Vantaan uusi kaupunginjohtaja Ritva Viljanen sanoi puheessaan, että Vantaa on väritön. Se ei pidä paikkaansa. Vantaa on punainen. VIljanen on poliittinen valinta, DEmarit junttasivat Viljasesta kaupunginjphtajan. Ei kykyvalinta vaan poliittinen valinta. Demareiden Lindtman, joka keikuttaa yhteiskuntarauhaa Eduskunnan kyselytunneilla oli niin maireata poikaa kukittaessaan Viljasen. Vantaa on punainen. valitettavasti.
Vantaa on punainen
9
566
Vastaukset
- punikkipentu
Onneksi on. En nyt heti muista, kuinka monta "punaista" on platoonan päällikkönä ollut, mutta hyvin on hommansa hoitaneet.On houkuttelevin paikka pääkaupunkiseudulla yrityksille.
- punikkipentu
Pieni korjaus, siis "plutoona"
- Viljanenosaa
No johan nyt on markkinat! Aina ja ikuisesti tämä sama Ritva Viljanen siis kulkeutuu huippuvirasta toiseen ja aina vain on kyseessä poliittinen junttaus.
Eikö tämä Viljanen koskaan ole riittävän pätevä siihen virkaan mihin kulloinkin Ritva-paran muut junttaavat...? - politiikkaperseestä
Jos Ritva Viljanen haluaa olla kaikkien kaupunginjohtaja, niinkuin sanoo olevansa, niin hänen pitää luopua puolueen jäsenkirjasta,. Muuten on vain demarien edustaja. Isot johtajat ovat kaikkien edustajia,
- maatäynnäköyhiä
Punainen eliitti syleilee maailmaa niillä rahoilla, jotka tarvittaisiin oman maan vähä-saattoisten ja sairaiden tukemiseen. Liika raha vieraannuttaa nopeasti arjen todellisuudesta.
- Paitsi_että
Hyvin on sd-kaupunginjohtaja Nenosen Vantaalle hankkima varallisuus tällekin mölöttäjälle kelvannut.
- paitsiettätämäkin
Paitsi_että kirjoitti:
Hyvin on sd-kaupunginjohtaja Nenosen Vantaalle hankkima varallisuus tällekin mölöttäjälle kelvannut.
Tarkoittanet "mölöttöjällä" Ritva Viljasta. Vantaa kerää verotulonsa muualta kuin Vantaalta. Vantaa ei pysyisi pystyssä omillaan kuin lyhyen aikaa.
Punakapinan lutkat. Syökää perseenne.
- Demaritpois
Mielestäni demariputki olisi pitänyt saada katkaistua Vantaan kaupunginjohdossa. Antti Lindtman, joka on kaupunginvaltuuston puheenjohtaja junaili Viljasesta kaupunginjohtajan. Juha-Pekka Ujula olisi ollut hyvä valinta :) Jos olisin itse saanut valita niin olisin valinnut Ujulan vaikka en olekaan kokoomusfani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984