Ikävä jäi..vietin ihanan yön pariviikkoa sitten kanssasi baari illan jälkeen.hukkasin numerosi.sulla oli vaaleat kihartuvat hiukset ja olet n.40.hukkasin numerosi.sanoit että sinulla oma firma.kaipaan sua..
Kari lahdesta
15
614
Vastaukset
- avomiehesi
Vai niin
- Poikaystäväsi
Niinpä tietysti...
- isäsi
Vai siellä sinä yösi vietit, ja minä kun odottelin sinua kotiin ennen puoltayötä!
- YksKari
Hei voitko antaa lisää tuntomerkkejä?
- Kijuhygtfr
Olimme jonkun toimiston autotallissa ja vietimme yön siellä.sinulla oli vaaleat luonnonkiharat hiukset ja parrasänki..kadotin numerosi..sanoit että pelaat jääkiekkoa ja 3 lasta ja olet eroamassa.ikävä sua muru.
- Kijuhygtfrd
Sulla oli kihartuva tukka ja partaa..suomileijona koru..
- KariLippa
Täällä on sama mies jota kaipasit. Kari Lahesta. Firma on. Olit luonani yötä. Juteltiin kaikenmaailman juttua. Naitiin hyvin. Kahvit aamulla juotiin taas lähtö nainti tehtiin.
Olit minulle yhden yön pano et mitään muuta. Hyvää jatkoa sinulle. - Juhygtfr
Emme olleet hänen kotonaan yötä.eikä juotu kahvia.
- Karihom0
Kapa on homo hollolast. Diqqaa miehist..
- kariini
Läheltä "liippaa" kerro lisää, että en sotke toiseen....
- Ygvcfrdx
Oltiin autotallissa.
- Tropiikinyö
Mä olin lahtelaisen Karin kanssa rukalla viime viikonloppuna. Ei olisi kannattanut, pieni ja ihan liian nopea, nosto pisto ravistus ja kävi kuorsaamaan. Jälkikäteen selvis, että naimissahan tuo.
- marjuska65
mä oon varmaa ollut saman karin kanssa. semmone yli 50 v puolikalju valmentaja noissa hiihtojamäkihyppykuvioissa. surkea kokemus. ja tosi pieni.
- Merenneitojako
Voi kaikki lahtelaiset -karit:) joihin venhoset karahtelee.
- Ota.popppers
Kapa harrastaa vaa homoiluu poppers päissää..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161