Liputan joka päivä, koska Suomen lippu on maailman kaunein. Kukaan ei voi kieltää minulta kansallisuutemme kauneinta symboolia.
Vastaukset 8
Liputtaa saa milloin vaan jos on aihetta, itse pidän isännänviiriä salossa
välipäivinä.- Hhhhuuuuuuuu
Jos liputtaa joka päivä niin eikö siitä mene vähän hohto koko hommasta?
- Mv-LETTI
Minä käytän lippua lakanana
Joskus siitä tulee kummallisen näköinen kun veriläntti on keskellä lippua. Kummalle mallia. - Isänmaallnen
Aloittaja ei voisi olla natsi koska natsit vihaavat Suomen lippua. Uusnatsijärjestö Suomen vastarintaliike haluaa lakkauttaa itsenäisen Suomen ja myös Suomen lipun.
- jotkat-pihalle-heti
Minä olen molempia ja sitten -nimen omaan suomalainen hatsi, ja vihhaan tätä suomen tuhon tietä ja samalla ruakittavia jotkiä jotkaleita vaatijoita mitään tekemättömiä sotkijoita.
- uhdighdiuegidgeid
Uusnatsit on sitten samalla linjalla aatteineen kuin vihervasurianarkistikommarit, eli isänmaallisuus on pahasta, ja haluavat lakkauttaa itsenäisen suomen!
- Isänmaallnen
Vihervassarit eivät halua lakkauttaa Suomea (joka kirjoitetaan isolla), vaan Suomen lakkauttaminen ja pohjoismaisen natsivaltion perustaminen on kirjattu Suomen vastarintaliikkeen tavoitteisiin.
- kjähh
Isänmaallnen kirjoitti:
Vihervassarit eivät halua lakkauttaa Suomea (joka kirjoitetaan isolla), vaan Suomen lakkauttaminen ja pohjoismaisen natsivaltion perustaminen on kirjattu Suomen vastarintaliikkeen tavoitteisiin.
"..Vihervassarit eivät halua lakkauttaa Suomea.."
Valhe.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921536
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su373945Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 94821
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta163566