Puoluehan on lakannut olemasta vuonna 2015.
Miksi tällainen aihealue on täällä??
9
1176
Vastaukset
- kelvä
Pitäähän meillä olla paikka missä pilkata mustapartaista (värjätty) miestä ja hänen lihavaa poikaystäväänsä
- Just_joo
Hyvä kysymys.
- kälviäläinen
Sinivalkoisten puoluesihteeri Waltteri Jokinen on täysissä voimissa ja aktiivinen poliittinen toimija.
Nuori mies vielä.
Hänellä on valinnanvaraa puolueissa, joko Jouko Piho tai Paavo Väyrynen, jo melko iäkkäitä miehiä.
Joten Waltsulla on hyvät tulevaisuuden näkymät.- kylmämies
Sinvalkoisen Rintaman kannatus on mielipidetiedusteluissa sa samaa luokkaa kuin Sininen tulevaisuus- puolueen.
Pieni ero on siinä, että Sinisellä tulevaisuudella on viisi ministeriautoa ja niillä kuljettajat - pontevaporo
No nepä kyllä kehuisi Sinisen tulevaisuuden ministeriautoja... Vääryydellä hankitut (eli loikkauksen jälkeen pysyneet) ministeripaikat, jotka taatusti tulevat katoamaan kun keväällä vaalit käydään.
- Hallaahon.äänestäjä44
SV rintaman palsta säilyy koska kannattajat haluavat tietää miten maa makaa
talous tervehtyy tai takeltelee ja matutusinto murenee
Juhani Huopainen on kovan tason käytännön ekonomisti, kirjoittaa
https://www.suomenuutiset.fi/professori-ylella-eu-tormannyt-hankalalla-tavalla-omaan-arvopohjaansa-sinisilmaisia-vapaa-maahanmuutto-romahduttaisi-yhteiskuntamme-perusrakenteet/ - olafani
Sitten kun Lidl on Pansiossa, silloin tämä palsta ja Waltsu ovat tehtävänsä tehneet.
- Anonyymi
Ei kai Waltsu oikeasti luule, että hän on koskaan missään politiikassa ollut mukana tai että hän on mitenkään merkittävä henkilö? Siis hänhän on vain harmiton kylähullu, jota toinen kylähullu (Mäenpää) on vienyt kuin litran mittaa ja käyttänyt hovinarrinaan. Eihän noi koskaan mitään ole saaneet aikaan jos ei itsensä saattamista naurunalaiseksi lasketa.
- Anonyymi
Lidl Pansioon. Kulmuni tuhoaa Suomen. "Kotouttaminen voi toimia vasta, kun ongelmat myönnetään ja sitten korjataan"
"Esimerkiksi pakolaismaista tulleiden henkilöiden nostamat toimeentulotuet olivat keskimäärin 15-kertaiset vielä 20 massaolovuoden jälkeen verrattuna kantaväestöön. Myös kaikkien suurimpien maahanmuuttajaryhmien lapset, eli toisen sukupolven maahanmuuttajat, saavat tukia jopa moninkertaisesti enemmän kuin samanikäiset kantaväestön nuoret. Esimerkiksi 30 prosenttia 19-vuotiaista somalinuorista on saanut harkinnanvaraista toimeentulotukea kunnilta. Kantaväestön luku on noin viisi prosenttia."
https://www.helsinginuutiset.fi/blogi/846178-kotouttaminen-voi-toimia-vasta-kun-ongelmat-myonnetaan-ja-sitten-korjataan Raportti paljastaa karun, mutta taustalla tiedetyn ja hyssytellyn faktan: Suomessa ollaan epäonnistumassa kotouttamisessa. Muslimit tulee kalliiksi kaikin tavoin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569