painava ratsastaja

yrjö

voiko 155pitkä ja 70-75kiloinen henkilö edes silloin tällöin shettiksen selässä mennä käyntiä pieniä matkoja?

8

696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sissi

voit pituutesi puolesta jos poni on terve hyvä kuntoinen ja nuori voit mennä näet sen itsekkin jaksaako poni kantaa sinua esteitä et voi kuitenkaan hyppiä..

• Pulla

Minusta olet jo melko iso shettikselle..!
      Itselläni on metrin korkuinen shettis, ja olen nyt 155cm pitkä, enkä ole moneen vuoteen mennyt enää ponillani.
      70 kiloa kun on jo melko paljon shettiksen kokoiselle pienelle ponille.

• yks vaan

Ei kylläkään mun mielestä oo hyvä mennä enää tuon painosen settiksellä. ja oot liian pitkäkiin..

• ade

Elikkästä 155 senttinen henkilö EI ole liian pitkä shettikselle, tosin tämä riippuu shetikan koosta.

Alavuden Ratsastuskoululta löytyy valloittava parivaljakko Kassu & Kasper, joilla ratsastaa yli 160 senttisetkin henkilöt vielä, tosin nämä tytöt ovat äärettömän kevyitä. Eli jos kyseessä on iso shettis, kyllä tällä voi vähän pidempikin mennä.

70 kiloa alkaa kyllä olla jo liian paljon shettikselle. Kokeile vähän isompaa ponia :) Esimerkiksi norjanvuonohevonen voi olla melko pienikokoinen, jos pikkuponeista tykkäät, mutta jaksaa kyllä kantaa sinua helposti. Eipä tuo nyt yhtä pikkuinen ole kun söpö shettis, mutta mukavia heppoja ovat nuokin!

• krisse

EI TOSIAANKAAN!! Kannattaisi ostaa joku isoluinen hevonen, suosittelen vaan!

• myyyy

Ei missään tapauksessa voi!

Itse painan n 5o kiloa ja jätin shettiksillä ratsastelut jo aika päiviä sitten!!
      Tiedän että ne kärsivät jo siitä että menen laitumelle niiden selässä kävelyä!

ne ovat kyllä vahvoja elukoita mutta eivät tuollasita paino lastia jaksa kantaa!

Shetukoilal ajamana kyllä pystyy lähes minkä painoinen tahansa.pituushan on suht hyvä shettikselle.joskin jalat saattaa roikkua.mutta pinoa on liikaa!

• harelei

Ei voi painoa on todellakin liikaa! pituus on ihan hyvä..... ei shettiksillä tuonpainoinen voi mennä! Hevoset ovat jo tuon painoisille!

• Dude

ei kannata!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2113
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2016
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      314
      1812
    4. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      34
      1434
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      99
      1350
    6. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1278
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1226
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1137
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1026
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      39
      1020
    Aihe