Mihin menet luterilaisuus?

Voiko.ev.lut.olla.loppu

Herättääksnei keskustelua luterilaisuuden nykyisistä vaaroista, teen kysymykseni.

5

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ULOSkutsuttu

      Sinnehän se on menossa ja vietävissä antikristillisyyden hengen yhdistymisen seka METSÄÄN. siihen RISTI riitaisuuden ja sekasortoisuuden huipentumiseen, sitä tuomiokseen / hirmuiseksi LOPUKSEEN ja hävityksen täyttymystä kohti.

    • okkigaam

      Raamattu sanoo näin:
      43. Muukalainen, joka asuu keskuudessasi, kohoaa sinun ylitsesi yhä ylemmäksi, mutta sinä painut aina alemmaksi.
      44. Hän lainaa sinulle, mutta sinä et voi lainata hänelle. Hän tulee pääksi, mutta sinä hännäksi.
      45. Kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi, vainoavat sinua ja saavuttavat sinut, kunnes tuhoudut, koska et kuullut Herran, sinun Jumalasi ääntä etkä noudattanut hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka hän on sinulle antanut.
      46. Ne jäävät merkkeinä ja ihmeinä sinuun ja sinun jälkeläisiisi iankaikkisesti.
      47. Koska et palvellut Herraa, sinun Jumalaasi, ilolla ja sydämen halulla, kun sinulla oli yltäkyllin kaikkea,
      48. on sinun palveltava vihollisiasi, jotka Herra sinun kimppuusi lähettää, nälässä ja janossa ja alastomuudessa ja kaiken puutteessa. Ja hän panee sinun kaulallesi rautaisen ikeen, kunnes hän sinut tuhoaa.
      49. Herra nostaa sinua vastaan kaukaisen kansan, joka tulee maan äärestä lentäen niinkuin kotka, kansan, jonka kieltä sinä et ymmärrä;
      50. tuimakatseisen kansan, joka ei armahda vanhaa eikä sääli nuorta.
      51. Se syö sinun karjasi hedelmän ja maasi hedelmän, kunnes sinä tuhoudut; se ei jätä sinulle mitään, ei jyviä ei viiniä eikä öljyä, ei raavaittesi vasikoita eikä lampaittesi karitsoita, kunnes on tehnyt sinusta lopun

    • Totta.on.näin

      Luterilaisuus ei ole kristinuskoa Raamatun tarkoittamassa mielessä.

    • menopäällä

      H elvettiin tuo tie johtaa. Piispat juoksevat edellä ja lauma seuraa perässä. Mikään ei ole synti. Kaikki pääsevät taivaaseen. Suvaitsevaisuuden nimissä hyväksytään kaikki viimeisten aikojen synnit. Parannusta ei tarvita. Pappi saa olla nainen tai mies. Jumalan mielipiteellä ei ole väliä. Miehet makaavat keskenään, naiset makaavat keskenään. Ja pappi siunaa sellaisen liiton. Ehtoollista jaetaan kuin diskossa musiikin pauhussa. Autuuteen riittää se että uskoo että Jeesus on joskus voinut olla olemassa. Mutta onneksi Pyhä Raamattu todistaa että minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antamaan kullekin niinkuin hänen työnsä on

    • Lähetyshiippakuntalainen

      Tämä nykyinen valtionverokirkon touhu ei ole mitään luterilaisuutta. Papittaret häärii Raamatun vastaisesti alttarilla häväisten pyhän. Homotusta edistetään kaikin tavoin. Onko tämä luterilaisuutta tai yleensä mitään kristinuskoa?

      Oikea luterilaisuus on Lähetyshiippakunnassa, koska se ei ole verorahoilla korruptoitunut yhteisö. Suosittelen Lähetyshiippakuntaa kaikille oikeasti luterilaisille uskoville kristityille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe