paheksun yksipuolista boikotoint Israelia vastaan

oikotoidaan-ISISIä

Apt 15:15-17 sillä näin on kirjoitettu: 'Sen jälkeen minä palajan ja pystytän jälleen Daavidin sortuneen majan; minä korjaan sen repeämät ja nostan sen jälleen pystyyn,

ETTÄ JÄLJELLE JÄÄNEET IHMISET ETSISIVÄT HERRAA,
YNNÄ KAIKKI PAKANAT,
JOTKA OVAT MINUN NIMIINI OTETUT,
SANOO HERRA,
JOKA-TÄMÄN TEKEE,
Juuri tämän vuoksi meillä on pakolaisongelma.
Tätä kriisiä ei tulla voittamaan tuhoamalla tai Boikotoimalla Israelia.
Ei edes se,
että kiihdytetään ISIS- vastaista sotaa.
Tämä ei ole asen voitettavissa sillä tämä on hengellistä sotaa.
Joka voitetaan ainoastaan Jumalan Sanan avulla.
Seisomalla Israelin tukena.

1

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siunaus.tai.kirous

Olen samaa mieltä kanssasi, enkä siis boikotoi Israelia. Meidän tulee olla Israelin tukena, joten aloituksesi oli tässä mielestäni tarpeellinen, koska on paljon Israelin vastusta (missä riskinä on epäsuotuisat olot Suomelle, jos siitä on iso negatiivinen vaikutus Israelille - no näin itse asian ymmärrän). Ja vaikka maailman tilanne näyttäisi miltä ikinä näyttäisikään, niin siitä huolimatta on hyvä siunata Israelin kansaa ja valtiota ja rukoilla sen puolesta, jotta Suomeakin siunattaisiin. Tuollaiseen sivustoon tuli törmättyä asian tiimoilta:

http://www.icej.fi/tyomuodot/jesaja62-rukouskirje

Ihan mielenkiintoinen video:
      http://www.tv7.fi/vod/player/?program=10551

1. Mooseksen kirja 12

1 Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, asuinsijoiltasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan. [Ap. t. 7:3; Hepr. 11:8]
      2 Minä teen sinusta suuren kansan ja siunaan sinua, ja sinun nimesi on oleva suuri ja siinä on oleva siunaus. [1. Moos. 13:16, 1. Moos. 15:5, 1. Moos. 17:5, 1. Moos. 22:17]
      3 Minä siunaan niitä, jotka siunaavat sinua, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinun saamasi siunaus tulee siunaukseksi kaikille maailman kansoille."
      ----
      Obadja 1

12 Mutta älä katso iloiten veljesi päivää, hänen onnettomuutensa päivää; älä ilku juutalaisia heidän turmionsa päivänä äläkä suullasi suurentele ahdistuksen päivänä.
      13 Älä tunkeudu sisään minun kansani portista heidän hätäpäivänänsä. Älä katso iloiten, myös sinä, hänen onnettomuuttansa hänen hätäpäivänänsä. Älä ojenna kättäsi hänen rikkauteensa hänen hätäpäivänänsä.
      14 Älä seiso tienhaarassa hävittämässä hänen pelastuneitansa. Älä luovuta hänen pakoonpäässeitänsä ahdistuksen päivänä.
      15 Sillä lähellä on Herran päivä kaikkia pakanakansoja: Niinkuin sinä olet tehnyt, niin sinulle tehdään; kosto sinun teostasi kohtaa sinun omaa päätäsi.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ob. 1:1&rnd=1510767265419

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      102
      1670
    2. 210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      990
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      825
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      775
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      771
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      722
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      55
      715
    Aihe