painava ratsastaja

yrjö

voiko 155pitkä ja 70-75kiloinen henkilö edes silloin tällöin shettiksen selässä mennä käyntiä pieniä matkoja?

8

691

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sissi

voit pituutesi puolesta jos poni on terve hyvä kuntoinen ja nuori voit mennä näet sen itsekkin jaksaako poni kantaa sinua esteitä et voi kuitenkaan hyppiä..

• Pulla

Minusta olet jo melko iso shettikselle..!
      Itselläni on metrin korkuinen shettis, ja olen nyt 155cm pitkä, enkä ole moneen vuoteen mennyt enää ponillani.
      70 kiloa kun on jo melko paljon shettiksen kokoiselle pienelle ponille.

• yks vaan

Ei kylläkään mun mielestä oo hyvä mennä enää tuon painosen settiksellä. ja oot liian pitkäkiin..

• ade

Elikkästä 155 senttinen henkilö EI ole liian pitkä shettikselle, tosin tämä riippuu shetikan koosta.

Alavuden Ratsastuskoululta löytyy valloittava parivaljakko Kassu & Kasper, joilla ratsastaa yli 160 senttisetkin henkilöt vielä, tosin nämä tytöt ovat äärettömän kevyitä. Eli jos kyseessä on iso shettis, kyllä tällä voi vähän pidempikin mennä.

70 kiloa alkaa kyllä olla jo liian paljon shettikselle. Kokeile vähän isompaa ponia :) Esimerkiksi norjanvuonohevonen voi olla melko pienikokoinen, jos pikkuponeista tykkäät, mutta jaksaa kyllä kantaa sinua helposti. Eipä tuo nyt yhtä pikkuinen ole kun söpö shettis, mutta mukavia heppoja ovat nuokin!

• krisse

EI TOSIAANKAAN!! Kannattaisi ostaa joku isoluinen hevonen, suosittelen vaan!

• myyyy

Ei missään tapauksessa voi!

Itse painan n 5o kiloa ja jätin shettiksillä ratsastelut jo aika päiviä sitten!!
      Tiedän että ne kärsivät jo siitä että menen laitumelle niiden selässä kävelyä!

ne ovat kyllä vahvoja elukoita mutta eivät tuollasita paino lastia jaksa kantaa!

Shetukoilal ajamana kyllä pystyy lähes minkä painoinen tahansa.pituushan on suht hyvä shettikselle.joskin jalat saattaa roikkua.mutta pinoa on liikaa!

• harelei

Ei voi painoa on todellakin liikaa! pituus on ihan hyvä..... ei shettiksillä tuonpainoinen voi mennä! Hevoset ovat jo tuon painoisille!

• Dude

ei kannata!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2092
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1939
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1049
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      938
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe