien miesten isoista kaluista on enemmän syntynyt siitä, että heidän joukossaan isoja (18 cm tai isompi) on suhteellisesti enemmän kuin valkoisilla miehillä. Olisiko 5-10 prosentilla mustilla miehistä?

      • ookkonäää

        Epäilenpä. Ne olisi vetäneet sinua läskiä Oulun kaappihomoa taikinanaamaasi. Sielläpäin ei puppelipoikia katsota hyvällä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe