Jeesus-trollit

joosuanpuu

Tämäkin palsta näyttää olevan täynnä Jeesustrolleja. Nämä trollit eivät löydä etsimälläkään Jeesuksesta vikaa ja jatkuvasti ylistävät hänen tekojaan tai häntä yleensä. Heille ei ole opetettu koulussa kriittistä raamatunlukutaitoa eikä heillä ole itsenäistä ajattelua. Todennäköisesti pyrkivät vaikuttamaan jopa Suomen presidentinvaaleihin.

21

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usko.Raamattua

      Jeesus on Jumala. Jeesus ei tehnyt syntiä. On yksi Jumala Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä.

      • totuus_voittaa

        "Usko.Raamattua" on trolli.

        Jeesus sanoo: "Minä olen Jumalan Poika" (Joh 10:36).

        Trolli väittää että on Jumala eikä Jumalan Poika.

        Raamatussa lukee: "meillä on vain yksi Jumala, Isä" (1 Kor 8:6)

        Trollilla on enemmän: "yksi Jumala Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä."

        Lopputulos:

        "Usko.Raamattua" on trolli joka ei varsinkaan Raamattua usko pätkääkään.


      • totuus_voittaa kirjoitti:

        "Usko.Raamattua" on trolli.

        Jeesus sanoo: "Minä olen Jumalan Poika" (Joh 10:36).

        Trolli väittää että on Jumala eikä Jumalan Poika.

        Raamatussa lukee: "meillä on vain yksi Jumala, Isä" (1 Kor 8:6)

        Trollilla on enemmän: "yksi Jumala Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä."

        Lopputulos:

        "Usko.Raamattua" on trolli joka ei varsinkaan Raamattua usko pätkääkään.

        Niin, kristityt uskovat. että Jeesus on Jumala. Kutsu sitä trollaamiseksi jos haluat, se ei silti totuutta muuta.


      • totuus_voittaa
        Tipale kirjoitti:

        Niin, kristityt uskovat. että Jeesus on Jumala. Kutsu sitä trollaamiseksi jos haluat, se ei silti totuutta muuta.

        Uskosta luopuminen tapahtui pian apostolisen ajan jälkeen ja siksi kristityillä on jo yli tuhat vuotta ollut toinen Jumala ja toinen Jeesus kuin mitä oli Jeesuksen opetuslapsilla ja alkuseurakunnalla.

        Tästä Tipaleestakin sen näkee. Vaikka hänelle kerrotaan että Jeesus itse sanoo olevansa Jumalan Poika niin se ei Tipaleelle riitä vaan hän inttää yhä vaan että "Jeesus on Jumala".
        Jeesus ei tiedä kuka hän on, sen tietää Tipale.

        Vaikka hänelle kerrotaan mitä Raamatussa lukee: "meillä on vain yksi Jumala, Isä" (1 Kor 8:6) niin hänellä on aina vaan jotain muuta eli kolminaisuus.

        Jumalalla, Jeesuksella ja apostoleilla ei ole mitään sanomista näiden kristittyjen uskoon, eikä
        kukaan "kristitty" tänä päivänä usko sitä mitä apostoli Paavali kirjoitti:

        "Jumala on yksi, ja yksi on välittäjä Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus." (1 Tim 2:5)


      • totuus_voittaa kirjoitti:

        Uskosta luopuminen tapahtui pian apostolisen ajan jälkeen ja siksi kristityillä on jo yli tuhat vuotta ollut toinen Jumala ja toinen Jeesus kuin mitä oli Jeesuksen opetuslapsilla ja alkuseurakunnalla.

        Tästä Tipaleestakin sen näkee. Vaikka hänelle kerrotaan että Jeesus itse sanoo olevansa Jumalan Poika niin se ei Tipaleelle riitä vaan hän inttää yhä vaan että "Jeesus on Jumala".
        Jeesus ei tiedä kuka hän on, sen tietää Tipale.

        Vaikka hänelle kerrotaan mitä Raamatussa lukee: "meillä on vain yksi Jumala, Isä" (1 Kor 8:6) niin hänellä on aina vaan jotain muuta eli kolminaisuus.

        Jumalalla, Jeesuksella ja apostoleilla ei ole mitään sanomista näiden kristittyjen uskoon, eikä
        kukaan "kristitty" tänä päivänä usko sitä mitä apostoli Paavali kirjoitti:

        "Jumala on yksi, ja yksi on välittäjä Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus." (1 Tim 2:5)

        "Jeesus sanoi heille: Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut" (Joh. 8:58)

        Oheisessa linkissä tietoa Johanneksen evankeliumin kohdista, joissa Jeesus käyttää itsestään Jumalan nimeä "Minä olen".

        http://raamatturyhma.blogspot.fi/2004/12/johanneksen-evankeliumi-mina-olen.html


      • Jeesuksen.seuraaja
        totuus_voittaa kirjoitti:

        "Usko.Raamattua" on trolli.

        Jeesus sanoo: "Minä olen Jumalan Poika" (Joh 10:36).

        Trolli väittää että on Jumala eikä Jumalan Poika.

        Raamatussa lukee: "meillä on vain yksi Jumala, Isä" (1 Kor 8:6)

        Trollilla on enemmän: "yksi Jumala Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä."

        Lopputulos:

        "Usko.Raamattua" on trolli joka ei varsinkaan Raamattua usko pätkääkään.

        Jeesus on Jumala, kuten JUMALAN SANA SANOO. Se olet sinä, joka et usko Jumalan Sanaa.


      • totuus_voittaa
        Jeesuksen.seuraaja kirjoitti:

        Jeesus on Jumala, kuten JUMALAN SANA SANOO. Se olet sinä, joka et usko Jumalan Sanaa.

        "Jeesus on Jumala, kuten JUMALAN SANA SANOO. Se olet sinä, joka et usko Jumalan Sanaa."

        Vai että "JUMALAN SANA SANOO"

        Jumala itse sanoo Jeesuksesta: "Tämä on minun Poikani" (Luukas 9:35)

        Onko Jumalan itsensä sana JUMALAN SANAA vai ei?

        Jeesus sanoo:

        "Minä olen Jumalan Poika" (Joh 10:36)

        Pietari tunnustaa Jeesukselle:

        "Sinä olet Messias, elävän Jumalan poika." (Matt 16:16)

        Paavali kirjoittaa:

        "Julistamani evankeliumi, jonka Jumala on profeettojensa suulla edeltäpäin luvannut pyhissä kirjoituksissa, on sanoma hänen Pojastaan." (Room 1:2-3)

        Kirjoita vaikka kuinka isoilla kirjaimille että JUMALAN SANA SANOO jotain muuta kuin että Jeesus on Jumalan Poika niin se ei asiaa muuksi muuta.


      • totuus_voittaa kirjoitti:

        "Jeesus on Jumala, kuten JUMALAN SANA SANOO. Se olet sinä, joka et usko Jumalan Sanaa."

        Vai että "JUMALAN SANA SANOO"

        Jumala itse sanoo Jeesuksesta: "Tämä on minun Poikani" (Luukas 9:35)

        Onko Jumalan itsensä sana JUMALAN SANAA vai ei?

        Jeesus sanoo:

        "Minä olen Jumalan Poika" (Joh 10:36)

        Pietari tunnustaa Jeesukselle:

        "Sinä olet Messias, elävän Jumalan poika." (Matt 16:16)

        Paavali kirjoittaa:

        "Julistamani evankeliumi, jonka Jumala on profeettojensa suulla edeltäpäin luvannut pyhissä kirjoituksissa, on sanoma hänen Pojastaan." (Room 1:2-3)

        Kirjoita vaikka kuinka isoilla kirjaimille että JUMALAN SANA SANOO jotain muuta kuin että Jeesus on Jumalan Poika niin se ei asiaa muuksi muuta.

        Tottakai Jeesus on myös isä-Jumalan Poika, samalla itsekin Jumala, kuten jopa epäilevä Tuomas myöntää Jeesuksen naulanjäljet nähdessään. (Joh, 20:28)


      • totuus_voittaa
        Tipale kirjoitti:

        Tottakai Jeesus on myös isä-Jumalan Poika, samalla itsekin Jumala, kuten jopa epäilevä Tuomas myöntää Jeesuksen naulanjäljet nähdessään. (Joh, 20:28)

        Teet hyvin selväksi sen että et ole valmis uskomaan Jeesusta.

        Jeesus tunnustaa Isän ainoaksi Jumalaksi (Joh 17:1-3) sinä et tunnusta.

        Toinen asia on se että Jeesus sanoo kuka on hänen itsensä ja hänen opetuslastensa Jumala, "minun Jumalani" ja "TEIDÄN Jumalanne".

        Sen voi lukea Johanneksen evankeliumista 20:17.

        Opetuslasten Jumala on Isä samoin kuin Jeesuksen Jumala on Isä.

        Opetuslasten Jumala ei ole Jeesus eikä "Pyhä Kolminaisuus".

        Tuomaan Jumala Jeesuksen opetuslapsena ei voi olla kukaan muu kuin mitä Jeesus sanoo eli Tuomaan Jumala ei ole Jeesus vaan Isä.

        Tuomas uskoi juuri niin kuin Jeesus oli käskenyt: "Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun" (Joh 14:1), "Silloin Tuomas sanoi: "Minun Herrani ja Jumalani!" (Joh 20:28)

        Sellaista ei lue missään Raamatussa että Jeesus sanoisi "uskokaa että minä olen Jumala".

        Se minkä Jeesus sanoo, mutta mikä ei "kristityille" riitä, on että hän on Jumalan Poika (Joh 10:36)


    • MittaamatonHelluntPahuus

      No ainakin nämä Jeesus-trollit hajoittivat PerusSuomalaiset-puolueen. Nämä kun eivät kykene edes maalliseen kanssakäymiseen muiden kuin omien hihhuloidensa kanssa.

      Halla-aho on tiettävästi ateisti, nämä johtivat Soinin ja Terhon hylkäömään Soinin itse luoman puolueen ja niin Soinin poliittinen elämäntyö heitettiin romukoppaan: ettei jonkun Kihniön helkkariseuraunnan tarvii istua samassa pullakahvipöydässä, yhdessä jumalattomien kanssa!

      No, näin kyllä myös perSut pääsivät itse hellareista eroon. Ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin.
      .

    • kenenjoukoissa

      Kokoomus varmasti vie sinut autuuteen ja iloon.

      • EnTahoKockareihin

        Kiitos paljon, mutta kieltäydyn. Herra varjelkoon minua kockareista! En taho Kockare-taivaaseen!


    • Niin, meitä Jeesus-uskoisia trolleja kutsutaan kristityiksi, ja meitä on maailmassa aika paljon.

      • KristitytEivätTrolleja

        Te hellarit voitte pitää itseänne Jeesus-trolleina ja niin teistä suurin osa epäilemättä onkin. Trolli on valhe-henkilö.

        Aito kistitty ei ole trolli.


      • KristitytEivätTrolleja kirjoitti:

        Te hellarit voitte pitää itseänne Jeesus-trolleina ja niin teistä suurin osa epäilemättä onkin. Trolli on valhe-henkilö.

        Aito kistitty ei ole trolli.

        No jätin laittamatta lainausmerkit trolli-sanan ympärille ollakseni muka hauska, Mutta miksi sinä aitona kristittynä pidät suurinta osaa helluntailaisista uskomveljistä ja -sisarista "trolleina"? Merkillistä.


    • LAHKOKO

      Sitten on vielä ne opetustrollit.

    • Yhtään poikaa ei synny ilman naista, eikä pojasta tule isää ilman naista, joka antaa hänelle pojan tai tytön.

      Miehet voivat synnyttää poikia ja tyttöjä hengestä, mutta ne ovat romaanihenkilöitä. Kirjallisia tuotteita. Tai sitten robotteja.

    • tietotuusjaelämä

      Jeesus ei missään kohden sano että minä ole jumala. Hän ilmoitti olevansa Jumalan Poika, ja niin hän onkin.

      • Onko ihmisen poika ihminen?
        Entä koiran pentu koira?


      • raamatunlukija
        usko.vainen kirjoitti:

        Onko ihmisen poika ihminen?
        Entä koiran pentu koira?

        Kyllä, mutta ei jumala. Jesse käytti itsestään nimeä ihmisen poika. Että tiedoksi.


      • raamatunlukija kirjoitti:

        Kyllä, mutta ei jumala. Jesse käytti itsestään nimeä ihmisen poika. Että tiedoksi.

        Niin, Jeesus käytti itsestään nimeä ihmisen poika kun oli lihassa maan päällä.

        Mutta jokainen jälkeläinen on samaa lajia kuin vanhempansakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      34
      3406
    2. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      134
      3172
    3. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      248
      2500
    4. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      170
      1997
    5. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      135
      1054
    6. Palauta kaivinkone varastamasi Kari Mannelin.

      Milloin aiot palauttaa sen lainaan ottamasi kaivinkoneen ,josta et ole maksanut mitään , myöskään , siten kuinka kävit s
      Kajaani
      29
      935
    7. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      7
      918
    8. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      45
      863
    9. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      52
      814
    10. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      131
      801
    Aihe