Lieksan vanahan kirkon polttaja pitäs suaha kiini. Myöhi olttiin rippikuvassa vanahan kirkon porttaella vuonna 1969. Vaen kun se kuva on vielähi hakemata. Tuli muita töetä ja helektinmoenen kiire jokapaekkaan yhtä aekkoo. Minä olin niin rivakka mies siihen aekkaan, jotta se oli siinä ja siinä pysykö kuvassa. Kyllä sitä nuorena on tuota männöö, jos lie tulloohi.
Kuka sen kirkon poltti?
12
272
Vastaukset
- vanhentunut.asia
Kirkkoon oli kyhätty ennen paloa sähkölämmitys ja ilmeisesti virheellisten asennustöiden takia kaapelit tai sähkölaitteistot kuumuivat liikaa lattian alla ja sytyttivät tulipalon. Tuho oli totaalinen eivätkä poliisitkaan löytäneet syttymiskohtaa. Sähkölaitteita epäiltiin.
- Lieksakulttuuria
Lieksan rasistit taitavat olla kauneusunillaan. Kukaan ei ole vielä tajunnut syyttää Lieksan kirkon poltosta muslimeja ja ulkomaalaisia.
- pois.rasisti.palstalta
Toivottavasti olet ainoa rasisti tässä ketjussa. Otit heti mukaan muslimit ja ulkomaalaiset.
- Lieksakulttuuria
Kyseessä oli sarkastinen huomautus mitä huumorintajusi ei tainnut kestää. Tällä palstallahan rasistit syyttävät ulkomaalaisia kaikesta joten.miksi ei sitten myös Lieksan kirkon poltosta.
- lopeta.lietsominen
Lieksakulttuuria kirjoitti:
Kyseessä oli sarkastinen huomautus mitä huumorintajusi ei tainnut kestää. Tällä palstallahan rasistit syyttävät ulkomaalaisia kaikesta joten.miksi ei sitten myös Lieksan kirkon poltosta.
Omituinen selitys. Pelkkää tarkoituksellista vihanlietsontaa suvaitsevaisuuden varjolla.
- Lieksakulttuuria
lopeta.lietsominen kirjoitti:
Omituinen selitys. Pelkkää tarkoituksellista vihanlietsontaa suvaitsevaisuuden varjolla.
Älä viitsi. Olet vain kateellinen kun keksin tämän ensin niin että et voi enää syyttää muslimeja Lieksan kirkon poltosta. Mutta ensi kerralla olet sitten vikkelämpi. :)
- Taisit.itse.tehdä
Lieksakulttuuria kirjoitti:
Älä viitsi. Olet vain kateellinen kun keksin tämän ensin niin että et voi enää syyttää muslimeja Lieksan kirkon poltosta. Mutta ensi kerralla olet sitten vikkelämpi. :)
Huohh...eivät kaikki ihmiset ole yhtä sairaita ajatusmaailmaltaan kuin sinä.
Kaikenmaailman pankkopuheita.Blaablaablaaa.Suvakkius kukoistaa.
Eiköhän se ollut sen verran vikkeläliikkeinen sytyttäjä että jos koitat kiinni ottaa niin
kipeätä tekee. Muistaakseni joku mummo olisi kirkonmenojen aikaan haistanut jotain
outoa hajua tulleen lattian alta. Voin olla väärässäkin.- vanhentunut.asia
Lattian alla olevasta kaapeloinnista palon arveltiin syttyneen juuri tuon savuhavainnon takia.
Et ole väärässä, koska sitä savunhajua oli haistelleet monet miehetkin.
Eräs heistä on vaikutusvaltainen lieksalainen.
- tutkittua
Kyllä ne matut sen kirkon systytti ajatuksenvoimalla etäsytytyksellä afrikasta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070