Entinen piispa ja kansanedustaja Ilkka Kantola kertoo tänään Turkulainen- nettilehdessä kannattavansa homoparien vihkimistä:
"Arkkipiispaksi pyrkivä Ilkka Kantola kannattaa homoparien vihkimistä: "Kirkon pitää pysyä mukana tässä ajassa""
Kesäkuussa eläkkeelle jäävä arkkipiispa Mäkinen oli myös osin samoilla linjoilla, mutta sortui joka käänteessä kumartelemaan konservatiiveille.
Poliittiistakin kokemusta omaava Kantola tuskin sortuu alaistensa edessä pokkuroimaan kuten Kari Mäkinen.
Kantola pyrkii arkkipiispaksi
4
91
Vastaukset
- niiskunenä
Olisihan se perinteikästäkin valita entinen Turun piispa arkkipiispaksi.
Kaikki 3 arkkipiispa-ehdokasta kannattavat tasa-arvoista avioliittolakia, joten siinä on kyllä äärilaidan AA-suhmuroijilla miettimistä, ketä äänestää.
Eiköhän he kuitenkin vielä itselleen tyrkkää jonkun ehdokkaan.
Kantola saattaisi olla paras valinta, kun hän on vähän jämäkämpi kuin Vikström.
Heli Inkinen on feministi, eli siis vastustaa sukupuolten välistä tasa-arvoa, joten hän on muilta ominaisuuksiltaan kyllä aika surkea.
- jnkjnjnjn
Ei Mäkistä huonompaa enää voi tulla.
Minä näen hyvänä puolena sen, kun hän sai 2014-vuoden loppupuolella 20000 ihmistä jättämän kirkon.
Kaiken lisäksi nuo 20000 eronnutta kirkon jäsentä olivat pahimmasta päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574