Vantaan uusi kaupunginjohtaja Ritva Viljanen sanoi puheessaan, että Vantaa on väritön. Se ei pidä paikkaansa. Vantaa on punainen. VIljanen on poliittinen valinta, DEmarit junttasivat Viljasesta kaupunginjphtajan. Ei kykyvalinta vaan poliittinen valinta. Demareiden Lindtman, joka keikuttaa yhteiskuntarauhaa Eduskunnan kyselytunneilla oli niin maireata poikaa kukittaessaan Viljasen. Vantaa on punainen. valitettavasti.
Vantaa on punainen
9
632
Vastaukset
- punikkipentu
Onneksi on. En nyt heti muista, kuinka monta "punaista" on platoonan päällikkönä ollut, mutta hyvin on hommansa hoitaneet.On houkuttelevin paikka pääkaupunkiseudulla yrityksille.
- punikkipentu
Pieni korjaus, siis "plutoona"
- Viljanenosaa
No johan nyt on markkinat! Aina ja ikuisesti tämä sama Ritva Viljanen siis kulkeutuu huippuvirasta toiseen ja aina vain on kyseessä poliittinen junttaus.
Eikö tämä Viljanen koskaan ole riittävän pätevä siihen virkaan mihin kulloinkin Ritva-paran muut junttaavat...? - politiikkaperseestä
Jos Ritva Viljanen haluaa olla kaikkien kaupunginjohtaja, niinkuin sanoo olevansa, niin hänen pitää luopua puolueen jäsenkirjasta,. Muuten on vain demarien edustaja. Isot johtajat ovat kaikkien edustajia,
- maatäynnäköyhiä
Punainen eliitti syleilee maailmaa niillä rahoilla, jotka tarvittaisiin oman maan vähä-saattoisten ja sairaiden tukemiseen. Liika raha vieraannuttaa nopeasti arjen todellisuudesta.
- Paitsi_että
Hyvin on sd-kaupunginjohtaja Nenosen Vantaalle hankkima varallisuus tällekin mölöttäjälle kelvannut.
- paitsiettätämäkin
Paitsi_että kirjoitti:
Hyvin on sd-kaupunginjohtaja Nenosen Vantaalle hankkima varallisuus tällekin mölöttäjälle kelvannut.
Tarkoittanet "mölöttöjällä" Ritva Viljasta. Vantaa kerää verotulonsa muualta kuin Vantaalta. Vantaa ei pysyisi pystyssä omillaan kuin lyhyen aikaa.
Punakapinan lutkat. Syökää perseenne.
- Demaritpois
Mielestäni demariputki olisi pitänyt saada katkaistua Vantaan kaupunginjohdossa. Antti Lindtman, joka on kaupunginvaltuuston puheenjohtaja junaili Viljasesta kaupunginjohtajan. Juha-Pekka Ujula olisi ollut hyvä valinta :) Jos olisin itse saanut valita niin olisin valinnut Ujulan vaikka en olekaan kokoomusfani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592