Heikki ja Seija lyö tahtia ja Marja tanssii
Bussikuski tienaa 1200 kun ei käy kouluja
7
521
Vastaukset
- elikäetpäässs
Elikä et päässyt bussikuskikursseille buuuaaa buuuaaah heko heko heko hah hah hah buuuuaaaaahhhhh, luuseriiii
- HyvinTienaa
Pääkaupunkiseudun bussinkuljettajien keskipalkka on 3256 euroa.
- sitäminäkinnn
Omituinen alotus kun kyllä bussikuskit tienaa kohtalaisesti.
- niinhelppoo
Bussikuskeilla huono "edunvalvonta"?
Vaatisivat sanotaan 17 000€ kk? Ja jos eivät saa niin ilmeisestti niiden työtä ei tarvita?
Ja voivat lopettaa turhan raadannan?
Tai saavat työstään kohtuu palkkaa.- demokratiaa
Siis eikö se näin mene jos on vaan 1 työntekijä alalla (presidentti) niin sen on paha vaatii lisää liksaa?
Jos on vaan 200 työntekijää alalla (kansanedustajat) niin ei niinkään pienen porukan palkkavaatimuksille korkeintaan kun nauretaan.?
Samoin on lääkärien turha haaveilla palkankorotuksista? (niitäkin niin vähän?) alat joissa eniten työntekijöitä sitä vastoin vahvoilla jos (edunvalvonta) toimii???
- pikavippiä.pukkaa
Mulla työeläke 67e. tulipahan se nyt kakistettua ulos.
joooo
hei! Bussikuski ansaitsee n.15€/t. muualla maassa tehden pitkiä päivävuoroja ilman muita lisiä.
Alalla onkin suuret tuloerot.
Toiset saa tehdä pyhätöitä kolmesti kuussa ja vp korvauksin ylitöitä vuorolisineen niin pärjääkin jo sillä palkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061222
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37934Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40900- 102878
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa45708Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56698Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r74646Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s60613- 34606
- 52556