Kari lahdesta

Ikävä jäi..vietin ihanan yön pariviikkoa sitten kanssasi baari illan jälkeen.hukkasin numerosi.sulla oli vaaleat kihartuvat hiukset ja olet n.40.hukkasin numerosi.sanoit että sinulla oma firma.kaipaan sua..
Ilmianna
Jaa

15 Vastausta

Vai niin
Ilmianna
Jaa
Niinpä tietysti...
Ilmianna
Jaa
Vai siellä sinä yösi vietit, ja minä kun odottelin sinua kotiin ennen puoltayötä!
Ilmianna
Jaa
Hei voitko antaa lisää tuntomerkkejä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olimme jonkun toimiston autotallissa ja vietimme yön siellä.sinulla oli vaaleat luonnonkiharat hiukset ja parrasänki..kadotin numerosi..sanoit että pelaat jääkiekkoa ja 3 lasta ja olet eroamassa.ikävä sua muru.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sulla oli kihartuva tukka ja partaa..suomileijona koru..
Ilmianna
Jaa
Täällä on sama mies jota kaipasit. Kari Lahesta. Firma on. Olit luonani yötä. Juteltiin kaikenmaailman juttua. Naitiin hyvin. Kahvit aamulla juotiin taas lähtö nainti tehtiin.
Olit minulle yhden yön pano et mitään muuta. Hyvää jatkoa sinulle.
Ilmianna
Jaa
Emme olleet hänen kotonaan yötä.eikä juotu kahvia.
Ilmianna
Jaa
Kapa on homo hollolast. Diqqaa miehist..
Ilmianna
Jaa
Läheltä "liippaa" kerro lisää, että en sotke toiseen....
Ilmianna
Jaa
Oltiin autotallissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mä olin lahtelaisen Karin kanssa rukalla viime viikonloppuna. Ei olisi kannattanut, pieni ja ihan liian nopea, nosto pisto ravistus ja kävi kuorsaamaan. Jälkikäteen selvis, että naimissahan tuo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
mä oon varmaa ollut saman karin kanssa. semmone yli 50 v puolikalju valmentaja noissa hiihtojamäkihyppykuvioissa. surkea kokemus. ja tosi pieni.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Voi kaikki lahtelaiset -karit:) joihin venhoset karahtelee.
Ilmianna
Jaa
Kapa harrastaa vaa homoiluu poppers päissää..
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kari lahdesta

Ikävä jäi..vietin ihanan yön pariviikkoa sitten kanssasi baari illan jälkeen.hukkasin numerosi.sulla oli vaaleat kihartuvat hiukset ja olet n.40.hukkasin numerosi.sanoit että sinulla oma firma.kaipaan sua..

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta